Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 16)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  13  14  15  16  17  18  19  ...  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja dat ben ik met buhda eens hoor. Gezelligheid vind ik ook wel belangrijk [Big Grin] . Ik kan altijd nog in mezelf gaan praten [Wink]

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoe komt het dat er niemand actief is? Er zijn meer dan 150 leden toch?

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Evelien:
Hoe komt het dat er niemand actief is? Er zijn meer dan 150 leden toch?

Actief is een groot woord evelien [Razz]
Maar ja het klopt wel dat er vrij veel leden zijn maar meeste van hun waren eendagsvliegen of waren irritante mensen en de rest die overblijft ja ik weet niet waar die heen zijn [cry]
We zijn opzoek naar ideeën om meer mensen actiever te laten worden hier..enig idee misschien?
Maar mag ik jou eens wat vragen...hoe ben jij hier verzeild geraakt eigenlijk?

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Je moet wat meer reclame maken denk ik. Ik kwam op dit forum via google. Ik moest voor school iets opzoeken over kleurenblindheid en toen kwam ik op een onderwerp op dit forum over dat je minder ging ruiken zodat je kleuren kan zien of zoiets. Het forum zag er wel gezellig uit, dus ik dacht laat ik maar eens aanmelden.

Vertel gewoon aan iedereen dat ze op het forum moeten gaan posten [Big Grin]

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
mark 17 jaartjes jong hehe wat een super leeftijd voor nog wel een maandje

uhm fulltime party animal met onder andere quin en natuurlijk al wel 2 hele keren smaen met nims geweest Hard-Bass (afgelopen keer was echt SUPER)

en X-qlusive Germany wat een kut feest was maar waar ik me wel heb geamuseerd [Big Grin]

woon in zeist doe opleiding restaurateur (horeca manager met kok en gastheer...

ik zou verder echt niet weten wat ik nog meer moet vertellen maar ik doe me best

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
welkom mark en hopelijk een fijne tijd hier!!

(sjuul heel zeist dadelijk hier ineens [Roll Eyes] )

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Welkom Mark, ik heb ook zeer genoten van Hardbass en Exprezz met je. Altijd lachen met jou [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmm jaah epxrez was ik al vergeten en ik heb je ook nog gezien op ML nog ff samen staan hakken in the third movement haha ik kom je vaak tegen op party's

enneh we moeten ook nog steeds gaan ricochette kan je ook een keertje winnen haha [Razz]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van misterm:
enneh we moeten ook nog steeds gaan ricochette kan je ook een keertje winnen haha [Razz]

Flikker!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahah sorry ik win nog van je [Crazy]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Welkom mark [Big Grin] leuk weer nieuwe gezichten hier [Smile]

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
dank u dank u [Big Grin]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van misterm:
hahah sorry ik win nog van je [Crazy]

Niet als je geen les hebt genomen hoor.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
we zullen zien [Cool]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van misterm:

enneh we moeten ook nog steeds gaan ricochette kan je ook een keertje winnen haha [Razz]

Wat is dat?

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  13  14  15  16  17  18  19  ...  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS