Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 14)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  11  12  13  14  15  16  17  ...  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind het zeer triest wat ze daar hebbe gedaan met NiMS (zijn foto posten enzo) Want zo schadigen jullie zijn privacy...en das veel erger dan die klote icoontjes

Zeg heel eerlijk waar staat die © van jullie zogenaamde matrix icoontjes [blink] Want ik heb nl. net er ook ff een gemaakt. Want als je heel eerlijk bent zijn die plaatjes ook gejat
(no offense)

Dus elke leek kan zo'n ding maken...maar als je zoiets overneemt dan is het toch ook zo vriendelijk om er de credits bij te vermelden

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
nou ik heb hier vooral geregt om dat icoontje weg te halen, maar ik ben het nog steeds niet eens met de gang van zaken. mischien zijn de fokkers niet echt aardig beginnen, maar hoe zou jij zijn als je merkt dat een persoonlijk kunststukje is gejat?
Als je even terug duikt in het eerste topic op Fok! zie je dat ik in alle redelijkheid probeerde om het op te lossen. Ook al was er al een pagina met bagger over dit forum gespuit.

quote:
verder vind ik de moraal-ridder discussie over het stelen van cd's kinderachtig van beide kanten, maar het praat niets goed.
Ik vind het op z'n zachts gezegd triest als mensen hoogdelijk verontwaardigd zijn als hun werk wordt gekopieerd terwijl ze er zelf een sport van maken om zoveel mogelijk van anderen te kopieren. En één illegaal mp3tje is 10x erger dan een 'gejat' usericoon.

quote:
mvt is vind ik best een toffe peer, maar wel eentje met temperament
Het is vast een aardige jongen, maar gedraagt zich behoorlijk kinderachtig voor z'n leeftijd. Daarnaast laat ie zich wel erg makkelijk opnaaien [Wink]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 8 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Is het Nou EInDElIjk EeN keeR AfGeLopEN HiErMeE??!?!?!

zijn jullie nou echt zo stom???? heb het nu over beide partijen hoor!! Jezus mensen, ik heb met mensen van FOK! privee gezeten om deze shit opgelost te krijgen, heb met mensen van Nims n beetje gepraat, en het is nu toch opgelost? iedereen blij KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
Mijn god, ja leuk, laten we het effe gaan hebben over het kinderlijke gedrag van iedereen hier he. Nou dan verwonderd het mij dat ik hier het minst kinderlijke gedrag heb, en dat meen ik echt! Stelletje maffe mensen om er nogsteeds op door te zeveren. Kommop heej, maak het forum weer leuk want echt, ik ben pleitoz hoor! Heb altijd al gekut op school (van die kinderlijke ruzietjes, DIE kennen jullie VAST WEL!) en nu wil ik dat niet nog es hier!

Beide partijen zaten behoorlijk fout, dus leg je er bij neer okey?!

Alvast bedankt. Kijk ik, en nog wel meerdere mensen gaan zich eraan ergeren. Alleen ben ik de enige die zn bek opentrekt. En goed ook.

Natas.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
en nu ontopic gaarne!
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
perfecto!

Nah ik ben dus Claudia , aka Natasha, ik luister naar beide namen, is gewoon n koosnaampje geworden jaja ik weet t hij betekend hoer.... :S
heeft dur nix mee te maken oor whaha!

Ik ben 16 jaar, woon in Arnhem..... Tsja, ben helemaal gek van muziek, dans, en wat ontbreekt er nog in dit rijtje? juist, dat jah [Razz]

verder kom ik hier altijd lekker nims irriteren en grenzen verleggen [Big Grin] maar ben wel serieus als het om ruzie's , discriminatie of iets dergelijks gaat hoor... majah, dat lees je hierboven dus wel ...

Verder lijkt me alles wel duidelijk.... dikke kussen natas.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ben voorlopig effe ni online kussiessssssssss

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
ben voorlopig effe ni online kussiessssssssss

Hoe komt dat? Toch niets ernstigs he?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nou, niet zo eigenlijk hoor Nims. maar ik MOET en ZAl over gana dit jaar, dus moet ik effe hard werken. Daardoor ben ik dus zo'n 90% minder hier te vinden.....

scuzi, maak het goed over 3 weken! dikke kusssssssssssssssssssssssssssss

natas.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
nou, niet zo eigenlijk hoor Nims. maar ik MOET en ZAl over gana dit jaar, dus moet ik effe hard werken. Daardoor ben ik dus zo'n 90% minder hier te vinden.....

scuzi, maak het goed over 3 weken! dikke kusssssssssssssssssssssssssssss

natas.

Gelukkig maar [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
suc6 met je school Natas. en tot over 3 weekies [Kiss]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
***woehahaha ben geen dag hier weggeweest [Razz] [Razz] [Razz] ***

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
***woehahaha ben geen dag hier weggeweest [Razz] [Razz] [Razz] ***

Idd ja, laat je school het maar niet merken.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Robbie
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Robbie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hey hallo, ik ben Robbie.
Ik kom uit Zeist en ben hier gekomen via mijn "buurman"

--------------------
Robbie's forum nu ook via i-mode !!

Berichten: 1 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jun 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Robbie:
Hey hallo, ik ben Robbie.
Ik kom uit Zeist en ben hier gekomen via mijn "buurman"

Welkom robbie, hopelijk zal je het hier naar je zin hebben, en dat we nog maar veel berichten van je mogen lezen [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
spaar nu alle ROBBIE'S ACTIONFIGURES!

heel leuk icoon echt:D maar wat zegt ze eigenlijk?

Ps nims ni zo slijmen he... [Wink] tis geen vrouw [Razz]

Robbie welkom!!!! (ik mag wel, tis n man;) :0 woehahhahaha)

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  11  12  13  14  15  16  17  ...  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS