geplaatst
Niet veel bijzonders. Lekker vakantie gehad? Ik vertrek morgen! Dus wij zullen elkaar niet veel spreken dan.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
maar weet je wat het is... er valt hier ook niet zo veel (lees: niks!) te beleven.. zou het niet wat zijn om bv spelletjes erop te gooien ofsow? ja ik noem maar wat..?
-------------------- Liefs Lot Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004
quote:Origineel van Lotje: ben trots op je Djuna..! you go girl!
maar weet je wat het is... er valt hier ook niet zo veel (lees: niks!) te beleven.. zou het niet wat zijn om bv spelletjes erop te gooien ofsow? ja ik noem maar wat..?
Leuk idee Lotje...watr voor spelletje had je in gedachte pcies....wil dat het forum weer gaat leven nml Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
hehe 4 op een rij moet je dat niet online ergens spellen dat gaat toch niet hier op een forum
Mss moeten we ik-zie-wat-jij-niet-ziet spelen hehe. Of als iemand een boeiend praat onderwerp heeft dat we daarin kunnen praten en meningen uitdelen weet ik het
geplaatst
ik-zie-wat-jij-niet-ziet? neehh... dat is t niet
maarehm, ja boeiende onderwerpen.. ik weet niet, ik ben nooit zo boeiend, iemand anders misschien?
maar dat van die spelletjes, dat kan wel toch? op andere forums heb je ook spelletjes erbij staan. en kan je elkaar proberen te verslaan door elkaars highscore te verbeteren
ik vind t opzich wel een ok id voor de verveling.
of jaa.. verzin iets anders? ik weet het ook niet hoor. maar het is hier zo Zo ZO ontzettend SAAI
of maak iets waar je foto's kunt plaatsen ofzo, van de medeforummers en dat je er commentaar onder kunt zetten want wat kan je hier nou?
echt niks gewoon..
-------------------- Liefs Lot Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004
geplaatst
Die foto afdeling hebbe we hier al ergens staan...alleen weet niet of alle foto's nog werken en spelletje van highscore hebbe ook geloof ik alleen die is niet zo intensief bezocht...maar mocht je nog meer ideeƫn hebbe, gooi het dr uit. Dat van die foto's kan in principe wel denk ik zo...maar we zijn er snel klaar mee
ik zal ook es nadenken
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van NiMS: Geen ruzie maken als ik weg ben he!
Big brother is watching you
hehe heb je hem ook nog es nee Lotje heeft een deel gelijk hoor met wat ze zegt