Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Vreemdgaan?? (Pagina 8)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  ...  5  6  7  8  9  10  11  12  13   
Auteur Onderwerp: Vreemdgaan??
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 11 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
dubbelop..

[ 05.12.2002, 14:26: Bericht ge-edit door: Karen ]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
Handje vasthouden kan intiem zijn ,maar hoeft niet ligt er maar net aan vind ik.
Intressante nieuwe reacties enzo.

Karen mag ik ook een kusje ? [Wink] [Smile]

Maar wanneer noem je een handje vasthouden nou intiem en wanneer nou niet? Zie jouw vriend(in) t verschil maar is uit te leggen dan.
p.s. [Kiss] je dan maar omdat je t zo lief vroeg [Wink]

[ 05.12.2002, 14:25: Bericht ge-edit door: Karen ]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik denk deze [sex]

fout gedacht [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van NiMS:
Ik denk deze [sex]

fout gedacht [Smile]
Gelukkig maar [Smile] [smoke]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Zelf heb ik dit ook meegemaakt en ook zelf een keer gedaan.
Maar toen ik dat meemaakte, was het voor mij ook geen pretje, want ze ging al 2 weken met die andere, zonder dat ik het wist, en later moest ik het ook nog es horen van iemand anders dat het uit was..en dat was de druppel. Daarna heb ik wraak genomen en voerde toen een relatie met 2 meisjes tegelijk [Embarrassed]

Zo kom ik ook nog es wat te weten...

Wanneer was dat dan?????????

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
Zo kom ik ook nog es wat te weten...

Wanneer was dat dan?????????[/QB]

Toen kende ik jou nog niet...en was ik 13 jaartjes jong
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van ThApocalypse:
Zo kom ik ook nog es wat te weten...

Wanneer was dat dan?????????

Toen kende ik jou nog niet...en was ik 13 jaartjes jong[/QB]
*zucht*

Die goeie oude tijd.....

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
zucht*

Die goeie oude tijd.....

Nee man dat was juist het erge toen het uit was, besef wel ff dat ik 13 was en hoe erg dat was voor me toen [Roll Eyes]
back ontopic...ga niet mijn liefdes verleden hier oplullen

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Laten we het over je huidige hbben dan [naughty] [smoke]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
Laten we het over je huidige hbben dan [naughty] [smoke]

komen ze weer aan hoor..maar wel een andere thread openen dan [Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
sorry, ik start geen nutteloze topics [smoke]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
sorry, ik start geen nutteloze topics [smoke]

Goed zo Aart...eindelijk beseft ie het in dat het geen zin heeft
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
of wil je deze dan [hug]

die is super ja..
2 Stokkie vet icoon!

@ vreemdgaan...ehm ff niks over te melden..

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
Maar wanneer noem je een handje vasthouden nou intiem en wanneer nou niet? Zie jouw vriend(in) t verschil maar is uit te leggen dan.
p.s. [Kiss] je dan maar omdat je t zo lief vroeg [Wink]

ja oke dat is misschien wel moeilijk..
t kan intiem zijn maar hoeft niet:S
maar ja.. [hug]

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat nou als je vreemdgaat onder invloed van Pillen??
Zijn dit verzachtende omstandigheden ??

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  ...  5  6  7  8  9  10  11  12  13   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS