Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 13)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  10  11  12  13  14  15  16  ...  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
iro
Junior Member


Beoordeel
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor iro     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik zeg hallo
Berichten: 2 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
iro
Junior Member


Beoordeel
Icoon 12 geplaatst      Profiel voor iro     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik zeg hallo

zozo, m'n eerste post jaja

Berichten: 2 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Welkom iris [Smile]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van iro:
ik zeg hallo

Hoi hoi, hoe is ie?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Tweater
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Tweater     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Tweater:

sinds nu, ik stem voor. je moet trouwens dít icoontje weghalen want diegene wil dat niet, die ken ik.

http://home.hccnet.nl/neggix.lol/Vroem.jpg [/QB][/QUOTE]

dit was dus mijn allereerste reactie. het is mischien niet op de allerkwijlerigste toon die ik me kan bedenken, maar het is toch een aardige start voor iemand die woedend is omdat een icoontje is gejat.

ik stel voor dat jullie dit alsnog verwijderen, want, zoals ik heb uitgelegd, deze persoon heeft hier verder niks mee te maken maar het is wel een erg persoonlijk icoontje (en nog een emotioneel geladen, het is een overleden huisdier)

Berichten: 12 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Tweater:

dit was dus mijn allereerste reactie. het is mischien niet op de allerkwijlerigste toon die ik me kan bedenken, maar het is toch een aardige start voor iemand die woedend is omdat een icoontje is gejat.

ik stel voor dat jullie dit alsnog verwijderen, want, zoals ik heb uitgelegd, deze persoon heeft hier verder niks mee te maken maar het is wel een erg persoonlijk icoontje (en nog een emotioneel geladen, het is een overleden huisdier)

Het icoontje is al weg. Jij bent ook niet degene die gister heeft lopen kloten. Verder hoop ik niet dat je er als te boos over hebt zitten maken, want zoals je begrijpt was dat ook helemaal niet de bedoeling.

Ik hoop dat je toch met plezier wat kunt bijdragen aan het forum, en zo niet dan even goede vrienden.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Tweater
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Tweater     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Tweater:

dit was dus mijn allereerste reactie. het is mischien niet op de allerkwijlerigste toon die ik me kan bedenken, maar het is toch een aardige start voor iemand die woedend is omdat een icoontje is gejat.

ik stel voor dat jullie dit alsnog verwijderen, want, zoals ik heb uitgelegd, deze persoon heeft hier verder niks mee te maken maar het is wel een erg persoonlijk icoontje (en nog een emotioneel geladen, het is een overleden huisdier)

Het icoontje is al weg. Jij bent ook niet degene die gister heeft lopen kloten. Verder hoop ik niet dat je er als te boos over hebt zitten maken, want zoals je begrijpt was dat ook helemaal niet de bedoeling.

Ik hoop dat je toch met plezier wat kunt bijdragen aan het forum, en zo niet dan even goede vrienden.

bedankt.

nou ik heb hier vooral geregt om dat icoontje weg te halen, maar ik ben het nog steeds niet eens met de gang van zaken. mischien zijn de fokkers niet echt aardig beginnen, maar hoe zou jij zijn als je merkt dat een persoonlijk kunststukje is gejat? degene die hier reageerden hebben allemaal persoonlijk dingen gemaakt, en ik weet best dat er 'copy-paste' icoontjes bij zitten maar dat zijn er echt niet veel. bovendien; zou jij dingen van fok jatten als die al 10 keer gejat zijn?

verder vind ik de moraal-ridder discussie over het stelen van cd's kinderachtig van beide kanten, maar het praat niets goed. ik hoop echt dat je begrijpt dat je beter eerst iets had kunnen vragen. nou, waarom slik je je trots niet ff in en vraag gewoon aan de 'eigenaars' van de icoontjes of je ze mag gebruiken? (onder voorwaarde van naam erbij?) als je daarmee begint zullen de meeste dat niet erg vinden, denk ik zo.

mvt is vind ik best een toffe peer, maar wel eentje met temperament [Big Grin]

iig, ik hoop dat je eens over je hart strijkt en die icoontjes loslaat, want het is en blijft diefstal en niemand word er wijzer van. bovendien heb jij alleen een hoop gezijk op een leuk forum.

ik moet zo gaan, dus vergeef me als ik niet meer reageer.

Berichten: 12 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Tweater:
bedankt.

nou ik heb hier vooral geregt om dat icoontje weg te halen, maar ik ben het nog steeds niet eens met de gang van zaken. mischien zijn de fokkers niet echt aardig beginnen, maar hoe zou jij zijn als je merkt dat een persoonlijk kunststukje is gejat? degene die hier reageerden hebben allemaal persoonlijk dingen gemaakt, en ik weet best dat er 'copy-paste' icoontjes bij zitten maar dat zijn er echt niet veel. bovendien; zou jij dingen van fok jatten als die al 10 keer gejat zijn?

verder vind ik de moraal-ridder discussie over het stelen van cd's kinderachtig van beide kanten, maar het praat niets goed. ik hoop echt dat je begrijpt dat je beter eerst iets had kunnen vragen. nou, waarom slik je je trots niet ff in en vraag gewoon aan de 'eigenaars' van de icoontjes of je ze mag gebruiken? (onder voorwaarde van naam erbij?) als je daarmee begint zullen de meeste dat niet erg vinden, denk ik zo.

mvt is vind ik best een toffe peer, maar wel eentje met temperament [Big Grin]

iig, ik hoop dat je eens over je hart strijkt en die icoontjes loslaat, want het is en blijft diefstal en niemand word er wijzer van. bovendien heb jij alleen een hoop gezijk op een leuk forum.

ik moet zo gaan, dus vergeef me als ik niet meer reageer.

Ik heb nooit beweerd dat jullie geen gelijk hadden. Ik ben iemand die houdt om in alle redelijkheid dingen op te lossen, dus als iemand dat niet probeerd dan ben ik zo'n "eikel" die er dan 2x zo hard tegenin gaat.

Het probleem is, dat jullie mij niet eens de kans gegeven hadden om er normaal op te reageren. Ik was allang van plan om de "persoonlijke" icoontjes weg te halen als ik weer thuis was (ik zat nog op mijn werk dus ik kon niets doen). Maar toen ik dus thuis was heb ik gemerkt wat voor een tering zooi er gemaakt was door een aantal van jullie "moraal ridders".

Gelukkig heb ik een paar hele goede moderators (ben dus 2 keer in het restaurant gebeld) die de meeste rommel van jullie hebben opgeruimd.

Maar dit was voor mij echt wel hetgeen waardoor juist niet doe wat er gevraagd werd. Ik ben dan niet zo kinderachtig geweest om ook heel FOK onder te gaan lopen kliederen, want dat had ik ook kunnen doen.

Conclusie: Als er echt een icoontje bij zit die persoonlijk is, (dus niet bij elkaar geknutseld van bestaande platjes) dan wil ik die weghalen. Ga nou niet lopen kloten want daar berijk je dus juist het tegenovergesteld mee!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Tweater
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Tweater     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Tweater:
bedankt.

nou ik heb hier vooral geregt om dat icoontje weg te halen, maar ik ben het nog steeds niet eens met de gang van zaken. mischien zijn de fokkers niet echt aardig beginnen, maar hoe zou jij zijn als je merkt dat een persoonlijk kunststukje is gejat? degene die hier reageerden hebben allemaal persoonlijk dingen gemaakt, en ik weet best dat er 'copy-paste' icoontjes bij zitten maar dat zijn er echt niet veel. bovendien; zou jij dingen van fok jatten als die al 10 keer gejat zijn?

verder vind ik de moraal-ridder discussie over het stelen van cd's kinderachtig van beide kanten, maar het praat niets goed. ik hoop echt dat je begrijpt dat je beter eerst iets had kunnen vragen. nou, waarom slik je je trots niet ff in en vraag gewoon aan de 'eigenaars' van de icoontjes of je ze mag gebruiken? (onder voorwaarde van naam erbij?) als je daarmee begint zullen de meeste dat niet erg vinden, denk ik zo.

mvt is vind ik best een toffe peer, maar wel eentje met temperament [Big Grin]

iig, ik hoop dat je eens over je hart strijkt en die icoontjes loslaat, want het is en blijft diefstal en niemand word er wijzer van. bovendien heb jij alleen een hoop gezijk op een leuk forum.

ik moet zo gaan, dus vergeef me als ik niet meer reageer.

Ik heb nooit beweerd dat jullie geen gelijk hadden. Ik ben iemand die houdt om in alle redelijkheid dingen op te lossen, dus als iemand dat niet probeerd dan ben ik zo'n "eikel" die er dan 2x zo hard tegenin gaat.

Het probleem is, dat jullie mij niet eens de kans gegeven hadden om er normaal op te reageren. Ik was allang van plan om de "persoonlijke" icoontjes weg te halen als ik weer thuis was (ik zat nog op mijn werk dus ik kon niets doen). Maar toen ik dus thuis was heb ik gemerkt wat voor een tering zooi er gemaakt was door een aantal van jullie "moraal ridders".

Gelukkig heb ik een paar hele goede moderators (ben dus 2 keer in het restaurant gebeld) die de meeste rommel van jullie hebben opgeruimd.

Maar dit was voor mij echt wel hetgeen waardoor juist niet doe wat er gevraagd werd. Ik ben dan niet zo kinderachtig geweest om ook heel FOK onder te gaan lopen kliederen, want dat had ik ook kunnen doen.

Conclusie: Als er echt een icoontje bij zit die persoonlijk is, (dus niet bij elkaar geknutseld van bestaande platjes) dan wil ik die weghalen. Ga nou niet lopen kloten want daar berijk je dus juist het tegenovergesteld mee!

luister, er zijn idd wat mensen vervelend geweest, maar dat waren in bijna geen gevallen de mensen om wie het gaat.

waarom onderscheid je 'persoonlijke' plaatjes met 'plaatjes die even in elkaar geknutselt' zijn? veel van de matrix icoontjes zijn aangepaste persoonlijke icoontjes, waarom iedereen op fok elkaar herkent, en dan maakt het echt niet uit of het zo van internet geplukt is. Stranger bijvoorbeeld heeft gewoonlijk als icoontje een simpel rood kruis of iets met een rood kruis erdoorheen, maar daarmee herken ik hem wel en niemand anders. dan mag dat nog zo simpel zijn, het is gewoon niet eerlijk als je dat soort dingen gaat jatten.

en nu zeg je dus enerzijds dat het gaat om de reactie's van sommige personen op jouw actie, maar anderzijds zeg je ook dat iedereen maar persoonlijk moet kijken of hij zijn icoontje weg wil laten halen. dat vind ik dus niet eerlijk, want daarmee los je dus niets op, je stelt dus; ik jat iets en als diegene iets terug wil mag'ie het komen halen. die icoontjes zijn gewoon persoonlijke knutselwerkjes en of ze nou zogenaamd 'persoonlijk' zijn of niet, (een onderscheid wat alleen jij maakt; ik vind een uniek eigen gemaakt icoontje al persoonlijk genoeg) ze moeten gewoon niet zomaar afgepakt kunnen worden.

wat ik trouwens ook nogal kinderachtig was, was dat in een topic op fok iemand zei; ik ben blij dat mijn icoon niet gejat is' en jij daarom reageerde door de zijne ook maar even te pakken, dat mag ik ook niet bepaald.

en wat jij en buhda proberen te suggereren, of het nou waar is of niet, is jouw zogenaamde temperament. jullie zeggen wel van; nou, als ze mij iets doen doe ik het lekker terug maat dat is niks om je achter te verschuilen. bovendien is de discussie best normaal begonnen met een gozer die reeksen icoontjes noemde en zei dat die van persoonlijke aard waren en of die weg mochten van dit forum. ( zo vroeg ik het dus ook) waarop jullie reageerde met 'ben jij de spreekbuis van fok ofzo'. jij bent dus ook geen heilig boontje.

ik vind gewoon niet dat je het kunt maken om dingen van iemand te jatten en dan te zeggen; ze komen het maar halen, of; het is niet meer dan 5 minuten werk. daar gáát het dus totaal niet om, het gaat om een persoonlijk handelsmerk van iemand ok fok (en op het internet).

Berichten: 12 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Tweater
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Tweater     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb nu het feit dat er mensen kinderachtig bezig zijn geweest onderbelicht, maar ik stel voor dat we die domme opmerkingen van bepaalde personen even vergeten. Fok is een groot forum, er komen zowel normale mensen als pubertjes en je hebt sommigen van het verkeerde deel tegengekomen. maar MG heeft het heel beschaaft proberen op te lossen, net als ik nu, dus er zijn echt heel redelijke mensen. de meesten hebben alleen na al dit gelezen te hebben, geen zin meer in een eindeloze discussie met jou om hu icoonjte terug te krijgen, daarom probeer ik dat nu.
Berichten: 12 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Tweater
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Tweater     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Tweater:

dit was dus mijn allereerste reactie. het is mischien niet op de allerkwijlerigste toon die ik me kan bedenken, maar het is toch een aardige start voor iemand die woedend is omdat een icoontje is gejat.

ik stel voor dat jullie dit alsnog verwijderen, want, zoals ik heb uitgelegd, deze persoon heeft hier verder niks mee te maken maar het is wel een erg persoonlijk icoontje (en nog een emotioneel geladen, het is een overleden huisdier)

Het icoontje is al weg. Jij bent ook niet degene die gister heeft lopen kloten. Verder hoop ik niet dat je er als te boos over hebt zitten maken, want zoals je begrijpt was dat ook helemaal niet de bedoeling.

Ik hoop dat je toch met plezier wat kunt bijdragen aan het forum, en zo niet dan even goede vrienden.

hu, die die ik bedoelde;

http://forum.myoms.net/ubb/Avatars/untitled.jpg

staat er nog steeds?

Berichten: 12 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Tweater:
ik heb nu het feit dat er mensen kinderachtig bezig zijn geweest onderbelicht, maar ik stel voor dat we die domme opmerkingen van bepaalde personen even vergeten. Fok is een groot forum, er komen zowel normale mensen als pubertjes en je hebt sommigen van het verkeerde deel tegengekomen. maar MG heeft het heel beschaaft proberen op te lossen, net als ik nu, dus er zijn echt heel redelijke mensen. de meesten hebben alleen na al dit gelezen te hebben, geen zin meer in een eindeloze discussie met jou om hu icoonjte terug te krijgen, daarom probeer ik dat nu.

Ik heb niks tegen jou, maar ik laat niet met mij dollen. Ik kijk weer eventjes op het FOK forum en zie al weer de dreigementen die geplaatst worden door
nikanoru

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Tweater:
ik heb nu het feit dat er mensen kinderachtig bezig zijn geweest onderbelicht, maar ik stel voor dat we die domme opmerkingen van bepaalde personen even vergeten. Fok is een groot forum, er komen zowel normale mensen als pubertjes en je hebt sommigen van het verkeerde deel tegengekomen. maar MG heeft het heel beschaaft proberen op te lossen, net als ik nu, dus er zijn echt heel redelijke mensen. de meesten hebben alleen na al dit gelezen te hebben, geen zin meer in een eindeloze discussie met jou om hu icoonjte terug te krijgen, daarom probeer ik dat nu.

Ik heb niks tegen jou, maar ik laat niet met mij dollen. Ik kijk weer eventjes op het FOK forum en zie al weer de dreigementen die geplaatst worden door een aantal mensen daar. Als jij een persoonlijk icoontje hier op ziet staan dan wis ik die van jou, de rest heeft gewoon pech, moeten ze maar normaal doen. Laat dan wel even weten welke van jou is.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Tweater
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Tweater     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Tweater:
ik heb nu het feit dat er mensen kinderachtig bezig zijn geweest onderbelicht, maar ik stel voor dat we die domme opmerkingen van bepaalde personen even vergeten. Fok is een groot forum, er komen zowel normale mensen als pubertjes en je hebt sommigen van het verkeerde deel tegengekomen. maar MG heeft het heel beschaaft proberen op te lossen, net als ik nu, dus er zijn echt heel redelijke mensen. de meesten hebben alleen na al dit gelezen te hebben, geen zin meer in een eindeloze discussie met jou om hu icoonjte terug te krijgen, daarom probeer ik dat nu.

Ik heb niks tegen jou, maar ik laat niet met mij dollen. Ik kijk weer eventjes op het FOK forum en zie al weer de dreigementen die geplaatst worden door een aantal mensen daar. Als jij een persoonlijk icoontje hier op ziet staan dan wis ik die van jou, de rest heeft gewoon pech, moeten ze maar normaal doen. Laat dan wel even weten welke van jou is.
zie bericht hierboven.

ik heb een nieuw bericht op fok geplaatst, dus het kan zijn dat je weer fokkers over de vloer krijgt.

http://forum.fok.nl/showtopic.php/326612/1/50

Berichten: 12 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Tweater:
ik heb een nieuw bericht op fok geplaatst, dus het kan zijn dat je weer fokkers over de vloer krijgt.

http://forum.fok.nl/showtopic.php/326612/1/50

Ik heb het gezien, en zo te zien zijn ze nog steeds erg kinderachtig (kijk maar is wat er nu allemaal staat). Ik vraag me toch echt af waarom je zo je best doet voor die kinderen, maar goed dat waardeer ik wel van je.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  10  11  12  13  14  15  16  ...  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS