geplaatst
Je kan lezen zonder lid te zijn, dus dat kan het niet zijn denk ik.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
geplaatst
JA ok dat is dan idd erg vreemd allemaal, al moet ik me er ook op betrappen dat ik de laatste paar weken niet ben geweest :$ schaam schaam
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
geplaatst
Ach jij hebt andere dingen aan je hoofd. Wie weet in een volgend leven?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Mag ik mij weer bij de rest van het forum voegen na mn (te) lange afwezigheid? Allereerst een welgemeende sorry van mn afwezigheid. Inmiddels is het wat rustiger en stabieler hier; druk afstudeerjaar achter de rug namelijk. Tegelijkertijd ook ziekte van pfeiffer gehad waardoor zelfs soms de pc aanzetten een te zware opgave was
Ik zal iig mn best doen weer een bijdrage te leveren hier
geplaatst
Heel goed welkom, ben blij dat je het licht weer gevonden hebt
geplaatst
heeey ik ben even een tijdje niet meer geweest.. ik heb het een beetje druk met mn school gehad maar k zal weer volop meelullen... al merk ik dat er nog steeds dezelfde berichten staan als een maand geleden... moet wel even verandering in gebracht worden vinden jullie niet.. en die nieuwe leden moeten zich even voorstellen!!!!
-------------------- How low can you go.. Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
geplaatst
Ik vind het ook! Maar ik weet het zo langzamerhand niet meer. Hoe kan ik het hier actief houden? Jij een idee?
geplaatst
tja...steeds nieuwe mensen dat zie ik wel maar actief zijn En voorstellen tja dat zoeken ze niet geloof ik
Kreeg een meeltje dat ik hier al een tijdje niet geweest was, wist trouwens ook niet dat ik hier lid was, maar toch maar even gaan kijken,......... en daar ben ik dan :=)
ff wat info over mij; Iwan 26 Groningen 43 Ja Internet, lezen, films kijken Alleen soms in het weekend.
als jullie nog meer willen weten dan hoor ik het wel :-)