Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 12)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  9  10  11  12  13  14  15  ...  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
Lord Dreamer
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lord Dreamer   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van mvt:
quote:
Origineel van Lord Dreamer:
Kijk aan , kijk aan .....

LD is here.. Met een eigen gemaakt ikoontje wat erg herkenbaar is voor iedereen.

jouw matrixicoontje staat er ook tussen :{
wat waar ??????
Berichten: 15 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
SuperUli
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor SuperUli     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Lord Dreamer:
quote:
Origineel van mvt:
quote:
Origineel van Lord Dreamer:
Kijk aan , kijk aan .....

LD is here.. Met een eigen gemaakt ikoontje wat erg herkenbaar is voor iedereen.

jouw matrixicoontje staat er ook tussen :{
wat waar ??????
Zo'n paard-ding. en dan ge-matrixed.
Berichten: 11 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nimsknal die domme icoontjes eraf..dan zijn die mensjes ook tevree daar bij FOK:@

Dit is echt echt triest van jullie hoor...wij gaan toch ook niet jullie forum vervuilen

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Nimsknal die domme icoontjes eraf..dan zijn die mensjes ook tevree daar bij FOK:@

Dit is echt echt triest van jullie hoor...wij gaan toch ook niet jullie forum vervuilen

Ze hebben het echt verknald vanavond, dus die iconen blijven er gewoon op staan. Er zullen een aantal iconen weggaan, maar daar blijft het bij. Moeten ze maar weten dat het niet helpt om kinderachtig te doen!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
mvt
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor mvt     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
Nimsknal die domme icoontjes eraf..dan zijn die mensjes ook tevree daar bij FOK:@

Dit is echt echt triest van jullie hoor...wij gaan toch ook niet jullie forum vervuilen

Ze hebben het echt verknald vanavond, dus die iconen blijven er gewoon op staan. Er zullen een aantal iconen weggaan, maar daar blijft het bij. Moeten ze maar weten dat het niet helpt om kinderachtig te doen!
over kinderachtig gesproken
Berichten: 13 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van mvt:
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
Nimsknal die domme icoontjes eraf..dan zijn die mensjes ook tevree daar bij FOK:@

Dit is echt echt triest van jullie hoor...wij gaan toch ook niet jullie forum vervuilen

Ze hebben het echt verknald vanavond, dus die iconen blijven er gewoon op staan. Er zullen een aantal iconen weggaan, maar daar blijft het bij. Moeten ze maar weten dat het niet helpt om kinderachtig te doen!
over kinderachtig gesproken
Idd ja:
http://forum.fok.nl/showtopic.php/325857

Topic: Nieuwe bedrejging van internet privacy

Deze mail kreeg ik laatst toe gestuurd gekregen van een goede vriend van me. Hij belde me ook net met de waarschuwing dat het geen Hoax is. Wees Gewaarschuwd.

Geachte lezer van deze brief,

Naast alle bestaande trojans, trackers en virussen is er weer een nieuwe bedreiging ontdekt die de privacy van mensen op het internet grondig aantast.
Volgens CNN heeft Microsoft al toegegeven er niets tegen te kunnen doen. Bronnen bij Norton hebben de nieuwe bedreiging al omgedoopt tot W32.NiMS.kutmongool

De bedreiging bestaat uit het volgende. Ergens in een of ander obscuur hoekje van het Internet (een of ander lelijk huisje in Italië) staat een rammelbak te draaien waarop een forum staat. Natuurlijk niet een gewoon forum, nee forum met een admin met een gebrek aan originaliteit. Deze kutmongool genaamt NiMS (vandaar de naam) schijnt niet te weten hoe je een usericoontje moet maken. Dus jat hij die maar van een groot forum met een userbase die wel weet hoe dat moet.
Natuurlijk doet deze internetdief dit onopvallend, want stel je voot dat iemand erachter komt.

Wees gewaarschuwd voor deze kloothommel en als je hem tegenkomt, zorg dat je een trojan klaar hebt staan.

Anoniem
RTL 4 redactie

Stuur dit mailtje rond aan iedereen in je mailbox zodat ook jouw vrienden gepastte maatregelen kunnen nemen

Jullie snappen wel dat ik dit zo snel mogelijk aan jullie wou melden. Wees gewaarschuwd

Zeg jij maar niks!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
miss_bleu
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor miss_bleu     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van mvt:
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
Nimsknal die domme icoontjes eraf..dan zijn die mensjes ook tevree daar bij FOK:@

Dit is echt echt triest van jullie hoor...wij gaan toch ook niet jullie forum vervuilen

Ze hebben het echt verknald vanavond, dus die iconen blijven er gewoon op staan. Er zullen een aantal iconen weggaan, maar daar blijft het bij. Moeten ze maar weten dat het niet helpt om kinderachtig te doen!
over kinderachtig gesproken
Ik vraag me dus echt werkelijk af wie het hier verknalt heeft. 1 linkje naar het druks bezochte forum van fok en je datavekeer schiet de pan uit. Denk dat ons servertje wint van het jouwe
Berichten: 8 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van miss_bleu:
Ik vraag me dus echt werkelijk af wie het hier verknalt heeft. 1 linkje naar het druks bezochte forum van fok en je datavekeer schiet de pan uit. Denk dat ons servertje wint van het jouwe [/QB]

Wat doen jullie toch steeds moeilijk over dataverkeer? Mijn servertje zit op een 155mbit pijp op het internet en kan meer dan 400 GB dataverkeer aan. Ik weet niet wat je wilt doen, maar aan bandbreedte zal het iig niet liggen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
VictorinoX
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor VictorinoX     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hallo NiMs,

Kun je de volgende Icoontjes verwijderen:

http://forum.myoms.net/ubb/Avatars/gorromatrix.gif
http://forum.myoms.net/ubb/Avatars/kleinemyrtha_matrix.jpg
http://forum.myoms.net/ubb/Avatars/matrix_mes.gif

Aangezien die van Gorro gewoon zijn Nickname is, en ik niet denk dat iemand anders met zijn nick wil rondlopen.
Die andere 2 heb ik zelf gemaakt/aangepast, en dit zijn zeer persoonlijke icoontjes, die al lange tijd door dezelfde personen gebruikt worden.

--------------------
Big, Fuck-off shiny ones

Berichten: 3 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van VictorinoX:
Hallo NiMs,

Kun je de volgende Icoontjes verwijderen:

http://forum.myoms.net/ubb/Avatars/gorromatrix.gif
http://forum.myoms.net/ubb/Avatars/kleinemyrtha_matrix.jpg
http://forum.myoms.net/ubb/Avatars/matrix_mes.gif

Aangezien die van Gorro gewoon zijn Nickname is, en ik niet denk dat iemand anders met zijn nick wil rondlopen.
Die andere 2 heb ik zelf gemaakt/aangepast, en dit zijn zeer persoonlijke icoontjes, die al lange tijd door dezelfde personen gebruikt worden.

Hoi victorinox, ik heb de 1e 2 verwijderd, maar mag ik ajb http://forum.myoms.net/ubb/Avatars/matrix_mes.gif houden, want die vind ik echt heel erg cool!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van VictorinoX:
Hallo NiMs,

Kun je de volgende Icoontjes verwijderen:

http://forum.myoms.net/ubb/Avatars/gorromatrix.gif
http://forum.myoms.net/ubb/Avatars/kleinemyrtha_matrix.jpg
http://forum.myoms.net/ubb/Avatars/matrix_mes.gif

Aangezien die van Gorro gewoon zijn Nickname is, en ik niet denk dat iemand anders met zijn nick wil rondlopen.
Die andere 2 heb ik zelf gemaakt/aangepast, en dit zijn zeer persoonlijke icoontjes, die al lange tijd door dezelfde personen gebruikt worden.

Hoi victorinox, ik heb de 1e 2 verwijderd, maar mag ik ajb http://forum.myoms.net/ubb/Avatars/matrix_mes.gif houden, want die vind ik echt heel erg cool!
Dit bewijst maar weer dat NiMS de kwaadste niet is [Big Grin]

In tegestelling tot uberlosers als mvt [Mad]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
VictorinoX
Junior Member


Beoordeel
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor VictorinoX     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Hoi victorinox, ik heb de 1e 2 verwijderd, maar mag ik ajb http://forum.myoms.net/ubb/Avatars/matrix_mes.gif houden, want die vind ik echt heel erg cool!

Ja hoor, ik had de mijne toch al een iets andere achtergrond gegeven, die ik mooier vond.

Bedankt dat je die 2 andere verwijderd hebt.

--------------------
Big, Fuck-off shiny ones

Berichten: 3 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van VictorinoX:
quote:
Origineel van NiMS:
Hoi victorinox, ik heb de 1e 2 verwijderd, maar mag ik ajb http://forum.myoms.net/ubb/Avatars/matrix_mes.gif houden, want die vind ik echt heel erg cool!

Ja hoor, ik had de mijne toch al een iets andere achtergrond gegeven, die ik mooier vond.

Bedankt dat je die 2 andere verwijderd hebt.

Graag gedaan hoor. Ik had namelijk ook niet het idee dat jij een van de loser was die vanavond zo tekeer ging.

Maar, aangezien dit het voorstel topic is, zou ik zeggen: Wie ben je? En wat doe je?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
VictorinoX
Junior Member


Beoordeel
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor VictorinoX     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wie ben ik:
Ik ben VictorinoX

Wat doe ik:
Ik doe heel veel films kijken.
Oftewel ik ben een filmfreak.

--------------------
Big, Fuck-off shiny ones

Berichten: 3 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van VictorinoX:
Wie ben ik:
Ik ben VictorinoX

Wat doe ik:
Ik doe heel veel films kijken.
Oftewel ik ben een filmfreak.

Welkom op het NiMS forum. Ik denk dat je het film forum dan wel interessant zal vind. En ik denk ook de Matrix Reloaded discussie die daar gaande is [Smile]
Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  9  10  11  12  13  14  15  ...  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS