Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  4  5  ...  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
DukeBoy
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor DukeBoy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Maar het lijkt me wel gaaf om een keertje te springen. Wat kost dat als ik dat een keertje wil doen?

paracentrum. kijk daar maar. staat vast wel een prijslijst bij

--------------------
I can't help it

Berichten: 10 | Plaats: Hoorn | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
M. Qrie
Junior Member


Beoordeel
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor M. Qrie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben Saskia, 25 jaar, nog niet zo lang geleden afgestudeerd en op dit moment werk ik in de farmaceutische industrie (bijscholen van huisartsen)

tja wat kan ik nog meer vertellen... eerste party op mijn 17e verjaardag (geloof ik) laatste nog niet in zicht! Hou het meest van hardstyle, techno (de wat hardere dan wel) en hardcore.

O ja, NIMS ontmoet op XQ [Wink]

Berichten: 1 | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van M. Qrie:
Ik ben Saskia, 25 jaar, nog niet zo lang geleden afgestudeerd en op dit moment werk ik in de farmaceutische industrie (bijscholen van huisartsen)

tja wat kan ik nog meer vertellen... eerste party op mijn 17e verjaardag (geloof ik) laatste nog niet in zicht! Hou het meest van hardstyle, techno (de wat hardere dan wel) en hardcore.

O ja, NIMS ontmoet op XQ [Wink]

Oh jij spreekt het uit als curry, nu snap ik het.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
beeq
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor beeq     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Naam: mark van beek
Leeftijd: 18
Woonplaats: nijkerk

voor de rest weinig te melden..alleen 1 ding TECHNO!!!!!!!!!

--------------------
TECHNO

Berichten: 1 | Plaats: nijkerk | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van beeq:
Naam: mark van beek
Leeftijd: 18
Woonplaats: nijkerk

voor de rest weinig te melden..alleen 1 ding TECHNO!!!!!!!!!

ook weer een techno liefhebber erbij [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van M. Qrie:
Ik ben Saskia, 25 jaar, nog niet zo lang geleden afgestudeerd en op dit moment werk ik in de farmaceutische industrie (bijscholen van huisartsen)

tja wat kan ik nog meer vertellen... eerste party op mijn 17e verjaardag (geloof ik) laatste nog niet in zicht! Hou het meest van hardstyle, techno (de wat hardere dan wel) en hardcore.

O ja, NIMS ontmoet op XQ [Wink]

Oh jij spreekt het uit als curry, nu snap ik het.
Curie

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van NiMS:
...

Curie
As in Madame Curie van de straling proefjes?

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben Dennis  -

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
Ik ben Dennis  -

En ... ? We verw8en wel ietsjes meer hoor.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
elloo
ikke ben wouter woon ook in zeist [Razz]
ben uhh nog te jong voor een feest maaruh trek ik mij niks van aan ik hoop de uitsmijters ook niet [Wink]
maar goed hou verder van alle soorten dance muziek van club tot harstyle enz.
enne tsja.
ben heel toevallig met juul op wintersport geweest haha (hij kan goed snowboarden hoor [Razz] )
dusss that's me [Big Grin]

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
liekkos
Half way Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor liekkos     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hallo!! Ik ben Lieke, kom uit Den Haag. Ben 20 jr en studeer aan de hhs. Ik hou me bezig met de hogere europese beroepen opleiding. Dit houdt in, recht politiek en talen. Ik hou van techno en hs. Ik werk af en toe eens her en der. [beerchug]
Berichten: 28 | Plaats: Den Haag | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Welkom Lieke [Smile] leuk dat je hier ook je gezicht laat zien [Ok]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Welkom Lieke..we hebben elkaar wel es ontmoet. Leuk dat jij de weg naar dit forum ook heb gevonden [Big Grin] [Beer]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van liekkos:
Hallo!! Ik ben Lieke, kom uit Den Haag. Ben 20 jr en studeer aan de hhs. Ik hou me bezig met de hogere europese beroepen opleiding. Dit houdt in, recht politiek en talen. Ik hou van techno en hs. Ik werk af en toe eens her en der. [beerchug]

lang niet gesproken, k heb je ook geloof ik maar 1 x ooit heel kort gezien, maar welkom [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Da Pief
Half way Member


Beoordeeld:
2
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Da Pief     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
steve
woon in venlo en dat ruled.
mijn hobby is koprollen
ik hou van brandbier
beste feest is nature one

--------------------
aint no party like an alcoholicparty

Berichten: 32 | Plaats: Venlo VVV !!! | Geregistreerd: Okt 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  4  5  ...  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS