Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 15)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  12  13  14  15  16  17  18  ...  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoi Ik ben Evelien en ik ben 18 jaar. Ik zit nu in de laatste klas van het VWO. Ik ben op dit moment vrijgezel.
Zo zie ik eruit:  -

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoi Evelien,
Welkom op het forum ik hoop dat je het erg naar je zin zult hebben! Groetjes.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hoi evelien....leuk dat je hier komt en hoop dat je hier vaker trugkomt.
welkom!

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dank jullie, ik begin het al een beetje onder de knie te krijgen [Smile]

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Welkom!

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Welkom!

Dank je, jij zegt niet zo vaak wat of wel hier? Maar je bent wel een modderator ofnie? Of lees jij vaak? En is het de bedoeling dat je veel kletst? Die nims is wel veel actief.

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Evelien:
quote:
Origineel van Budha:
Welkom!

Dank je, jij zegt niet zo vaak wat of wel hier? Maar je bent wel een modderator ofnie? Of lees jij vaak? En is het de bedoeling dat je veel kletst? Die nims is wel veel actief.
Ik ben nummer 3 hier als het op reacties aankomt, dus dat valt nogal mee.

Maar momenteel lees ik idd meer. Zo af en toe geef ik nog eens een reactie.

Hoe meer er wordt gekletst hoe gezelliger [Smile]

Maar er komen zoveel nieuwsberichten op het forum dat leuke topics alweer snel onderaan de lijst van actieve topics verdwijnen helaas [Frown]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja wat versta je onder leuk (tip tip tip)

kunne we het gezelliger maken [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
ja wat versta je onder leuk (tip tip tip)

kunne we het gezelliger maken [Big Grin]

Het virtuele kroegtopic vond ik leuk. En de onzin topics.

Maar iig topics waar mensen iets bij te vertellen hebben. Je kunt moeilijk bij ieder nieuwsbericht reageren met: "Echt waar joh!?"

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
das waar ja....zulle we de kroegtopic dan weer opnemen?? Goed idee nims?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind het wel een goed idee ja. Ik ga het regelen. Indeling is nu veranderd. Nieuwsberichten voortaan alleen nog maar in nieuws, en kletsen in het cafe.

[ 06.02.2004, 21:14: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik vind het wel een goed idee ja. Ik ga het regelen. Indeling is nu veranderd. Nieuwsberichten voortaan alleen nog maar in nieuws, en kletsen in het cafe.

Zijn die nieuwsberichten niet uit te sluiten van de Actieve Onderwerpen?

Juist doordat er iedere x zo'n waslijst aan berichten bij komt sterven andere topics snel uit.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nee dat is niet uit te schakelen. Moet je gewoon wat vaker kijken in het cafe [Wink] of mss moet ik stoppen met het posten van nieuwsberichten?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Nee dat is niet uit te schakelen. Moet je gewoon wat vaker kijken in het cafe [Wink] of mss moet ik stoppen met het posten van nieuwsberichten?

denk dat Budha toch liever het laatste ziet dan [Razz]
maar het is te proberen om het te stoppen toch (of zeg ik iets doms ineens) Vaak komt er een discussie opgang dmv nieuws...naja we zien wel he

[ 07.02.2004, 00:21: Bericht ge-edit door: Budha ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van NiMS:
Nee dat is niet uit te schakelen. Moet je gewoon wat vaker kijken in het cafe [Wink] of mss moet ik stoppen met het posten van nieuwsberichten?

denk dat Budha toch liever het laatste ziet dan [Razz]
maar het is te proberen om het te stoppen toch (of zeg ik iets doms ineens) Vaak komt er een discussie opgang dmv nieuws...naja we zien wel he

Op zich is d'r niks mis met de berichten, maar het lijkt niet het juiste forum ervoor te zijn. Daarvoor zijn er gewoon te weinig actieve leden.

Als iets je persoonlijk raakt moet je het natuurlijk gewoon plaatsen. Dan lullen we d'r nog eens over [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  12  13  14  15  16  17  18  ...  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS