Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Vreemdgaan?? (Pagina 6)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  11  12  13   
Auteur Onderwerp: Vreemdgaan??
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Thundrdaan:
[QUOTE]Heel belangrijk in een relatie dat je weet hoe ver je kan gaan met een ander zonder dat je je partner kwetst. Ik heb ook een vriend die met zīn ex afspraak had dat ze op vakantie mochten doen waar ze allebei zin in hadden. Gingen gescheiden op vakantie met vrienden.

Hebben ze toen ook wat gedaan toen ze op vakantie waren? En blijkbaar heeft het niet gewerkt want het zijn toch nu exen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Thundrdaan:
Gelukkig heeft ook nooit iemand zoiets bij mij geflikt.

Denk je!!! .... [Smile] [Wink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Thundrdaan:
Gelukkig heeft ook nooit iemand zoiets bij mij geflikt.

Denk je!!! .... [Smile] [Wink]
Heb jij wat met Daan gehad?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Thundrdaan:
Gelukkig heeft ook nooit iemand zoiets bij mij geflikt.

Denk je!!! .... [Smile] [Wink]
Heb jij wat met Daan gehad?
gaat erom dat je zoiets eigenlijk nooit weet he...vertrouwen is erg belangrijk...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Heb jij wat met Daan gehad?

nee! gelukkig niet!!! [Big Grin] [Wink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van NiMS:
Heb jij wat met Daan gehad?

nee! gelukkig niet!!! [Big Grin] [Wink]
Dat zal die leuk vinden.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Dat zal die leuk vinden

Ja maar dat zou jij ook vinden...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van NiMS:
Dat zal die leuk vinden

Ja maar dat zou jij ook vinden...
Wat zou ik vinden?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van NiMS:
Dat zal die leuk vinden

Ja maar dat zou jij ook vinden...
Wat zou ik vinden?
Nou dat Karen niet verliefd op je is....is vast een zwaar leven....phoehe!!! [Wink]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van NiMS:
Dat zal die leuk vinden

Ja maar dat zou jij ook vinden...
Wat zou ik vinden?
Nou dat Karen niet verliefd op je is....is vast een zwaar leven....phoehe!!! [Wink]
Dus jij zou willen dat Karen verliefd op je is stok?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Dus jij zou willen dat Karen verliefd op je is stok?

Ja al sinds me geboorte maar ik ben erg geduldig dus ik wacht nog steeds af....volgende keer als ik haar zie krijg ik vast een kusje:)

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Thundrdaan
Becoming Member


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Thundrdaan     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Thundrdaan:
[QUOTE]Heel belangrijk in een relatie dat je weet hoe ver je kan gaan met een ander zonder dat je je partner kwetst. Ik heb ook een vriend die met zīn ex afspraak had dat ze op vakantie mochten doen waar ze allebei zin in hadden. Gingen gescheiden op vakantie met vrienden.

Hebben ze toen ook wat gedaan toen ze op vakantie waren? En blijkbaar heeft het niet gewerkt want het zijn toch nu exen?
Klopt, zijn exen maar heeft nix hiermee te maken meer met andere problemen.
Berichten: 14 | Plaats: Apeldoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Thundrdaan
Becoming Member


Beoordeeld:
3
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor Thundrdaan     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van NiMS:
Heb jij wat met Daan gehad?

nee! gelukkig niet!!! [Big Grin] [Wink]
Zo erg ben ik toch niet? [Mad] Maar ik ben er ook blij om hoor dat je geen ex van me bent [Wink]
Berichten: 14 | Plaats: Apeldoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van NiMS:
Dus jij zou willen dat Karen verliefd op je is stok?

Ja al sinds me geboorte maar ik ben erg geduldig dus ik wacht nog steeds af....volgende keer als ik haar zie krijg ik vast een kusje:)
als je lief bent wel ja,
ps aardig dat je zoveel geduld voor me hebt hoor [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Krijgt alleen stok een kusje van je?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  11  12  13   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS