quote:Origineel van Lord Dreamer: Kijk aan , kijk aan .....
LD is here.. Met een eigen gemaakt ikoontje wat erg herkenbaar is voor iedereen.
Ha onze parttime Gijs is er ook
Partime Gijs ???? Ik heb overdag gewoon totaal geen tijd meer om actief te forummen en dan gaat een gijzen topic veel te snel om bij te kunnen houden.
| IP: Gelogd |
quote:Origineel van NiMS: Welke is dan van jou? want ik heb de iconen niet van FOK, maar van tweakers. Dus ik denk dat iemand ze daar ook geplaatst heeft.
Maar als je zegt welk icoontje je zelf gemaakt hebt en daar copyright op hebt, dan gooi ik die weg voor je.
url naar mijn icoon op tweakers?
quote:Origineel van Budha: NiMS had helemaal geen kwaad in de zin en als men beleeft was gebleven waren die iconen allang weg.
Als NiMS beleefd was geweest hadden die icoonstjes hier nooit gestaan. gevalletje : Pot ketel zwart
geplaatst
Was ik hier ook al geweest om de groetjes te doen. En ook even de groetjes aan tante bep, voor haar mooie foto die ik nu als icoon mag hebben
-------------------- Fuck me Berichten: 28 | Plaats: gaat je niks aan | Geregistreerd: Mei 2003
quote:Origineel van NiMS: Over creativiteit gesproken:
Je kan wel zien dat je hem zelf gemaakt hebt
Ja. En hij drukt precies uit waarom ik hem zelf gemaakt heb. "Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg" en "lekker simpel"
Die van jou eigenlijk ook wel, namelijk dat je een of ander gastje bent wat zich stoer voelt in de digitale wereld (matrix achtergrond en zonnebril) en zo dom is als het achterend van een koe. Zo dom zelfs dat je het moest jatten