Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 31)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  28  29  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
DUH! natuurlijk heb ik gelijk [afro] [Razz]

maar waar staan die fotows dan? [Smile] en spelletjes? ik kan het niet vinden hoor.

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Lotje:
DUH! natuurlijk heb ik gelijk [afro] [Razz]

maar waar staan die fotows dan? [Smile] en spelletjes? ik kan het niet vinden hoor.

Foto: hier de afdeling
Die spelletjes staan her en der in Humor sectie...ik zla nog wel verder diep zoeken voor je [Razz]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
jaaa.. maar dat bedoel k niet he [Razz]
die foto's had ik al gezien.. tijd geleden ook alweer...

ennehh nou? waar blijven die spelletjes dan? [Razz]

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Djuna
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Djuna     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja doe er es spelletjes op.. t is idd wel een klein btje saai hier.. ik zou zelf eigenlijk nix weten om t in leven te houden hier

--------------------
How low can you go..

Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Decadance
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Decadance   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Naam: Patrick Meulesteen
Leeftijd: 32
Woonplaats: Oss
Leukste Feest: Buiten Feesten
oa Beachbop, extrema, dance valley, Mystery Land
beroep: Knowledge Engineer.
www.meulesteen.nl

Berichten: 5 | Plaats: Oss | Geregistreerd: Aug 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Welkom patrick. Hopelijk kun je hier een beetje vermaken. Hoe heb je het eigenlijk gevonden? En wat doet een knowledge engineer eigenlijk?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Welkom naamgenoot [Big Grin] Hoop dat jij je weg kunt vinden hier
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Decadance
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Decadance   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja wat doe ik!
Ik maak een webbased kennisdatabank, waar diverse call centers op werken.
Het verzamelen van Kennis, die bij iedereen in hun hoofden zit. Zodat bv iedereen over de zelfde informatie beschikt, om problemen op te lossen. Het is vooral technische informatie van
copiers faxen en printers.

De klant kan ook online hun probleem op lossen
24 uur per dag via internet.

Berichten: 5 | Plaats: Oss | Geregistreerd: Aug 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zo dat klinkt interresant. Mag ik vragen waarin je ontwikkeld? Gebruik je bijvoorbeeld ook webservices voor de data ontsluiting? En hoe wil je het op gaan slaan?

Gebruik je ook slimme methodes om te zoeken en haal je bijvoorbeeld automatisch informatie uit Word documenten om deze beter te kunnen indexeren?

Hoe sla je de verzamelde gegevens op? En met hoeveel man werk je hier aan?

Nu vraag je je misschien af waarom ik zoveel hierover vraag, maar dat heeft te maken met een project dat ik aangegaan ben die een groot raakvlak heeft met wat jij hier doet.

Misschien is het een goed idee om hier buiten dit forum van ideen te wisselen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Djuna
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Djuna     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
k vind t maar uitgestorven hier.. moeten we er niet es een keer wat aan gaan doen?? zo kan t natuurlijk niet hé??

--------------------
How low can you go..

Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Helemaal mee eens, maar ik ben door mijn ideen heen. Heb geen idee hoe het leven er weer in kan worden gebracht. Dus suggesties iemand?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Is het misschien niet zo dat er een vakantie periode was en de mensen nu toch weer langzaam terug komen, een heleboel mensen moeten nu weer naar school (nie allemaal natuurlijk [Big Grin] )

[Kiss]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nee denk het niet hoor...er moet teveel komen van dezelfde steeds en als je ziet hoeveel leden er zijn dan denk je bij jezelf ook waarom post ik dit terwijl er niemand op reageerd...vakantie of niet...evengoed een kijkje met reply is nooit weggenomen...maar dit zal wel weer een loos antwoord zijn zo op een zaterdagnacht [Embarrassed]

Ik zie bijv. veel nieuwe leden dat zich amper of niet eens voorstelt, daarom vraag ik me af waarom wordt je lid [Confused]
Een forum is meer dan lezen toch?

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het viel me ook op, steeds nieuwe leden. Geen idee waar ze vandaan komen, en wat ze doen :S
Maar posten doen ze niet. Dus heel vreemd vind ik het.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Komt denk ik doordat je gelinked staat met google en anagezien hier nieuws/onderwerpen over alles en nog wat staan...komen ze hierop uit.
Nu weet ik alleen niet of gasten ook hier op het forum kunnen lezen?

Want zo kreeg ik steeds pm over subs die ik niet heb...staat gewoon in de cache van google nog :@

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  28  29  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS