geplaatst
Hoi Evelien, Welkom op het forum ik hoop dat je het erg naar je zin zult hebben! Groetjes.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
geplaatst
hoi evelien....leuk dat je hier komt en hoop dat je hier vaker trugkomt. welkom!
Dank je, jij zegt niet zo vaak wat of wel hier? Maar je bent wel een modderator ofnie? Of lees jij vaak? En is het de bedoeling dat je veel kletst? Die nims is wel veel actief.
-------------------- Dikke kus Eef. Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004
Dank je, jij zegt niet zo vaak wat of wel hier? Maar je bent wel een modderator ofnie? Of lees jij vaak? En is het de bedoeling dat je veel kletst? Die nims is wel veel actief.
Ik ben nummer 3 hier als het op reacties aankomt, dus dat valt nogal mee.
Maar momenteel lees ik idd meer. Zo af en toe geef ik nog eens een reactie.
Hoe meer er wordt gekletst hoe gezelliger
Maar er komen zoveel nieuwsberichten op het forum dat leuke topics alweer snel onderaan de lijst van actieve topics verdwijnen helaas
geplaatst
das waar ja....zulle we de kroegtopic dan weer opnemen?? Goed idee nims?
geplaatst
Ik vind het wel een goed idee ja. Ik ga het regelen. Indeling is nu veranderd. Nieuwsberichten voortaan alleen nog maar in nieuws, en kletsen in het cafe.
[ 06.02.2004, 21:14: Bericht ge-edit door: NiMS ]
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van NiMS: Ik vind het wel een goed idee ja. Ik ga het regelen. Indeling is nu veranderd. Nieuwsberichten voortaan alleen nog maar in nieuws, en kletsen in het cafe.
Zijn die nieuwsberichten niet uit te sluiten van de Actieve Onderwerpen?
Juist doordat er iedere x zo'n waslijst aan berichten bij komt sterven andere topics snel uit.
geplaatst
Nee dat is niet uit te schakelen. Moet je gewoon wat vaker kijken in het cafe of mss moet ik stoppen met het posten van nieuwsberichten?
quote:Origineel van NiMS: Nee dat is niet uit te schakelen. Moet je gewoon wat vaker kijken in het cafe of mss moet ik stoppen met het posten van nieuwsberichten?
denk dat Budha toch liever het laatste ziet dan maar het is te proberen om het te stoppen toch (of zeg ik iets doms ineens) Vaak komt er een discussie opgang dmv nieuws...naja we zien wel he
quote:Origineel van NiMS: Nee dat is niet uit te schakelen. Moet je gewoon wat vaker kijken in het cafe of mss moet ik stoppen met het posten van nieuwsberichten?
denk dat Budha toch liever het laatste ziet dan maar het is te proberen om het te stoppen toch (of zeg ik iets doms ineens) Vaak komt er een discussie opgang dmv nieuws...naja we zien wel he
Op zich is d'r niks mis met de berichten, maar het lijkt niet het juiste forum ervoor te zijn. Daarvoor zijn er gewoon te weinig actieve leden.
Als iets je persoonlijk raakt moet je het natuurlijk gewoon plaatsen. Dan lullen we d'r nog eens over