Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 5)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  ...  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
piro
Junior Member


Beoordeel
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor piro     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Uitermate zwak gedrag dit, haal die icons nu weg, of moet je van elke user weten dat ze dit ordinaire jatwerk niet op prijs stellen?
Berichten: 2 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Bottebijl
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Het is maar wat je een probleem noemt. Sars of aids is pas een probleem.

Ik heb geen problemen met sars of aids hoor
Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van piro:
Uitermate zwak gedrag dit, haal die icons nu weg, of moet je van elke user weten dat ze dit ordinaire jatwerk niet op prijs stellen?

Get a life [Razz]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Atrimar
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor Atrimar     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van MG:
quote:
Origineel van NiMS:
Welke is dan van jou? want ik heb de iconen niet van FOK, maar van tweakers. Dus ik denk dat iemand ze daar ook geplaatst heeft.

Maar als je zegt welk icoontje je zelf gemaakt hebt en daar copyright op hebt, dan gooi ik die weg voor je.

Tweakers.net en Fok.nl staan op dezelfde servers, dus dat je de icoontjes daar vandaan hebt verbaast mij niet.
Mijn eigen Fok! icoon staat er niet bij, maar de makers hebben niet uren werk gestoken in het creëren van al deze user-specifieke icoontjes zodat iedereen ze vervolgens zomaar over kan nemen voor eigen gebruik.
Ik spreek dan ook namens alle makers als ik zeg dat het zeer op prijs zou worden gesteld als deze icoontjes niet langer op het NiMS forum beschikbaar zouden worden gesteld voor algemeen gebruik.

Is allemaal wel leuk en aardig maar ik zie nu zelfs dat er ook mensen zijn die icoontjes van mij zitten te jatten. (Bolletje)

En ik zeg niet eens dat ze van mij zijn. Maareh sinds wanneer ben jij de spreker van FOK?

Dat is hij niet, net zomin als ik, maar als modje van Fok kan ik in ieder geval meedelen dat de meesten het niet echt jofel vinden dat ze hun icoontjes hier zomaar vrijelijk zien staan, zonder vermelding van eigenaar.

Kleine moeite lijkt me om de [betreffende] users eens te mailen en te vragen of ze het wel okay vinden dat die dingen hier gebruikt worden.

Kwestie van netiquette.

--------------------
Plaatjes jatten is not nice.

Berichten: 10 | Plaats: Den Haag | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
piro
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor piro     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Bottebijl:
quote:
Origineel van NiMS:
Ik wil het best toegeven hoor daar gaat het niet om, maar ik vraag me af wel icoontje nu zo speciaal van jou is dat niemand anders deze had kunnen verzinnen. Ik heb al eerder gezegd, als jij een icoontje hebt gemaakt die voor jou zo bijzonder is dat jij het alleenrecht hebt om dit icoontje te gebruiken dan wil ik die best speciaal voor JOU verwijderen. En als iemand anders dat wilt dan moet die dat ook maar laten weten.

Het gaat er meer om de manier waarop je zo hoog van de toren aan het blazen bent, terwijl de meeste icoontje door jullie zelf ook bij elkaar gesprokkeld zijn.

JIJ had nooit die icoontjes zomaar mogen jatten zelf gemaakt ! het gaat er niet om hoe wij eraan komen het probleem is dat jij zomaar icoontjes van een server hebt gehaald en op je eigen gezet
Het is maar wat je een probleem noemt. Sars of aids is pas een probleem.
Dude, je luistert niet he, er wordt je vriendelijk gevraagd om die icons van anderen weg te halen.
Berichten: 2 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Atrimar
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor Atrimar     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van MG:
quote:
Origineel van NiMS:
Welke is dan van jou? want ik heb de iconen niet van FOK, maar van tweakers. Dus ik denk dat iemand ze daar ook geplaatst heeft.

Maar als je zegt welk icoontje je zelf gemaakt hebt en daar copyright op hebt, dan gooi ik die weg voor je.

Tweakers.net en Fok.nl staan op dezelfde servers, dus dat je de icoontjes daar vandaan hebt verbaast mij niet.
Mijn eigen Fok! icoon staat er niet bij, maar de makers hebben niet uren werk gestoken in het creëren van al deze user-specifieke icoontjes zodat iedereen ze vervolgens zomaar over kan nemen voor eigen gebruik.
Ik spreek dan ook namens alle makers als ik zeg dat het zeer op prijs zou worden gesteld als deze icoontjes niet langer op het NiMS forum beschikbaar zouden worden gesteld voor algemeen gebruik.

Is allemaal wel leuk en aardig maar ik zie nu zelfs dat er ook mensen zijn die icoontjes van mij zitten te jatten. (Bolletje)

En ik zeg niet eens dat ze van mij zijn. Maareh sinds wanneer ben jij de spreker van FOK?

Dat is hij niet, net zomin als ik, maar als modje van Fok kan ik in ieder geval meedelen dat de meesten het niet echt jofel vinden dat ze hun icoontjes hier zomaar vrijelijk zien staan, zonder vermelding van eigenaar.

Kleine moeite lijkt me om de [betreffende] users eens te mailen en te vragen of ze het wel okay vinden dat die dingen hier gebruikt worden.

Kwestie van netiquette.

--------------------
Plaatjes jatten is not nice.

Berichten: 10 | Plaats: Den Haag | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
mvt
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor mvt     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:

En als je denkt dat je nog enige serieuse reactie zal krijgen met dreigementen dan ben je toch echt aan het verkeerde adres. (145.117.46.168) [/QB][/QUOTE]
Dat zullen de advocaten dan wel uitmaken.
Ooh, cool een tracert. (216.40.227.208 voor de server). Wat voor een vaag bedrijf heb je het bij geregistreerd?? namesdirect.com??

Berichten: 13 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Slarioux
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Slarioux     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wie host dit forum eik? Toch eens gaan bellen.
Berichten: 3 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Bottebijl:
quote:
Origineel van NiMS:
Het is maar wat je een probleem noemt. Sars of aids is pas een probleem.

Ik heb geen problemen met sars of aids hoor
Nou gelukkig maar want het lijkt me niet echt relaxed. Het is wel toevallig dat Nederland nog helemaal niet getroffen is door enige sars melding.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
mvt
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor mvt     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Slarioux:
Wie host dit forum eik? Toch eens gaan bellen.

geen idee precies, maar je hebt iig een IP adres en www.register.com om verder te zoeken.
Berichten: 13 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
piro
Junior Member


Beoordeel
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor piro     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zei de iconjatter....
Berichten: 2 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Bottebijl
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Bottebijl:
quote:
Origineel van NiMS:
Het is maar wat je een probleem noemt. Sars of aids is pas een probleem.

Ik heb geen problemen met sars of aids hoor
Nou gelukkig maar want het lijkt me niet echt relaxed. Het is wel toevallig dat Nederland nog helemaal niet getroffen is door enige sars melding.
BOEIEND
haal die icoontjes nou maar weg scheelt een hoop gezeik

Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
MG
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor MG   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik wil het best toegeven hoor daar gaat het niet om, maar ik vraag me af wel icoontje nu zo speciaal van jou is dat niemand anders deze had kunnen verzinnen. Ik heb al eerder gezegd, als jij een icoontje hebt gemaakt die voor jou zo bijzonder is dat jij het alleenrecht hebt om dit icoontje te gebruiken dan wil ik die best speciaal voor JOU verwijderen. En als iemand anders dat wilt dan moet die dat ook maar laten weten.

Het gaat er meer om de manier waarop je zo hoog van de toren aan het blazen bent, terwijl de meeste icoontje door jullie zelf ook bij elkaar gesprokkeld zijn.

Hoog van de toren blazen?
Ik vraag je gewoon vriendelijk of je een paar plaatjes van 60 bij 60 pixels wilt verwijderen, omdat die speciaal voor bepaalde mensen gemaakt zijn en het niet leuk is als iedereen die plaatjes zomaar gaat gebruiken.
Ik heb zelfs de moeite gedaan om de urls van alle plaatjes op te zoeken, zodat jij ze gemakkelijk kunt verwijderen.
Maar als jij moeilijk wilt doen, be my guest.
Zoals je ziet sta ik niet alleen in mijn mening.

--------------------
www.fok.nl

Berichten: 19 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
mvt
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor mvt     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Slarioux:
Wie host dit forum eik? Toch eens gaan bellen.

geen idee precies, maar je hebt iig een IP adres en www.register.com om verder te zoeken.
Berichten: 13 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
mvt
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor mvt     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:

En als je denkt dat je nog enige serieuse reactie zal krijgen met dreigementen dan ben je toch echt aan het verkeerde adres. (145.117.46.168) [/QB][/QUOTE]
Ooh, cool een tracert. (216.40.227.208 voor de server). Wat voor een vaag bedrijf heb je het bij geregistreerd?? namesdirect.com??

Berichten: 13 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  ...  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS