Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 8)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  5  6  7  8  9  10  11  ...  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
MG
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor MG   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
All jullie icoontjes heb ik met printscreen gepakt, en daaroverheen een webfilter gegooid. Nu zijn ze ook nagemaakt, dus dan mag het weer.

Leuke theorie, alleen jammer dat de meeste van die icoontjes exacte kopieën zijn van het origineel. Tot op de bestandsnaam aan toe.

Ik ga me hier verder niet druk om maken, ik dacht gewoon ff vriendelijk te zijn en een kwestie waar veel Fok! users mee zitten snel en op een volwassen manier op te lossen.

Maar blijkbaar schatte ik beide partijen te hoog in.

Ik distantieer me bij deze van dit topic, de Matrix icoontjes kwestie, en het NiMS forum.

--------------------
www.fok.nl

Berichten: 19 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Bottebijl
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van Bottebijl:
quote:
Origineel van Budha:
Ieder Matrix icoon moet direct van de Matrix eigenschappen ontdaan worden! Tenslotte is de copyright van de Wachowski (zoiets) broers.

Op de vallende code die in de meeste fok icoontjes zit is niet orgineel dus nagemaakt. dus er staat geen copyright op en al zou dat erop staat er is genoeg aan veranderd zodat het copyright het al niet meer opgaat
Joh, je snapt toch wel wat ik bedoel? Iedereen jat wel iets ergens vandaan. Internet is er groot mee geworden.

NiMS vond de icoontjes op Tweakers mooi en nam ze over. Zo doen honderden fora over heel de wereld dat.

Een aantal Fok!kers herkenden hun eigen icoontje en voelen zich op hun pik getrapt. Toen ontstond er direct een kinderachtige reactie met allerlei lompe opmerking over NiMS en z'n forum. Ik ken hem en kan je verzekeren dat dergelijke taal een volledig tegengesteld effect op hem heeft.

Als mvt e.d. een beetje dimmen haalt ie ze vanzelf weg.

Zou jij je dan ook niet op je pik getrapt voelen als iemand je icoon steelt waar je veel werk in heb gestopt en dan als je er dan achterkomt krijg je dit soort dingen. Het zo beter zijn geweest om het gewoon te melden maar daar is het nu te laat voor denk ik
Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Tweater
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Tweater     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van Bottebijl:
quote:
Origineel van Budha:
Ieder Matrix icoon moet direct van de Matrix eigenschappen ontdaan worden! Tenslotte is de copyright van de Wachowski (zoiets) broers.

Op de vallende code die in de meeste fok icoontjes zit is niet orgineel dus nagemaakt. dus er staat geen copyright op en al zou dat erop staat er is genoeg aan veranderd zodat het copyright het al niet meer opgaat
Joh, je snapt toch wel wat ik bedoel? Iedereen jat wel iets ergens vandaan. Internet is er groot mee geworden.

NiMS vond de icoontjes op Tweakers mooi en nam ze over. Zo doen honderden fora over heel de wereld dat.

Een aantal Fok!kers herkenden hun eigen icoontje en voelen zich op hun pik getrapt. Toen ontstond er direct een kinderachtige reactie met allerlei lompe opmerking over NiMS en z'n forum. Ik ken hem en kan je verzekeren dat dergelijke taal een volledig tegengesteld effect op hem heeft.

Als mvt e.d. een beetje dimmen haalt ie ze vanzelf weg.

ow, dus we gaan op de 'iedereen doet het' -tour?

dus jij keurt het goed dat een iraaks museum is leeggeroofd omdat er al andere musea waren leeggeroofd?

huh??

en zit asjeblieft niet te zeuren dat wij beleefd moeten zijn; jullie jatten onze icoontjes en wij moeten even beleefd vragen of wij die astublieft maar weer terug mogen?

djeez... in het geval van persoonlijke icoon-jatterij zou ik ook niet bepaald vriendelijk reageren om te beginnen. als jullie dan ook nog eens zeiken dat je dat niet doet omdat 'jullie ook jatten' en 'iedereen moet het maar voor zich vragen' (haal ik eruit) dan word ik wel aggresief ja :{

Berichten: 12 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Tweater
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Tweater     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
 - Speciaal voor Khadgar

who da man [puke] [puke] [puke]

ik ben ook weg, veel plezier met de icoontjes jongetjes :{

Berichten: 12 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
blieblie
Junior Member


Beoordeel
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor blieblie         Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
whahahaha, zelfs de namen zijn hetzelfde [Big Grin]
Kijk jongens! Ik heb weer nieuwe icoontjes gejat!
Ik ben echt goed!! [Big Grin]

Laat je users gewoon eigen icoons uploaden joh, het idee achter een avatar is dat je mensen herkent aan dat ding. Als je ze voorgeprogrammeerd in je Forum flikkert verliest een icon zijn gehele waarde en is het gewone Layout opleuking.

Erg slap dat je gewoon niet toegeeft.

Berichten: 7 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
doei [beerchug]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Administr8or
Junior Member


Beoordeel
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Administr8or     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
whahahaa en weer een user gekopieerd!
Berichten: 1 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van blieblie:
whahahaha, zelfs de namen zijn hetzelfde [Big Grin]
Kijk jongens! Ik heb weer nieuwe icoontjes gejat!
Ik ben echt goed!! [Big Grin]

Laat je users gewoon eigen icoons uploaden joh, het idee achter een avatar is dat je mensen herkent aan dat ding. Als je ze voorgeprogrammeerd in je Forum flikkert verliest een icon zijn gehele waarde en is het gewone Layout opleuking.

Erg slap dat je gewoon niet toegeeft.

Icons zijn leuk, en je kan een eigen icoon kiezen als je dat wilt. Je kan het ook uitzetten in je profiel, dan zie je ze gewoon niet meer. En van mij mag je de iconen jatten hoor, ik maak me er niet druk over.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Administr8or:
whahahaa en weer een user gekopieerd!

Welkom, jou hadden we nog niet zien posten. Stel je is voor!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Bottebijl
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van blieblie:
whahahaha, zelfs de namen zijn hetzelfde [Big Grin]
Kijk jongens! Ik heb weer nieuwe icoontjes gejat!
Ik ben echt goed!! [Big Grin]

Laat je users gewoon eigen icoons uploaden joh, het idee achter een avatar is dat je mensen herkent aan dat ding. Als je ze voorgeprogrammeerd in je Forum flikkert verliest een icon zijn gehele waarde en is het gewone Layout opleuking.

Erg slap dat je gewoon niet toegeeft.

Icons zijn leuk, en je kan een eigen icoon kiezen als je dat wilt. Je kan het ook uitzetten in je profiel, dan zie je ze gewoon niet meer. En van mij mag je de iconen jatten hoor, ik maak me er niet druk over.
Zoals je mischien gemerkt hebt meerdere personen doen dat wel
Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
blieblie
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor blieblie         Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van blieblie:
whahahaha, zelfs de namen zijn hetzelfde [Big Grin]
Kijk jongens! Ik heb weer nieuwe icoontjes gejat!
Ik ben echt goed!! [Big Grin]

Laat je users gewoon eigen icoons uploaden joh, het idee achter een avatar is dat je mensen herkent aan dat ding. Als je ze voorgeprogrammeerd in je Forum flikkert verliest een icon zijn gehele waarde en is het gewone Layout opleuking.

Erg slap dat je gewoon niet toegeeft.

Icons zijn leuk, en je kan een eigen icoon kiezen als je dat wilt. Je kan het ook uitzetten in je profiel, dan zie je ze gewoon niet meer. En van mij mag je de iconen jatten hoor, ik maak me er niet druk over.
maar dat is het probleem niet, het probleem is dat er erg veel users van Fokforum wiens usericon die ze in veel gevallen zelf hebben gemaakt, zonder te vragen kopieert en gebruikt voor je forum.

Je kan doen alsof je doof en blind bent, maar asociaal it is. Dus als ik jou was zou ik opzoeken van wie de icons zijn, wat je zelfs op de url's die jij op dit forum nog van af kunt leiden (als boebiedoe, Remcow, Etc.) en die personen een E-mail sturen en vragen om toestemming. Want dit is en blijft asociaal.

Idem overigens met de volgende icons: [drool] [puke] [frusty]
Waarvan er op de sites staat waar het vandaan gejat is, dat er toestemming voor gevraagd dient te worden om die te gebruiken.

(en ALT S werkt niet, is erg irritant [Razz] )

Berichten: 7 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Over creativiteit gesproken:
 -

Je kan wel zien dat je hem zelf gemaakt hebt

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
blieblie
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor blieblie         Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Over creativiteit gesproken:
 -

Je kan wel zien dat je hem zelf gemaakt hebt

alles beter dan gejat
is by the way niet de mijne maar die van MVT (kan je nagaan ik herken Fokkers a.d.h.v. iconen)

dit is de mijne  -
En hierbij heb je alvast geen toestemming om hem te gebruiken voor je site.

Berichten: 7 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van blieblie:
quote:
Origineel van NiMS:
Over creativiteit gesproken:
 -

Je kan wel zien dat je hem zelf gemaakt hebt

alles beter dan gejat
Nou, in dit geval valt het nog wel te bezien.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
blieblie
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor blieblie         Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van blieblie:
quote:
Origineel van NiMS:
Over creativiteit gesproken:
 -

Je kan wel zien dat je hem zelf gemaakt hebt

alles beter dan gejat
Nou, in dit geval valt het nog wel te bezien.
Dat jij het nut van die dingen niet inziet, waarom maak je dan niet zelf een rits iconen?

in plaats van de boel bij elkaar te jatten zonder ook maar ergens een bron bij te vermelden, of uberhaupt te vragen of het mag?

Berichten: 7 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  5  6  7  8  9  10  11  ...  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS