Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 32)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  29  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Je kan lezen zonder lid te zijn, dus dat kan het niet zijn denk ik.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
JA ok dat is dan idd erg vreemd allemaal, al moet ik me er ook op betrappen dat ik de laatste paar weken niet ben geweest :$ schaam schaam

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ach jij hebt andere dingen aan je hoofd. Wie weet in een volgend leven? [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mag ik mij weer bij de rest van het forum voegen na mn (te) lange afwezigheid? [Smile] Allereerst een welgemeende sorry van mn afwezigheid. Inmiddels is het wat rustiger en stabieler hier; druk afstudeerjaar achter de rug namelijk. Tegelijkertijd ook ziekte van pfeiffer gehad waardoor zelfs soms de pc aanzetten een te zware opgave was [Smile]

Ik zal iig mn best doen weer een bijdrage te leveren hier [Smile]

Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heel goed [Smile] welkom, ben blij dat je het licht weer gevonden hebt [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
[Razz]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Djuna
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Djuna     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
heeey ik ben even een tijdje niet meer geweest.. ik heb het een beetje druk met mn school gehad maar k zal weer volop meelullen... al merk ik dat er nog steeds dezelfde berichten staan als een maand geleden... moet wel even verandering in gebracht worden vinden jullie niet.. en die nieuwe leden moeten zich even voorstellen!!!!

--------------------
How low can you go..

Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind het ook! Maar ik weet het zo langzamerhand niet meer. Hoe kan ik het hier actief houden? Jij een idee?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
tja...steeds nieuwe mensen dat zie ik wel maar actief zijn [Confused]
En voorstellen tja dat zoeken ze niet geloof ik

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Iwan
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Iwan     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hi,

Kreeg een meeltje dat ik hier al een tijdje niet geweest was, wist trouwens ook niet dat ik hier lid was, maar toch maar even gaan kijken,......... en daar ben ik dan :=)

ff wat info over mij;
Iwan
26
Groningen
43
Ja
Internet, lezen, films kijken
Alleen soms in het weekend.

als jullie nog meer willen weten dan hoor ik het wel :-)

Berichten: 1 | Plaats: Groningen | Geregistreerd: Okt 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  29  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS