Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 6)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  ...  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Bottebijl:
quote:
Origineel van NiMS:
Het is maar wat je een probleem noemt. Sars of aids is pas een probleem.

Ik heb geen problemen met sars of aids hoor
Nou gelukkig maar want het lijkt me niet echt relaxed. Het is wel toevallig dat Nederland nog helemaal niet getroffen is door enige sars melding.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
MG
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor MG   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vroeg gewoon vriendelijk of je een paar plaatjes van 60 bij 60 pixels wilde verwijderen omdat ze speciaal voor bepaalde personen gemaakt zijn. Een hoop mensen hebben daar erg hun best op gedaan, en in sommige gevallen zijn er ook persoonlijke foto's in verwerkt.
Ik heb zelfs de moeite genomen om alle plaatjes op te zoeken en de urls onder elkaar te zetten zodat jij ze gemakkelijk kunt verwijderen.
Maar als jij dat niet wilt en moelijk wilt doen, kun je verwachten dat dit een lange, saaie, kinderachtige discussie gaat worden.
Zoals je ziet zijn een hoop mensen het met me eens, zij het soms ietwat ongenuanceerd.
Uiteindelijk is het gewoon, zoals Atrimar ook al opmerkte, een kwestie van netiquette.

[ 27.05.2003, 15:01: Bericht ge-edit door: MG ]

--------------------
www.fok.nl

Berichten: 19 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
rickmans
Junior Member


Beoordeel
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor rickmans     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Slarioux:
Wie host dit forum eik? Toch eens gaan bellen.

hej jij ook op dit kutforum
Berichten: 4 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Bottebijl
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Bottebijl:
quote:
Origineel van NiMS:
Het is maar wat je een probleem noemt. Sars of aids is pas een probleem.

Ik heb geen problemen met sars of aids hoor
Nou gelukkig maar want het lijkt me niet echt relaxed. Het is wel toevallig dat Nederland nog helemaal niet getroffen is door enige sars melding.
BOEIEND
haal die icoontjes nou maar weg scheelt een hoop gezeik

Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
rickmans
Junior Member


Beoordeel
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor rickmans     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Slarioux:
Wie host dit forum eik? Toch eens gaan bellen.

hej jij ook op dit kutforum
Berichten: 4 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
rickmans
Junior Member


Beoordeel
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor rickmans     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Slarioux:
Wie host dit forum eik? Toch eens gaan bellen.

hej jij ook op dit kutforum?
Berichten: 4 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
rickmans
Junior Member


Beoordeel
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor rickmans     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Slarioux:
Wie host dit forum eik? Toch eens gaan bellen.

hej jij ook op dit kutforum
Berichten: 4 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Slarioux:
Wie host dit forum eik? Toch eens gaan bellen.

Je mag best gaan bellen, alleen is deze machine door mijzelf in een rack in Italie geplaatst, dus ik wens je veel suc. En de bandbreedte is ook geen probleem want hij hangt aan een 155mbit pijp aan het internet.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Bottebijl
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
WAT IS HET TRAAAAAAAAAAAAG
Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
mvt
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor mvt     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van rickmans:
quote:
Origineel van Slarioux:
Wie host dit forum eik? Toch eens gaan bellen.

hej jij ook op dit kutforum
over kutforum gesproken, jij post het bericht om resp
14:55, 14:53 14:55 en 14:54, cool

Berichten: 13 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Tweater
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Tweater     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Slarioux:
Wie host dit forum eik? Toch eens gaan bellen.

Je mag best gaan bellen, alleen is deze machine door mijzelf in een rack in Italie geplaatst, dus ik wens je veel suc. En de bandbreedte is ook geen probleem want hij hangt aan een 155mbit pijp aan het internet.
ja, dat merk je wel aan de 5 keer dat elk berichtje geplaatst word [Big Grin]
Berichten: 12 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
MG
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor MG   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Tweater:
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Slarioux:
Wie host dit forum eik? Toch eens gaan bellen.

Je mag best gaan bellen, alleen is deze machine door mijzelf in een rack in Italie geplaatst, dus ik wens je veel suc. En de bandbreedte is ook geen probleem want hij hangt aan een 155mbit pijp aan het internet.
ja, dat merk je wel aan de 5 keer dat elk berichtje geplaatst word [Big Grin]
Volgens mij is er in Italië iets momenteel aardig aan het stuiteren, ik krijg ook allerlei foutmeldingen dat mijn berichten niet gepost worden, maar ze blijken nu wel gepost te zijn.

Maar om niet teveel offtopic te geraken, zijn die plaatjes inmiddels al verwijderd?

--------------------
www.fok.nl

Berichten: 19 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van MG:
Maar om niet teveel offtopic te geraken, zijn die plaatjes inmiddels al verwijderd?

Dan moet je je voorstellen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van mvt:
quote:
Origineel van NiMS:

En als je denkt dat je nog enige serieuse reactie zal krijgen met dreigementen dan ben je toch echt aan het verkeerde adres. (145.117.46.168)
Dat zullen de advocaten dan wel uitmaken.
Ooh, cool een tracert. (216.40.227.208 voor de server). Wat voor een vaag bedrijf heb je het bij geregistreerd?? namesdirect.com?? [/QB][/QUOTE]

Stoer hoor!! [sleepy]

Juist door dit soort trieste reacties bereik je nooit wat je wilt.

Geef nou gewoon toe dat Fok!kers ook de boel bij elkaar jatten en copyrights schenden. Of dacht je dat iedereen op Fok! z'n eigen icoon heeft gemaakt?

Je hebt wel gelijk maar wie maakt zich hier nou niet aan schuldig? Doe nou eerst maar eens lief en als je het netjes vraagt haalt ie ze echt wel weg.

Met die loze dreigementen daag je 'm alleen maar uit.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
mvt
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor mvt     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Slarioux:
Wie host dit forum eik? Toch eens gaan bellen.

Je mag best gaan bellen, alleen is deze machine door mijzelf in een rack in Italie geplaatst, dus ik wens je veel suc. En de bandbreedte is ook geen probleem want hij hangt aan een 155mbit pijp aan het internet.
Weet Claudio eigenlijk wel wat jij allemaal uitspookt met dit forum???
Berichten: 13 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  ...  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS