Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Vreemdgaan?? (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  4  5  6  ...  11  12  13   
Auteur Onderwerp: Vreemdgaan??
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat een onzin toch weer Juul haha [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
Wat een onzin toch weer Juul haha [Smile]

[Smile] [Big Grin] [Cool] [Crazy]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Sjuul...wat is dat voor rara engelse txt [Confused] Hoe wil ik dat lezen en begrijpen op een zondagochtend met een kater in mijn hoofd [Confused] [Confused]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Sjuul...wat is dat voor rara engelse txt [Confused] Hoe wil ik dat lezen en begrijpen op een zondagochtend met een kater in mijn hoofd [Confused] [Confused]

Probeer het morgen nog eens.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik zal het dan maar doen
Back ontopic nu weer [Wink]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Vreemdgaan, tja ik vin het een beetje een raar onderwerp. Ik heb wel eens met een jongen gezoen terwijl hij een vriendin had, meerdere keren emt die jongen, amar het stelde voor ons alletwee niets voor. We hadden op dat moment niks beters te doen.
Zelf ben ik ook wel eens vreemdgegaan terwijl ik een relatie had. En ik kan dus niet meer zeggen dat ik het nooit zou doen. Ik vind het ook irrelevant als je dat zegt. Maar ja, die mening daarover is pas ook sinds die keer bijgeschaaft hoor. Daarvoor riep ik dat wslk ok altijd als hardste. Ik had al enige tijd een relatie, maar dat ging niet heel erg goed en ja, toen kwam ik dus een jongen tegen. in eerste instantie had ik ook nog wel tegen hem gezegd dat we toch niet konden zoenen met elkaar aangezien ik dus een vriend had. maar ja, had wel mijn telefoonnummer gegeven en zo hebben we heel wat af lopen sms-sen en bellen. Na een tijdje zagen we elkaar weer (hij woonde namelijk niet bij mij in de buurt) en toen hebben we voor het eerst gezoend. Dat is eigenlijk een beetje zo door blijven gaan, maw, ik had dus twee relaties tegelijk (slechter kun je bijna niet zijn volgens mij). Ik weet het, het is hartstikke fout wat ik gedaan heb, zeker omdat ik dus nog steeds met mijn vriendje ging. Maar ik was echt nog nooit zo verliefd geweest. ik weet het, misschien geen excuus, maar toch voor mijn gevoel wel. Ik heb de eignelijke reden waarom ik het uitmaakte nooit verteld, wat niet weet, wat niet deert. hj komt er toch nooit achter, hoeft ook niet, waarom zou ik hem onnodig pijn doen...
Met die andere jongen is het helaas nooit iets geworden, net toen ik het uit had gemaakt had hij een nieuw vriendinnetje gekregen :'( Tja, zo heb je alles en zo heb je niks... het kan raar lopen in de liefde.

Ik heb het naar mijn weten nog niet meegemaakt. misschien wel dat een voormalig vriendje met iemand andes gezoend heeft hoor, maar dan niet met mijn weten en dat is maar beter ook. Ik merk het wel bij vriendinnen, helemaal kapot zijn ze ervan. en dat kan ik me ook wel voorstellen. Dat is ook de reden waarom ik het nooit verteld heb aan mijn toenmalige vriendje...

Nog maals, ik ben zeker niet voor vreemdgaan, maar soms vind ik dat je ook wel eens gevoelsmatig ergens op mag reageren en niet alleen met je hoofd...

En dan heb ik nog een vraag:
Wat wordt er door jullie verstaan onder vreemdgaan

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
En dan heb ik nog een vraag:
Wat wordt er door jullie verstaan onder vreemdgaan

Voor mij is dat het volgende:
Als je sexuele handelingen vericht met iemand anders dan je partner.
Bij mij ligt de echte grens als je met iemand naar bed zou gaan. Dan zou het meteen uit zijn. Kussen zou ik nog wel kunnen vergeven.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
En dan heb ik nog een vraag:
Wat wordt er door jullie verstaan onder vreemdgaan

alles vanaf zoenen

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Red Girl:
En dan heb ik nog een vraag:
Wat wordt er door jullie verstaan onder vreemdgaan

alles vanaf zoenen
Dus als je op het einde van de avond haar handje vasthoud is dat ook al vreemd gaan [Confused] Want je zegt alles vanaf zoenen?!?

[ 17.11.2002, 15:35: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
niet als dat handje wordt vast gehouden voiordat er gezoend wordt...

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Is dat nu een ander handje als dat ik denk? Dat is is mijn ogen wel degelijk vreemdgaan iig.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
niet als dat handje wordt vast gehouden voiordat er gezoend wordt...

Nou...dan loopt dat bij dus al verkeerd [Roll Eyes] Ben volgens mij handtastelijk [Confused]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Nou...dan loopt dat bij dus al verkeerd [Roll Eyes] Ben volgens mij handtastelijk [Confused]

Gelukkig nooit iets van gemerkt [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Naar meisjes toe..slimpie [Big Grin]
Haha..maar dat wist jezelf ook wel..jullie liggen me weer voor de gek aan het houden [Wink]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
X-Ception
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor X-Ception     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Handjes horen in de broek te blijven [Wink]
Berichten: 7 | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  4  5  6  ...  11  12  13   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS