Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 30)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  27  28  29  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Niet veel bijzonders. Lekker vakantie gehad? Ik vertrek morgen! Dus wij zullen elkaar niet veel spreken dan.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Djuna
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Djuna     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
veel plezier in frankrijk dan maar

--------------------
How low can you go..

Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mensen.. ben tijdje weggeweest he? gehe.. anyway, ik ben weer terug..

hoe is het met jullie? [Smile]

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Je treft het niet. NiMS is net op de bonnefooi naar Frankrijk, dus het zal nog wel wat stiller zijn hier totdat hij terug is.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nou.. mooi is dat [Razz] maar er zijn hier toch ook nog wel andere mensen, of is het nog steeds zo m.f. rustig als eerst..?

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ben bang dat het weer erg stil is ja. Er zijn gewoon net iets te weinig vaste bezoekers om het hier levendig te houden.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Djuna
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Djuna     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik ben er toch?? ik heb heel erg veel gezegt de laatste tijd vind ik

--------------------
How low can you go..

Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
[Razz] ben trots op je Djuna..! you go girl! [Wink]

maar weet je wat het is... er valt hier ook niet zo veel (lees: niks!) te beleven.. zou het niet wat zijn om bv spelletjes erop te gooien ofsow?
ja ik noem maar wat..?

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Lotje:
[Razz] ben trots op je Djuna..! you go girl! [Wink]

maar weet je wat het is... er valt hier ook niet zo veel (lees: niks!) te beleven.. zou het niet wat zijn om bv spelletjes erop te gooien ofsow?
ja ik noem maar wat..?

Leuk idee Lotje...watr voor spelletje had je in gedachte pcies....wil dat het forum weer gaat leven nml [Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja ehh... ik weet niet [Razz] gewoon van die ik-verveel-me-dus-ga-ik-dit-spelletje-spelen-spelletje..??

4 op een rij ofzo :S bijvoorbeeld hoor..?

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hehe 4 op een rij moet je dat niet online ergens spellen dat gaat toch niet hier op een forum [Razz]

Mss moeten we ik-zie-wat-jij-niet-ziet spelen hehe.
Of als iemand een boeiend praat onderwerp heeft dat we daarin kunnen praten en meningen uitdelen weet ik het

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik-zie-wat-jij-niet-ziet? neehh... dat is t niet [Razz]

maarehm, ja boeiende onderwerpen.. ik weet niet, ik ben nooit zo boeiend, iemand anders misschien?

maar dat van die spelletjes, dat kan wel toch? op andere forums heb je ook spelletjes erbij staan. en kan je elkaar proberen te verslaan door elkaars highscore te verbeteren [Razz]

ik vind t opzich wel een ok id voor de verveling.

of jaa.. verzin iets anders? ik weet het ook niet hoor. maar het is hier zo Zo ZO ontzettend SAAI [Razz]

of maak iets waar je foto's kunt plaatsen ofzo, van de medeforummers en dat je er commentaar onder kunt zetten [Razz] want wat kan je hier nou?

echt niks gewoon..

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Die foto afdeling hebbe we hier al ergens staan...alleen weet niet of alle foto's nog werken en spelletje van highscore hebbe ook geloof ik alleen die is niet zo intensief bezocht...maar mocht je nog meer ideeƫn hebbe, gooi het dr uit. Dat van die foto's kan in principe wel denk ik zo...maar we zijn er snel klaar mee [Embarrassed]

ik zal ook es nadenken

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Geen ruzie maken als ik weg ben he!

Big brother is watching you [Razz]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Geen ruzie maken als ik weg ben he!

Big brother is watching you [Razz]

hehe heb je hem ook nog es [Razz]
nee Lotje heeft een deel gelijk hoor met wat ze zegt

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  27  28  29  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS