Ik ben niet jaloers, ik weet toch dat ik een kusje van je krijg.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Ik vroeg het ook niet voor mezelf, maar voor de rest.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Vreemdgaan kan leuk zijn althans als je het goed kan spelen tussen 2 meisjes...Maar het is ook weer heel moeilijk van de ene kant. Maar ik zal dit zeker nooit meer doen, vreemdgaan. Bespaard me veel zweet en tranen
|
quote:Origineel van LilWiz: Vreemdgaan kan leuk zijn althans als je het goed kan spelen tussen 2 meisjes...Maar het is ook weer heel moeilijk van de ene kant. Maar ik zal dit zeker nooit meer doen, vreemdgaan. Bespaard me veel zweet en tranen
quote:Origineel van LilWiz: Zo doen je dat emiel: Karen mag ik een
Das flauw, want die was er nog niet gisteren
|
|