Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 21)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  18  19  20  21  22  23  24  ...  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahaa kijk dat begint der op te lijken over paar maandjes is dit weer een bruizend forum [Big Grin]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Mar
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Mar   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Daar zorg jij wel voor he!
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nou ik hoop niet alleen eigenlijk iedereen op zoek naar leden en dan zorgen dat gezell is en dan word het vanzelf drukker en dus ook leuker [Big Grin]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Djuna:
als ik nou een foto in me profiel zet gaan jullie me dan wel beoordelen??

Waar is je foto nu dan?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Lotje:
Hoii, ik moest me eventjes voorstellen van MisterM, dus bij deze...

ik ben Lot, 17 jaartjes oud, woon in noordwijk, mn hobby's zijn: techno en hardcore feesten bezoeken, fitness, vrienden en natuurlijk puzzelen.
de ware heb ik nog steeds niet gevonden, dus ben nog vrijgezel.

wat kan ik nog meer vertellen..?? naja, als je vragen hebt, moet je me maar een berichtje sturen [Smile]

Welkom Lotje, dat je het maar naar je zin mag hebben [Smile] .

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van misterm:
hahaha heel goed vooral het puzzelen [Razz]

maar welkom

ben ik goed bezig nims of niet?

Ik ben trots op je jongen [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Mar:
Hallo Allemaal, Omdat Mark me zo aandrong hier een verhaaltje over mij!!
Ik Ben Mariette en maar liefst 17 jaartjes oud, Woon in Alphen aan den Rijn!! Zit momenteel in mijn examenjaar (voor de 2e keer zucht!)
Verder Ben ik zo gek als een deur..!! Ook heb ik al een vriendje verwezen naar deze Site Namelijk Robberto, staat hier bekend als `Dortpimp`..Hijs wel lief hoor (heel soms!) Als je verder nog wat wilt weten een berichtje is altijd leuk!!
Ga het nu allemaal n btje ondervinden want heb nog geen idee hoe dit allemaal werkt!!
Vote me..!

Kusjes Mar

Welkom Mar en dat jij ook maar veel plezier hier zal hebben en vooral veel vrienden zal meenemen [Wink] .

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van misterm:
nou ik hoop niet alleen eigenlijk iedereen op zoek naar leden en dan zorgen dat gezell is en dan word het vanzelf drukker en dus ook leuker [Big Grin]

Exact, nodig al je vrienden en kennissen uit zodat het hier lekker gezellig wordt [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Welkom Mar en Lotje..
hoop dat jullie de weg hier wel kunne vinden op het forum.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik blijf het nog steeds vinden... die KLEURTJES!

en oja, mn foto op mn profiel doet t niet! [Frown]
triest!

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Lotje:
ik blijf het nog steeds vinden... die KLEURTJES!

en oja, mn foto op mn profiel doet t niet! [Frown]
triest!

Dan zet je er toch een andere neer [Wink] of was die nu juist zo leuk?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hoe bedoel je een andere?
een andere foto?

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Lotje:
hoe bedoel je een andere?
een andere foto?

ja andere foto...ik weet niet wat voor link je er eerst had neegezet voor je foto?
Anders zal ik eens nagaan of er geen upload ruimte hiervoor is voor het forum

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb alle foto's geprobeerd, maar ze doen t niet [Frown]

 -

dat had ik in dat vakje gezet, bij je profiel bewerken zeg maar.

[ 18.02.2004, 05:37: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Lotje:
ik heb alle foto's geprobeerd, maar ze doen t niet [Frown]

 -

dat had ik in dat vakje gezet, bij je profiel bewerken zeg maar.

ik zal je wel ff helpen dan...mag dat?

[ 18.02.2004, 05:37: Bericht ge-edit door: NiMS ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  18  19  20  21  22  23  24  ...  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS