quote:Origineel van miss_bleu: is dit het dinsdagmiddagreltopic?
Yep
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
geplaatst
Goedzo missbleu, laat die pieperd maar voor wat ie is.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:ow, dus we gaan op de 'iedereen doet het' -tour?
Nee, ik ga op de 'jullie doen het zelf ook dus doe niet zo schijnheilig' toer.
quote:dus jij keurt het goed dat een iraaks museum is leeggeroofd omdat er al andere musea waren leeggeroofd?
Ik keur het niet goed dat iemand die heeft ingebroken vervolgens loopt te janken dat bij hem is ingebroken.
quote:en zit asjeblieft niet te zeuren dat wij beleefd moeten zijn; jullie jatten onze icoontjes en wij moeten even beleefd vragen of wij die astublieft maar weer terug mogen?
Wie is jullie Ik post hier alleen. Het heeft geen zin om te dreigen, want daar win je niets mee. Met vriendelijk zijn boek je doorgaans meer resultaat. Je zou er zelfs vrienden aan over kunnen houden. Probeer het eens.
quote:djeez... in het geval van persoonlijke icoon-jatterij zou ik ook niet bepaald vriendelijk reageren om te beginnen. als jullie dan ook nog eens zeiken dat je dat niet doet omdat 'jullie ook jatten' en 'iedereen moet het maar voor zich vragen' (haal ik eruit) dan word ik wel aggresief ja :{
De mensen die zoveel tijd stoppen in het maken van iconen hebben er doorgaans geen probleem mee om mp3's en ander beschermd materiaal te downen. Ik begrijp daarom de verontwaardiging niet zo.
quote:Origineel van Budha: Wie is jullie Ik post hier alleen. Het heeft geen zin om te dreigen, want daar win je niets mee. Met vriendelijk zijn boek je doorgaans meer resultaat. Je zou er zelfs vrienden aan over kunnen houden. Probeer het eens.
Als er iets van mij gejat zou worden zou ik ook niet echt vriendelijk reageren. Jullie als in Nims en jij aangezien jullie de enigste zijn die het proberen goed te praten
quote:De mensen die zoveel tijd stoppen in het maken van iconen hebben er doorgaans geen probleem mee om mp3's en ander beschermd materiaal te downen. Ik begrijp daarom de verontwaardiging niet zo.
Wie zegt dat ik iemand die een icoon zelf maakt veel download. Sommige mensen vinden het leuk om een icoontje te maken. Hoe er aan de software word gekomen staat los van het verhaal.
quote:De mensen die zoveel tijd stoppen in het maken van iconen hebben er doorgaans geen probleem mee om mp3's en ander beschermd materiaal te downen. Ik begrijp daarom de verontwaardiging niet zo.
Dit is toch wel de meest stompzinnige opmerking die ik de laatste tijd heb gehoord, heb je vanochtend je verstand uitgescheten ofzo ?