Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 9)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  6  7  8  9  10  11  12  ...  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
Bottebijl
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van blieblie:
quote:
Origineel van NiMS:
Over creativiteit gesproken:
 -

Je kan wel zien dat je hem zelf gemaakt hebt

alles beter dan gejat
Nou, in dit geval valt het nog wel te bezien.
Een zelf gemaakt icoon is nog altijd beter dan een gejat icoontje
Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
miss_bleu
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor miss_bleu     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
is dit het dinsdagmiddagreltopic?
Berichten: 8 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Bottebijl
Half way Member


Beoordeel
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van miss_bleu:
is dit het dinsdagmiddagreltopic?

JA [Crazy]
Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van miss_bleu:
is dit het dinsdagmiddagreltopic?

Yep [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
blieblie
Junior Member


Beoordeel
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor blieblie         Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van miss_bleu:
is dit het dinsdagmiddagreltopic?

Hier kan je er iig geen slot op pleuren [Crazy] [sleepy] [Cool]
Berichten: 7 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
miss_bleu
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor miss_bleu     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
mag ik dan bij deze even melden. dat ik dit echt super triest vind
Berichten: 8 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
miss_bleu
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor miss_bleu     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van blieblie:
quote:
Origineel van miss_bleu:
is dit het dinsdagmiddagreltopic?

Hier kan je er iig geen slot op pleuren [Crazy] [sleepy] [Cool]
Moet ik nu boos worden ofzo?
Intresseert me geen flikker

Berichten: 8 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
blieblie
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor blieblie         Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van miss_bleu:
quote:
Origineel van blieblie:
quote:
Origineel van miss_bleu:
is dit het dinsdagmiddagreltopic?

Hier kan je er iig geen slot op pleuren [Crazy] [sleepy] [Cool]
Moet ik nu boos worden ofzo?
Intresseert me geen flikker

mij ook niet, en nu [Roll Eyes]
Berichten: 7 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
miss_bleu
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor miss_bleu     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van blieblie:
quote:
Origineel van miss_bleu:
quote:
Origineel van blieblie:
quote:
Origineel van miss_bleu:
is dit het dinsdagmiddagreltopic?

Hier kan je er iig geen slot op pleuren [Crazy] [sleepy] [Cool]
Moet ik nu boos worden ofzo?
Intresseert me geen flikker

mij ook niet, en nu [Roll Eyes]
peuter ga lekker buiten spelen en laat de pc van mama met rust
Berichten: 8 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Goedzo missbleu, laat die pieperd maar voor wat ie is.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Bottebijl
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Goedzo missbleu, laat die pieperd maar voor wat ie is.

en was je nog van plan om die iconen weg te halen ?
Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
blieblie
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor blieblie         Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van miss_bleu:
quote:
Origineel van blieblie:
quote:
Origineel van miss_bleu:
quote:
Origineel van blieblie:
quote:
Origineel van miss_bleu:
is dit het dinsdagmiddagreltopic?

Hier kan je er iig geen slot op pleuren [Crazy] [sleepy] [Cool]
Moet ik nu boos worden ofzo?
Intresseert me geen flikker

mij ook niet, en nu [Roll Eyes]
peuter ga lekker buiten spelen en laat de pc van mama met rust
[Big Grin] humor [Big Grin]
ow, je kon niets beters verzinnen sorry [beerchug]

Berichten: 7 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
ow, dus we gaan op de 'iedereen doet het' -tour?
Nee, ik ga op de 'jullie doen het zelf ook dus doe niet zo schijnheilig' toer.

quote:
dus jij keurt het goed dat een iraaks museum is leeggeroofd omdat er al andere musea waren leeggeroofd?
Ik keur het niet goed dat iemand die heeft ingebroken vervolgens loopt te janken dat bij hem is ingebroken.

quote:
en zit asjeblieft niet te zeuren dat wij beleefd moeten zijn; jullie jatten onze icoontjes en wij moeten even beleefd vragen of wij die astublieft maar weer terug mogen?
Wie is jullie [Confused] Ik post hier alleen. Het heeft geen zin om te dreigen, want daar win je niets mee. Met vriendelijk zijn boek je doorgaans meer resultaat. Je zou er zelfs vrienden aan over kunnen houden. Probeer het eens.

quote:
djeez... in het geval van persoonlijke icoon-jatterij zou ik ook niet bepaald vriendelijk reageren om te beginnen. als jullie dan ook nog eens zeiken dat je dat niet doet omdat 'jullie ook jatten' en 'iedereen moet het maar voor zich vragen' (haal ik eruit) dan word ik wel aggresief ja :{
De mensen die zoveel tijd stoppen in het maken van iconen hebben er doorgaans geen probleem mee om mp3's en ander beschermd materiaal te downen. Ik begrijp daarom de verontwaardiging niet zo.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Bottebijl
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Wie is jullie [Confused] Ik post hier alleen. Het heeft geen zin om te dreigen, want daar win je niets mee. Met vriendelijk zijn boek je doorgaans meer resultaat. Je zou er zelfs vrienden aan over kunnen houden. Probeer het eens.

Als er iets van mij gejat zou worden zou ik ook niet echt vriendelijk reageren. Jullie als in Nims en jij aangezien jullie de enigste zijn die het proberen goed te praten
quote:
De mensen die zoveel tijd stoppen in het maken van iconen hebben er doorgaans geen probleem mee om mp3's en ander beschermd materiaal te downen. Ik begrijp daarom de verontwaardiging niet zo.
Wie zegt dat ik iemand die een icoon zelf maakt veel download. Sommige mensen vinden het leuk om een icoontje te maken. Hoe er aan de software word gekomen staat los van het verhaal.
Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
DD
Junior Member


Icoon 13 geplaatst      Profiel voor DD     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
De mensen die zoveel tijd stoppen in het maken van iconen hebben er doorgaans geen probleem mee om mp3's en ander beschermd materiaal te downen. Ik begrijp daarom de verontwaardiging niet zo.
Dit is toch wel de meest stompzinnige opmerking die ik de laatste tijd heb gehoord, heb je vanochtend je verstand uitgescheten ofzo ? [sleepy]
Berichten: 9 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  6  7  8  9  10  11  12  ...  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS