Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 10)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  7  8  9  10  11  12  13  ...  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Als er iets van mij gejat zou worden zou ik ook niet echt vriendelijk reageren
Menig Fok!ker reageert ook heel verbolgen op anti-kopieermaatregelen. Niet echt een logische reactie, maar zo werkt het blijkbaar niet.

NiMS had helemaal geen kwaad in de zin en als men beleeft was gebleven waren die iconen allang weg.

quote:
Wie zegt dat ik iemand die een icoon zelf maakt veel download. Sommige mensen vinden het leuk om een icoontje te maken. Hoe er aan de software word gekoem staat los van het verhaal.
Jawel, want het bewijst de dubbele moraal van sommige mensen.

Ik vind het ook van goed fatsoen getuigen door die iconen weg te halen, maar die toon uit de hoogte vind ik nergens op slaan.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
DD
Junior Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor DD     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Als er iets van mij gejat zou worden zou ik ook niet echt vriendelijk reageren
Menig Fok!ker reageert ook heel verbolgen op anti-kopieermaatregelen. Niet echt een logische reactie, maar zo werkt het blijkbaar niet.

NiMS had helemaal geen kwaad in de zin en als men beleeft was gebleven waren die iconen allang weg.

quote:
Wie zegt dat ik iemand die een icoon zelf maakt veel download. Sommige mensen vinden het leuk om een icoontje te maken. Hoe er aan de software word gekoem staat los van het verhaal.
Jawel, want het bewijst de dubbele moraal van sommige mensen.

Ik vind het ook van goed fatsoen getuigen door die iconen weg te halen, maar die toon uit de hoogte vind ik nergens op slaan.

Sufkutje, hij had het in de eerste plaats gewoon niet mogen kopiėren zonder het te vragen als we dan toch over beleefdheid bezig zijn [sleepy]
Berichten: 9 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van DD:
quote:
De mensen die zoveel tijd stoppen in het maken van iconen hebben er doorgaans geen probleem mee om mp3's en ander beschermd materiaal te downen. Ik begrijp daarom de verontwaardiging niet zo.
Dit is toch wel de meest stompzinnige opmerking die ik de laatste tijd heb gehoord, heb je vanochtend je verstand uitgescheten ofzo ? [sleepy]
Wat ik vanmorgen uitscheet leek vooral op jou [puke]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
miss_bleu
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor miss_bleu     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
*zucht* was dit het -16 jaar en jonger forum? want dan kan ik denk ik heel wat users doorsturen vanaf fok hierheen
Berichten: 8 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Bottebijl
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
[QB]
quote:
Als er iets van mij gejat zou worden zou ik ook niet echt vriendelijk reageren
Menig Fok!ker reageert ook heel verbolgen op anti-kopieermaatregelen. Niet echt een logische reactie, maar zo werkt het blijkbaar niet.

NiMS had helemaal geen kwaad in de zin en als men beleeft was gebleven waren die iconen allang weg.

Denk je dat als de iconen blijven staan dat wel gaat werken dan ?
Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van miss_bleu:
*zucht* was dit het -16 jaar en jonger forum? want dan kan ik denk ik heel wat users doorsturen vanaf fok hierheen

Gewoon niet op letten op die kinderen [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
miss_bleu
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor miss_bleu     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
zag trouwens wel dat er hier heel wat Q-dance topics staan
Berichten: 8 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van miss_bleu:
zag trouwens wel dat er hier heel wat Q-dance topics staan

Klopt, dit forum is vooral ontstaan uit onvrede over het Q-Dance forum.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sjaakman
Junior Member


Beoordeel
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Sjaakman     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van mvt:
Toch ook maar even geregged op dit tyfus forum.

[naughty]
Berichten: 1 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van miss_bleu:
zag trouwens wel dat er hier heel wat Q-dance topics staan

Klopt er zijn ongeveer 50 q-dancers hier, die een hekel hebben aan de nieuwe q-dance site.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van DD:
quote:
Origineel van Budha:
...

Sufkutje, hij had het in de eerste plaats gewoon niet mogen kopiėren zonder het te vragen als we dan toch over beleefdheid bezig zijn [sleepy]
Net alsof er op het internet uitsluitend originele iconen voorkomen. Mijn icoon komt ook gewoon van e.o.a. site waar ik terecht ben gekomen via Google.

Wat een verongelijkt gelul. Natuurlijk is het netter om het eerst te vragen en op verzoek te verwijderen, maar wie ben jij nou helemaal om zo wijs te eisen dat ze verwijderd woren?

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
DD
Junior Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor DD     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van DD:
quote:
Origineel van Budha:
...

Sufkutje, hij had het in de eerste plaats gewoon niet mogen kopiėren zonder het te vragen als we dan toch over beleefdheid bezig zijn [sleepy]
Net alsof er op het internet uitsluitend originele iconen voorkomen. Mijn icoon komt ook gewoon van e.o.a. site waar ik terecht ben gekomen via Google.

Wat een verongelijkt gelul. Natuurlijk is het netter om het eerst te vragen en op verzoek te verwijderen, maar wie ben jij nou helemaal om zo wijs te eisen dat ze verwijderd woren?

Wij van FOK! zijn allemaal wijs, dat even voorop gesteld [naughty]

Wie ben jij om te te vertellen dat stelen geoorloofd is, of het nou om icoontjes gaat of niet....

Berichten: 9 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Wij van FOK! zijn allemaal wijs, dat even voorop gesteld
Da's bijna helemaal waar [Big Grin]

quote:
Wie ben jij om te te vertellen dat stelen geoorloofd is, of het nou om icoontjes gaat of niet....
Ben je nu je icoon kwijt dan? Is ie niet meer van jou?

Ik kan me iig drukker maken over belangrijkere dingen dan het overnemen van plaatjes. Vooral als daar geen enkel commercieel belang mee is genoemd en er niet wordt geschaadt. En nee, dat is niet het geval.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lord Dreamer
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor Lord Dreamer   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kijk aan , kijk aan .....

LD is here.. Met een eigen gemaakt ikoontje wat erg herkenbaar is voor iedereen.

Berichten: 15 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ollie
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor ollie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Lord Dreamer:
Kijk aan , kijk aan .....

LD is here.. Met een eigen gemaakt ikoontje wat erg herkenbaar is voor iedereen.

Ha onze parttime Gijs is er ook
Berichten: 20 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  7  8  9  10  11  12  13  ...  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS