Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 4)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  ...  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Welke is dan van jou? want ik heb de iconen niet van FOK, maar van tweakers. Dus ik denk dat iemand ze daar ook geplaatst heeft.

Maar als je zegt welk icoontje je zelf gemaakt hebt en daar copyright op hebt, dan gooi ik die weg voor je.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
MG
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 4 geplaatst      Profiel voor MG   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Welke is dan van jou? want ik heb de iconen niet van FOK, maar van tweakers. Dus ik denk dat iemand ze daar ook geplaatst heeft.

Maar als je zegt welk icoontje je zelf gemaakt hebt en daar copyright op hebt, dan gooi ik die weg voor je.

Tweakers.net en Fok.nl staan op dezelfde servers, dus dat je de icoontjes daar vandaan hebt verbaast mij niet.
Mijn eigen Fok! icoon staat er niet bij, maar de makers hebben niet uren werk gestoken in het creëren van al deze user-specifieke icoontjes zodat iedereen ze vervolgens zomaar over kan nemen voor eigen gebruik.
Ik spreek dan ook namens alle makers als ik zeg dat het zeer op prijs zou worden gesteld als deze icoontjes niet langer op het NiMS forum beschikbaar zouden worden gesteld voor algemeen gebruik.

--------------------
www.fok.nl

Berichten: 19 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van MG:
quote:
Origineel van NiMS:
Welke is dan van jou? want ik heb de iconen niet van FOK, maar van tweakers. Dus ik denk dat iemand ze daar ook geplaatst heeft.

Maar als je zegt welk icoontje je zelf gemaakt hebt en daar copyright op hebt, dan gooi ik die weg voor je.

Tweakers.net en Fok.nl staan op dezelfde servers, dus dat je de icoontjes daar vandaan hebt verbaast mij niet.
Mijn eigen Fok! icoon staat er niet bij, maar de makers hebben niet uren werk gestoken in het creëren van al deze user-specifieke icoontjes zodat iedereen ze vervolgens zomaar over kan nemen voor eigen gebruik.
Ik spreek dan ook namens alle makers als ik zeg dat het zeer op prijs zou worden gesteld als deze icoontjes niet langer op het NiMS forum beschikbaar zouden worden gesteld voor algemeen gebruik.

Is allemaal wel leuk en aardig maar ik zie nu zelfs dat er ook mensen zijn die icoontjes van mij zitten te jatten. (Bolletje)

En ik zeg niet eens dat ze van mij zijn. Maareh sinds wanneer ben jij de spreker van FOK?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Bottebijl
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Is allemaal wel leuk en aardig maar ik zie nu zelfs dat er ook mensen zijn die icoontjes van mij zitten te jatten. (Bolletje)

Zou dat nou actie reactie zijn ??
Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Bottebijl:
quote:
Origineel van NiMS:
Is allemaal wel leuk en aardig maar ik zie nu zelfs dat er ook mensen zijn die icoontjes van mij zitten te jatten. (Bolletje)

Zou dat nou actie reactie zijn ??
Tja ik was nooit zo goed in natuurkunde, dus het zouw best kunnen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
MG
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor MG   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Is allemaal wel leuk en aardig maar ik zie nu zelfs dat er ook mensen zijn die icoontjes van mij zitten te jatten. (Bolletje)

En ik zeg niet eens dat ze van mij zijn. Maareh sinds wanneer ben jij de spreker van FOK? [/QB]

Ik heb nergens de suggestie gewekt dat ik "de spreker van Fok!" ben.
Maar gelukkig geef je zelf wel toe dat we hier te maken hebben met ordinair jatwerk.
Dan zijn we het daar in ieder geval over eens.

--------------------
www.fok.nl

Berichten: 19 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Tweater
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Tweater     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van MG:
quote:
Origineel van NiMS:
Welke is dan van jou? want ik heb de iconen niet van FOK, maar van tweakers. Dus ik denk dat iemand ze daar ook geplaatst heeft.

Maar als je zegt welk icoontje je zelf gemaakt hebt en daar copyright op hebt, dan gooi ik die weg voor je.

Tweakers.net en Fok.nl staan op dezelfde servers, dus dat je de icoontjes daar vandaan hebt verbaast mij niet.
Mijn eigen Fok! icoon staat er niet bij, maar de makers hebben niet uren werk gestoken in het creëren van al deze user-specifieke icoontjes zodat iedereen ze vervolgens zomaar over kan nemen voor eigen gebruik.
Ik spreek dan ook namens alle makers als ik zeg dat het zeer op prijs zou worden gesteld als deze icoontjes niet langer op het NiMS forum beschikbaar zouden worden gesteld voor algemeen gebruik.

Is allemaal wel leuk en aardig maar ik zie nu zelfs dat er ook mensen zijn die icoontjes van mij zitten te jatten. (Bolletje)

En ik zeg niet eens dat ze van mij zijn. Maareh sinds wanneer ben jij de spreker van FOK?

sinds nu, ik stem voor. je moet trouwens dít icoontje weghalen want diegene wil dat niet, die ken ik.

http://home.hccnet.nl/neggix.lol/Vroem.jpg

Berichten: 12 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
mvt
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor mvt     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Toch ook maar even geregged op dit tyfus forum.

Goh, waarom denk je dat ze zo cool zijn, omdat mensen er tijd in stoppen. Het hoort bij hun online identiteit.
Maar als je nieteens weet wat fok is dan verbaast het me dat je ziet hoe snel Bolletje een ander icoon heeft genomen die hiervan afkomstig is.

Verder weet ik wel zeker dat RemCow niet wilt dat JIJ zijn icoontje gebruikt (berichtje zijn kant op is al onderweg).

Dit vind ik een zielige en laag bij de grondse actie die hooguit laat zien hoe groot je eigen onkunde is.

p.s. ik zal mijn baas bij Microsoft morgen ook even wijzen op dit forum aangezien er MSN smilies gebruikt worden.

Berichten: 13 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik wil het best toegeven hoor daar gaat het niet om, maar ik vraag me af wel icoontje nu zo speciaal van jou is dat niemand anders deze had kunnen verzinnen. Ik heb al eerder gezegd, als jij een icoontje hebt gemaakt die voor jou zo bijzonder is dat jij het alleenrecht hebt om dit icoontje te gebruiken dan wil ik die best speciaal voor JOU verwijderen. En als iemand anders dat wilt dan moet die dat ook maar laten weten.

Het gaat er meer om de manier waarop je zo hoog van de toren aan het blazen bent, terwijl de meeste icoontje door jullie zelf ook bij elkaar gesprokkeld zijn.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Tweater
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Tweater     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik wil het best toegeven hoor daar gaat het niet om, maar ik vraag me af wel icoontje nu zo speciaal van jou is dat niemand anders deze had kunnen verzinnen. Ik heb al eerder gezegd, als jij een icoontje hebt gemaakt die voor jou zo bijzonder is dat jij het alleenrecht hebt om dit icoontje te gebruiken dan wil ik die best speciaal voor [u]JOU[/u] verwijderen. En als iemand anders dat wilt dan moet die dat ook maar laten weten.

Het gaat er meer om de manier waarop je zo hoog van de toren aan het blazen bent, terwijl de meeste icoontje door jullie zelf ook bij elkaar gesprokkeld zijn.

het icoontje van degene over wie ik spreek
( http://home.hccnet.nl/neggix.lol/Vroem.jpg )

is persoonlijk, van het persoonlijke hamstertje van de user en die is idd zelf in elkaar geknutselt. haal die weg aub?

Berichten: 12 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van mvt:
Toch ook maar even geregged op dit tyfus forum.

Goh, waarom denk je dat ze zo cool zijn, omdat mensen er tijd in stoppen. Het hoort bij hun online identiteit.
Maar als je nieteens weet wat fok is dan verbaast het me dat je ziet hoe snel Bolletje een ander icoon heeft genomen die hiervan afkomstig is.

Verder weet ik wel zeker dat RemCow niet wilt dat JIJ zijn icoontje gebruikt (berichtje zijn kant op is al onderweg).

Dit vind ik een zielige en laag bij de grondse actie die hooguit laat zien hoe groot je eigen onkunde is.

p.s. ik zal mijn baas bij Microsoft morgen ook even wijzen op dit forum aangezien er MSN smilies gebruikt worden.

En als je denkt dat je nog enige serieuse reactie zal krijgen met dreigementen dan ben je toch echt aan het verkeerde adres. (145.117.46.168)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Bottebijl
Half way Member


Beoordeel
Icoon 4 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik wil het best toegeven hoor daar gaat het niet om, maar ik vraag me af wel icoontje nu zo speciaal van jou is dat niemand anders deze had kunnen verzinnen. Ik heb al eerder gezegd, als jij een icoontje hebt gemaakt die voor jou zo bijzonder is dat jij het alleenrecht hebt om dit icoontje te gebruiken dan wil ik die best speciaal voor JOU verwijderen. En als iemand anders dat wilt dan moet die dat ook maar laten weten.

Het gaat er meer om de manier waarop je zo hoog van de toren aan het blazen bent, terwijl de meeste icoontje door jullie zelf ook bij elkaar gesprokkeld zijn.

JIJ had nooit die icoontjes zomaar mogen jatten zelf gemaakt of niet! het gaat er niet om hoe wij eraan komen het probleem is dat jij zomaar icoontjes van een server hebt gehaald en op je eigen gezet
Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
mvt
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor mvt     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik wil het best toegeven hoor daar gaat het niet om, maar ik vraag me af wel icoontje nu zo speciaal van jou is dat niemand anders deze had kunnen verzinnen. Ik heb al eerder gezegd, als jij een icoontje hebt gemaakt die voor jou zo bijzonder is dat jij het alleenrecht hebt om dit icoontje te gebruiken dan wil ik die best speciaal voor JOU verwijderen. En als iemand anders dat wilt dan moet die dat ook maar laten weten.

Het gaat er meer om de manier waarop je zo hoog van de toren aan het blazen bent, terwijl de meeste icoontje door jullie zelf ook bij elkaar gesprokkeld zijn.

Stel, stel. Jij zet je fiets neer op Amsterdam Centraal Station. Bij terugkomst zie je een zwerver met je fiets weglopen en jij gaat tegen hem tekeer en hij komt met de volgende vragen aanzetten :
Waarom wil jij precies deze fiets??
Wat maakt deze fiets zo speciaal??
Het is toch maar een standaard fiets, net zoals alle andere fietsen van dit type. Gemaakt van standaard onderdelen.
Waarom zou jij dan het alleenrecht hebben op deze fiets??

Wat zou jouw reactie zijn?
1) Je castreerd die vent ter plekke en dumpt het nog bloedende lichaam in het water
2) Je rent naar de eerste de beste crimineel uitziende gast, vraagt om zijn pistool en maakt een donut van die zwerver
3) Je geeft die zwerver gelijk en loopt kalm weg.

Flikker toch op met je goedpraten. Het is diefstal wat je doet. Niet meer en niet minder.

Berichten: 13 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Slarioux
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Slarioux     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:


En ik zeg niet eens dat ze van mij zijn. Maareh sinds wanneer ben jij de spreker van FOK? [/QB]

Sinds je de rest van fok niet over je heen gespoeld wilt krijgen?
Berichten: 3 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Bottebijl:
quote:
Origineel van NiMS:
Ik wil het best toegeven hoor daar gaat het niet om, maar ik vraag me af wel icoontje nu zo speciaal van jou is dat niemand anders deze had kunnen verzinnen. Ik heb al eerder gezegd, als jij een icoontje hebt gemaakt die voor jou zo bijzonder is dat jij het alleenrecht hebt om dit icoontje te gebruiken dan wil ik die best speciaal voor JOU verwijderen. En als iemand anders dat wilt dan moet die dat ook maar laten weten.

Het gaat er meer om de manier waarop je zo hoog van de toren aan het blazen bent, terwijl de meeste icoontje door jullie zelf ook bij elkaar gesprokkeld zijn.

JIJ had nooit die icoontjes zomaar mogen jatten zelf gemaakt ! het gaat er niet om hoe wij eraan komen het probleem is dat jij zomaar icoontjes van een server hebt gehaald en op je eigen gezet
Het is maar wat je een probleem noemt. Sars of aids is pas een probleem.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  ...  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS