Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 7)

- UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
rickmans
Junior Member

Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor rickmans     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van mvt:
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Slarioux:
Wie host dit forum eik? Toch eens gaan bellen.

Je mag best gaan bellen, alleen is deze machine door mijzelf in een rack in Italie geplaatst, dus ik wens je veel suc. En de bandbreedte is ook geen probleem want hij hangt aan een 155mbit pijp aan het internet.
Weet Claudio eigenlijk wel wat jij allemaal uitspookt met dit forum???
och gratis dameintje he :{
Berichten: 4 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
MG
Becoming Member

Beoordeeld:
4
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor MG   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van MG:
Maar om niet teveel offtopic te geraken, zijn die plaatjes inmiddels al verwijderd?

Dan moet je je voorstellen.
Ik zei ook "niet te veel". [Razz]

Maar ok, nu geheel ontopic:

Hallo, ik ben een user van Fok!
Ik heb mij hier gerigstreerd nadat een moderator van Fok haar beklag deed over het feit dat het NiMS forum gebruik maakt van iconen die door Fok! users speciaal gemaakt zijn.

En de rest is bekend...

--------------------
www.fok.nl

Berichten: 19 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
mvt
Becoming Member

Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor mvt     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van mvt:
quote:
Origineel van NiMS:

En als je denkt dat je nog enige serieuse reactie zal krijgen met dreigementen dan ben je toch echt aan het verkeerde adres. (145.117.46.168)
Dat zullen de advocaten dan wel uitmaken.
Ooh, cool een tracert. (216.40.227.208 voor de server). Wat voor een vaag bedrijf heb je het bij geregistreerd?? namesdirect.com??

Stoer hoor!! [sleepy]

Juist door dit soort trieste reacties bereik je nooit wat je wilt.

Geef nou gewoon toe dat Fok!kers ook de boel bij elkaar jatten en copyrights schenden. Of dacht je dat iedereen op Fok! z'n eigen icoon heeft gemaakt?

Je hebt wel gelijk maar wie maakt zich hier nou niet aan schuldig? Doe nou eerst maar eens lief en als je het netjes vraagt haalt ie ze echt wel weg.

Met die loze dreigementen daag je 'm alleen maar uit. [/QB][/QUOTE]
"Maar meneer agent, als hij het nou gewoon vriendelijk dan zal ik vast wel zijn eigendom teruggeven"
Snap je nou nog steeds niet ELK matrix icoontje hier voor specifieke mensen gemaakt zijn?? Die moeten meteen weg .PUNT.

En niet iedereen jat zijn icoontje op fok, er zijn er veel die het dan ook aanpassen. De mijne is 100% zelf gemaakt.

Berichten: 13 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
rickmans
Junior Member

Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor rickmans     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ow kewl: http://www.ev1.net/english/index.asp de hoster [afro]
Berichten: 4 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?

Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van mvt:
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Slarioux:
Wie host dit forum eik? Toch eens gaan bellen.

Je mag best gaan bellen, alleen is deze machine door mijzelf in een rack in Italie geplaatst, dus ik wens je veel suc. En de bandbreedte is ook geen probleem want hij hangt aan een 155mbit pijp aan het internet.
Weet Claudio eigenlijk wel wat jij allemaal uitspookt met dit forum???
Natuurlijk weet Claudio dat, hij is het zelfs contractueel verplicht.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS

Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
"Maar meneer agent, als hij het nou gewoon vriendelijk dan zal ik vast wel zijn eigendom teruggeven"
NU alle illegale software, games, films en mp's van je server halen schijnheil!!

quote:
Snap je nou nog steeds niet ELK matrix icoontje hier voor specifieke mensen gemaakt zijn?? Die moeten meteen weg .PUNT.
Ieder Matrix icoon moet direct van de Matrix eigenschappen ontdaan worden! Tenslotte is de copyright van de Wachowski (zoiets) broers.

quote:
En niet iedereen jat zijn icoontje op fok, er zijn er veel die het dan ook aanpassen. De mijne is 100% zelf gemaakt.
Good 4 U! De meeste wel en niemand die daar ooit over zeikt.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?

Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van rickmans:
ow kewl: http://www.ev1.net/english/index.asp de hoster [afro]

Idd, als je nog een goede hoster zoekt, is deze echt aan te raden!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Bottebijl
Half way Member

Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Ieder Matrix icoon moet direct van de Matrix eigenschappen ontdaan worden! Tenslotte is de copyright van de Wachowski (zoiets) broers.

Op de vallende code die in de meeste fok icoontjes zit is niet orgineel dus nagemaakt. dus er staat geen copyright op en al zou dat erop staat er is genoeg aan veranderd zodat het copyright het al niet meer opgaat
Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
mvt
Becoming Member

Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor mvt     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
NU alle illegale software, games, films en mp's van je server halen schijnheil!!

Ik heb geen server en alles wat nu op mijn PC staat kan ik je de bonnetjes van overhandige nals ik dat wil
quote:

quote:

mij best, ik heb toch geen matrixicoontje. Maar het is gratis reclame voor een film, dus ik denk niet dat de broertjes het erg vinden.
quote:

quote:
Good 4 U! De meeste wel en niemand die daar ooit over zeikt.

Dan moet je die maar jatten en niet de speciale icoontjes.
Berichten: 13 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?

Beoordeeld:
4
quote:
Origineel van Bottebijl:
quote:
Origineel van Budha:

Op de vallende code die in de meeste fok icoontjes zit is niet orgineel dus nagemaakt. dus er staat geen copyright op en al zou dat erop staat er is genoeg aan veranderd zodat het copyright het al niet meer opgaat
All jullie icoontjes heb ik met printscreen gepakt, en daaroverheen een webfilter gegooid. Nu zijn ze ook nagemaakt, dus dan mag het weer.

Ga je nu ook aan iedereen vragen of die jou plaatje uit zijn web-cache wilt weggooien omdat alleen jij "hoog" genoeg bent om uberhaubt naar die edele plaatjes van je te kijken.

--------------------

Budha
Welcome back NiMS

Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Bottebijl:
quote:
Origineel van Budha:

Joh, je snapt toch wel wat ik bedoel? Iedereen jat wel iets ergens vandaan. Internet is er groot mee geworden.

NiMS vond de icoontjes op Tweakers mooi en nam ze over. Zo doen honderden fora over heel de wereld dat.

Een aantal Fok!kers herkenden hun eigen icoontje en voelen zich op hun pik getrapt. Toen ontstond er direct een kinderachtige reactie met allerlei lompe opmerking over NiMS en z'n forum. Ik ken hem en kan je verzekeren dat dergelijke taal een volledig tegengesteld effect op hem heeft.

Als mvt e.d. een beetje dimmen haalt ie ze vanzelf weg.

--------------------

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?

Beoordeeld:
4
 - Speciaal voor Khadgar

--------------------

Budha
Welcome back NiMS

Beoordeeld:
5
quote:
Origineel van NiMS:
 - Speciaal voor Khadgar

Dat bedoel ik dus [Big Grin]

--------------------

Bottebijl
Half way Member

Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Bottebijl:
quote:
Origineel van Budha:

All jullie icoontjes heb ik met printscreen gepakt, en daaroverheen een webfilter gegooid. Nu zijn ze ook nagemaakt, dus dan mag het weer.

Ga je nu ook aan iedereen vragen of die jou plaatje uit zijn web-cache wilt weggooien omdat alleen jij "hoog" genoeg bent om uberhaubt naar die edele plaatjes van je te kijken.

1. een printscreen neemt een stilstaant plaatje.
2. het maakt neit uit wat je erover heen hebt gegooid ze lijken hetzelfde dus mag het NIET er moet een duidelijk zichtbaar verschikl zijn
3. Nee ik ga niet iedereen vragen om zijn of haar cache leeg te gooien zolang ze mijn icoon maar niet gebruiken als hun eigen zonder het eerst aan mij te melden

Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Tweater
Becoming Member

Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Tweater     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
het gaat nouwelijks om rechten, maar te meer om de persoonlijke identiteit die aan een icoontje hangt. iedereen die het icoontje van yvonne ziet weet dat het om yvonne gaat; als iemand dat icoontje jat is er veel verwarring want in eerste instantie denk je dat het om yvonne gaat. bij 'gewone' users is dit net zo; je herkent elkaar aan het icoontje. of dit nu gejat is, zelf gemaakt, een kunstwerkje of echt helemaal niks; het is en blijft een persoonlijk ding wat nu zomaar even gejat word om voor iedereen te gebruiken. dat mag gewoon niet, dat je zo stom bent (buhda) om dat niet in te zien snap ik echt niet.

bovendien zijn het vaak wel persoonlijkeplaatjes, foto's en dingen waar het nodige aan verandert is (matrix icoontjes) maar die toch weer terug zullen komen (zo of ietsje anders) bij dezelfde user. daar moet je niet meer kloten. bij de icoontjes die jullie gejat hebben kan ik zo van een stuk of 10 zeggen van welke user die zijn, en ook dat die al maanden door diegene in gebruik is. gewoon Niet Doen dus.

Berichten: 12 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins

» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:

Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems