Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Vreemdgaan?? (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  4  5  ...  11  12  13   
Auteur Onderwerp: Vreemdgaan??
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als één van de twee is vreemdgegaan, dan moet je daar samen over praten. Het lijkt me namelijk een signaal als je jezelf aan een ander overgeeft.

Het kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon dronken was en niet helemaal jezelf op dat moment. Ook dan zou je met je partner moeten praten. Het is dan namelijk wel tijd om beide goed uit te spreken hoe je over vreemdgaan denkt.

Maar, voorkomen is beter dan genezen. Wees gewoon eerlijk naar elkaar en spreek het uit als je iets dwarszit. Een goede relatie wordt er alleen maar beter van. Een slechte wellicht minder, maar dan weet je wel waar je aan toe bent.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Karen:
Maar jij wil t dus niet weten van je vriendin als ze vreemd zal gaan wat nix betekende ?

Dat klopt ik wil het niet weten als het niets betekende.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Eindeloze discussie die ik irl ook al gevoerd heb met je sjuul, zodoende zeg ik er maar nix meer over... [Smile]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Eindeloos is hij niet, hij zal ooit een keer ophouden.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
Eindeloos is hij niet, hij zal ooit een keer ophouden.

zegt de man met de altijd bijdehante opmerkingen...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
[Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
[Big Grin]

en nog trots ook

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Stokkie:
quote:
Originally posted by NiMS:
[Big Grin]

en nog trots ook
[Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Gerben
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Gerben     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hmmmzzz ik heb t zelf ook meegemaakt, ik heb een x wat met een meisje gehad we waren allebei aardig into the blue, maarja zij wilde er stiekem mee doorgaan maar ik niet, vond t een teringstreek voor dr vriend enzo...wat gebeurd was kon ik niet meer terugdraaien maar ik kon er iig voor zogen dat t niet weer voor zou komen...

Owjah en ik heb t 1x gehad maar toen liep dat meisje tegen mij te vertellen dat ze nog vrijgezel was en mij hardstikke leuk vond, hoor ik een dag later van dr zusje dat ze een vriend had :s vond ik wel een hele slechte!

--------------------
Greetz All!

Berichten: 5 | Plaats: Nunspeet | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Gerben:
Owjah en ik heb t 1x gehad maar toen liep dat meisje tegen mij te vertellen dat ze nog vrijgezel was en mij hardstikke leuk vond, hoor ik een dag later van dr zusje dat ze een vriend had :s vond ik wel een hele slechte!

hm, das cker een rotstreek ja! [Confused]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Gerben:
Owjah en ik heb t 1x gehad maar toen liep dat meisje tegen mij te vertellen dat ze nog vrijgezel was en mij hardstikke leuk vond, hoor ik een dag later van dr zusje dat ze een vriend had :s vond ik wel een hele slechte!

hm, das cker een rotstreek ja! [Confused]
doe je niks aan, maar is eerder een rotstreek van haar tov haar vriend dan hem zegmaar denk ik

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 8 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja, ben ik t mee eens, tegenover haar vriend is t nog lulliger

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
Ja, ben ik t mee eens, tegenover haar vriend is t nog lulliger

maar zulke dingen gebeuren nou eenmaal in het leven he...het is geen pretje wanneer het je overkomt...maar jah, tis niet anders

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heeft me Ex ook wel is gedaan [Mad]
[Confused]

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Some ground rules to help people determine if the sex counted.

This list of rules can also be very helpful to determine if you have
cheated on your spouse or significant other.

1. Oral Sex does not count.

2. If you can't remember the person's name the following day...it
doesn't count...

3. If you failed to call the person back to have more sex...doesn't
count...

4. If neither of you achieved orgasm...it doesn't count...

5. Sex with a friend...it doesn't count...it's just another thing you
share...

6. If the act was so lame, you leave thinking "Did I shave my legs for
this"...it doesn't count...

7. An old flame...it doesn't count...

8. An ex-spouse...it doesn't count, refer to this as a "pity fuck".

9. Masturbating in front of someone while they do the same, sorry, not
sex...it doesn't count...

10. Cyber-sex - NO WAY - this is glorified masturbation...it doesn't
count...

11. 2 heterosexual women having fun, not sex...it doesn't count...

12. Kissing body parts is not cheating...it doesn't count...

13. An act to make a married person feel good about themselves, not sex,
BUT only if you do not know their significant
other...it doesn't count...

14. An act committed while you were intoxicated...it doesn't count.

15. An act committed with a family member of your significant other...it
doesn't count...this should be referred to as "a
skeleton in the family closet".

16. Acts committed in a public place...it doesn't count...(why should
it, it was public right?)

17. Phone sex...it doesn't count...(refer back to "glorified
masturbation")

18. In car...it doesn't count...way too cramped...if vehicle is in
motion and has a console or stick shift...this counts...way too kinky
and erotic not to count, unless the act was totally oral, then refer
back to rule 1...

19. An act committed in which the female of the encounter did not
achieve total satisfaction (orgasm)...it doesn't count.

20. An act committed in which total bodily fluids have not been
exchanged (pull'n pray method of birth control)...it
doesn't count...

21. An act in which no kissing takes place...it doesn't count... (not
considered to be intimate)

22. An act in which "you do all the work"...it doesn't count.

23. An act committed with your next door neighbor...it doesn't count,
this should be referred to as "being neighborly".

24. An act committed with an acquaintance because you are angry with
your significant other...it doesn't count.

25. An act which only happens on a random basis...it doesn't count, this
should be considered " getting aquatinted "...

26. An act with a US President...it doesn't count, unless the Senate
votes impeachment...

27. An act with your boss...it doesn't count, just considered career
enhancement; and/or additional employee benefits.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  4  5  ...  11  12  13   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS