geplaatst
Hoi ik ben djuna en ik kom me ff voorstellen hier. Ik ben 17 jaar oud en ik kom uit Alphen a/d Rijn. Daar doe ik dit jaar eindexamen. Daarna een opleiding op het TIO (toerisme en hospitallity) verder doe ik aan fitness en windsurfen.. en natuurlijk ook uitgaan..
Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
| IP: Gelogd |
geplaatst
ah welkom djuna en hoop dat je het hier gezellig gaat vinden en veel zult posten
geplaatst
Welkom Djuno en heel veel plezier op het forum
MisterM jou moet ik ook nog steeds welkom heten sorry, schaam me weer eens diep, dus bij deze nog welkom
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
quote:Origineel van Sweetammy: Welkom Djuno en heel veel plezier op het forum
MisterM jou moet ik ook nog steeds welkom heten sorry, schaam me weer eens diep, dus bij deze nog welkom
jij moet je niet zo diep schamen tam dadelijk moet ik je nog uit die diepe schaamte komen visse met een hengel
quote:Origineel van Sweetammy: Welkom Djuno en heel veel plezier op het forum
jij moet je niet zo diep schamen tam dadelijk moet ik je nog uit die diepe schaamte komen visse met een hengel
Nee hoor, ik blijf nog wel met mn kopje boven water
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
geplaatst
hee bedankt allemaal.. ik ben nog ff aan het kijken hoe het werkt..
Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
quote:Origineel van Sweetammy: Nee hoor, ik blijf nog wel met mn kopje boven water
mooi zo...ander kom ik je redde met me tig diploma's
Ik heb er anders ook 7 hoor, ja vroeger wilde het allemaal nog wel lukke
geplaatst
Welkom DJuna op het forum. Hopelijk vind je het hier ook enorm gezellig .
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van Djuna: hee bedankt allemaal.. ik ben nog ff aan het kijken hoe het werkt..
Als je er niet uitkomt dan kunnen we je allemaal helpen. Dus dat gaat vast wel goed komen
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
klikwerk he maar ga rustig je gang.. iets fouts kan gebeuren maar losse we ook weer op