-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
geplaatst
ohw.. maar mariet heeft nog niks gezegt.. en ik doe toch wel lief voor jou?? Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
geplaatst
als ik nou een foto in me profiel zet gaan jullie me dan wel beoordelen??
Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
geplaatst
Hoii, ik moest me eventjes voorstellen van MisterM, dus bij deze...
ik ben Lot, 17 jaartjes oud, woon in noordwijk, mn hobby's zijn: techno en hardcore feesten bezoeken, fitness, vrienden en natuurlijk puzzelen. de ware heb ik nog steeds niet gevonden, dus ben nog vrijgezel.
wat kan ik nog meer vertellen..?? naja, als je vragen hebt, moet je me maar een berichtje sturen
-------------------- Liefs Lot Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004
geplaatst
Hallo Allemaal, Omdat Mark me zo aandrong hier een verhaaltje over mij!! Ik Ben Mariette en maar liefst 17 jaartjes oud, Woon in Alphen aan den Rijn!! Zit momenteel in mijn examenjaar (voor de 2e keer zucht!) Verder Ben ik zo gek als een deur..!! Ook heb ik al een vriendje verwezen naar deze Site Namelijk Robberto, staat hier bekend als `Dortpimp`..Hijs wel lief hoor (heel soms!) Als je verder nog wat wilt weten een berichtje is altijd leuk!! Ga het nu allemaal n btje ondervinden want heb nog geen idee hoe dit allemaal werkt!! Vote me..!
Kusjes Mar
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004