geplaatst
Ik ben Saskia, 25 jaar, nog niet zo lang geleden afgestudeerd en op dit moment werk ik in de farmaceutische industrie (bijscholen van huisartsen)
tja wat kan ik nog meer vertellen... eerste party op mijn 17e verjaardag (geloof ik) laatste nog niet in zicht! Hou het meest van hardstyle, techno (de wat hardere dan wel) en hardcore.
O ja, NIMS ontmoet op XQ
| IP: Gelogd |
quote:Origineel van M. Qrie: Ik ben Saskia, 25 jaar, nog niet zo lang geleden afgestudeerd en op dit moment werk ik in de farmaceutische industrie (bijscholen van huisartsen)
tja wat kan ik nog meer vertellen... eerste party op mijn 17e verjaardag (geloof ik) laatste nog niet in zicht! Hou het meest van hardstyle, techno (de wat hardere dan wel) en hardcore.
O ja, NIMS ontmoet op XQ
Oh jij spreekt het uit als curry, nu snap ik het.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van M. Qrie: Ik ben Saskia, 25 jaar, nog niet zo lang geleden afgestudeerd en op dit moment werk ik in de farmaceutische industrie (bijscholen van huisartsen)
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
elloo ikke ben wouter woon ook in zeist ben uhh nog te jong voor een feest maaruh trek ik mij niks van aan ik hoop de uitsmijters ook niet maar goed hou verder van alle soorten dance muziek van club tot harstyle enz. enne tsja. ben heel toevallig met juul op wintersport geweest haha (hij kan goed snowboarden hoor ) dusss that's me
-------------------- Kill Bill _O_ Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003
geplaatst
Hallo!! Ik ben Lieke, kom uit Den Haag. Ben 20 jr en studeer aan de hhs. Ik hou me bezig met de hogere europese beroepen opleiding. Dit houdt in, recht politiek en talen. Ik hou van techno en hs. Ik werk af en toe eens her en der.
geplaatst
Welkom Lieke leuk dat je hier ook je gezicht laat zien
geplaatst
Welkom Lieke..we hebben elkaar wel es ontmoet. Leuk dat jij de weg naar dit forum ook heb gevonden
quote:Origineel van liekkos: Hallo!! Ik ben Lieke, kom uit Den Haag. Ben 20 jr en studeer aan de hhs. Ik hou me bezig met de hogere europese beroepen opleiding. Dit houdt in, recht politiek en talen. Ik hou van techno en hs. Ik werk af en toe eens her en der.
lang niet gesproken, k heb je ook geloof ik maar 1 x ooit heel kort gezien, maar welkom