Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Vreemdgaan?? (Pagina 12)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  ...  9  10  11  12  13   
Auteur Onderwerp: Vreemdgaan??
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja maar dat moet je wel met jezelf kunnen rechtvaarden, want op een gegeven moment knaagt het toch wel aan jezelf..

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ja maar dat moet je wel met jezelf kunnen rechtvaarden, want op een gegeven moment knaagt het toch wel aan jezelf..

Het zal niet knagen als het niets voorstelt toch?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik denk dat jij je toch wel schuldig zal gaan voelen als je het niet zegt, ook al stelde het niet zoveel voor maar dan nog...in een beetje relatie vertrouw je elkaar toch wel op dit gebied. Althnas dat zou ik doen.
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik denk het wel, je geweten gaat heust wel spele, je hebt ten slotte iets gedaan wat niet mag..

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ik denk het wel, je geweten gaat heust wel spele, je hebt ten slotte iets gedaan wat niet mag..

yep dat ben ik het met je eens tam...zoiets kun je niet eeuwig blijven verbergen...vroeg of laat komt diegene er wel achter.
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ik denk het wel, je geweten gaat heust wel spele, je hebt ten slotte iets gedaan wat niet mag..

Dit is wel erg persoons gebonden. Bij de één gaat het wel knagen bij de ander niet. Ik denk niet dat je kunt stellen dat het altijd gaat knagen / nooit zal gaan knagen.

En erachter komen, ja dat risico heb je altijd. Doe je niks aan.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Mar
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Mar   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als je het op een slimme manier speelt, zal die persoon en waarschijnlijk nooit achter komen...
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Mar:
Als je het op een slimme manier speelt, zal die persoon en waarschijnlijk nooit achter komen...

Waarschijnlijk niet. De vraag is wel, of dat nou echt slim is?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmm ik weet niet hoe je het goed wil spelen hoor..ik weet zeker dat je niet eeuwig kan blijven ontwijken. Geloof mij maar dat dit veel energie kost, hoe wil jij op twee plaatsen tegelijk zijn? Of als je blijft ontwijken vraagt diegene zich ook wel af waarom steeds enzo of het is gwoon een blond wicht die geen verstand heeft (voor de dames: een achterlijke sukkel)
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
hmm ik weet niet hoe je het goed wil spelen hoor..ik weet zeker dat je niet eeuwig kan blijven ontwijken. Geloof mij maar dat dit veel energie kost, hoe wil jij op twee plaatsen tegelijk zijn? Of als je blijft ontwijken vraagt diegene zich ook wel af waarom steeds enzo of het is gwoon een blond wicht die geen verstand heeft (voor de dames: een achterlijke sukkel)

Er zit wel een verschil tussen een keertje vreemd zijn gegaan en dit niet vertellen dan er een relatie ernaast houden. Dat kost idd teveel energie. Ik had het over dat ene keertje

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
hmm ik weet niet hoe je het goed wil spelen hoor..ik weet zeker dat je niet eeuwig kan blijven ontwijken. Geloof mij maar dat dit veel energie kost, hoe wil jij op twee plaatsen tegelijk zijn? Of als je blijft ontwijken vraagt diegene zich ook wel af waarom steeds enzo of het is gwoon een blond wicht die geen verstand heeft (voor de dames: een achterlijke sukkel)

Er zit wel een verschil tussen een keertje vreemd zijn gegaan en dit niet vertellen dan er een relatie ernaast houden. Dat kost idd teveel energie. Ik had het over dat ene keertje
eerste keer is juist het gevaarlijkste van allemaal...jij ziet/voelt dat het spannend is en daardoor zet je het door..gevolg je gaat van 2 walletjes eten. Wat je bij de ander niet krijgt haal je dan maar bij die andere he.
Nee dat dus echt niet meer voor mij he...bah...zal er ook bijzegge dat ik een relatie op afstand had toen en om toen aan me "trekke" te komen had ik af en toe een meisje hier (maar daar had ik niks mee verder...was gewoon opvulling [Embarrassed] )

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik weet het niet of gevaarlijkl is op sommige momenten gebeuren gewoon dingen en mischien was dat helemaal niet de bedoeling je hebt van die situatie's denk niet dat je je dan schuldig gaat of moet voellen

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben dat met je eens MisterM. Het is maar net wat voor een indruk dit "uitstapje" op je maakt.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Gizmootjuh
Junior Member


Beoordeel
Icoon 9 geplaatst      Profiel voor Gizmootjuh     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Vreemdgaan?

Het is mij pas voor de 2de keer overkomen. Nou ja, officieel niet, maar het voelde voor beide zo... We waren uit elkaar na anderhalf jaar want we hadden moeilijkheden. Ze woonde nog wel bij me in huis omdat ze nergens anders heen kon op dat moment. Ging ook nog gewoon met me naar bed en ondertussen bleek ze een ander te hebben waar ze ook sex mee had. We hadden afgesproken dat we niet meer met elkaar naar bed zouden gaan als er een ander was.

Nee vreemdgaan en het gevoel dat je de ander daarmee geeft is iets wat ik niemand gun. Ik heb de kans een paar keer gehad in mn leven om vreemd te gaan en kwa uiterlijk zou ik er behoorlijk op vooruit gaan, maar ik kon het gewoon niet. Het zit geloof ik niet in me. Ik geloof niet dat de verleiding ooit zo groot kan zijn dat ik dat er voor over heb om iemand aan te doen als die er ooit achter zou komen. En ook al komen ze er nooit achter, het gevoel waar je zelf mee moet leven is ook niet iets wat je in je kouwe kleren gaat zitten denk ik. Of je moet geen geweten hebben, dan kan het allemaal wel [Razz]

Enne, handjes vasthouden is zeker niet iets wat je in een platonische relatie doet als je in de stad loopt of wat. Knuffelen daarentegen zou me niks uitmaken, dat is vaker vriendschappelijk dan in een relatie. Zoenen en alles wat verder de intieme kant op gaat is vreemdgaan.

--------------------
True friendship is like sound health; The value of it is seldom known untill it is lost...

Berichten: 1 | Plaats: Almelo | Geregistreerd: Sep 2006  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Handjes vasthouden vind ik wel kunnen. Ook bij een vriendschappelijke relatie voelt dat soms gewoon heel goed. Het is een soort uiting van, he ik ben blij dat je hier bent. Je handen zijn toch je energiepoorten, en bij de juiste hand voelt dat gewoon heel erg prettig.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  ...  9  10  11  12  13   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS