Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Vreemdgaan?? (Pagina 13)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  ...  10  11  12  13   
Auteur Onderwerp: Vreemdgaan??
Gabriela
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Gabriela     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
.

[ 23.10.2008, 10:28: Bericht ge-edit door: Gabriela ]

Berichten: 1 | Plaats: Amsterdam | Geregistreerd: Dec 2007  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
nancym
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor nancym     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Vreemdgaan, blijft een moeilijk onderwerp
Ga je weg of blijf je? Blijf je voor de kinderen, het geld of hou ik nog van hem
Alleen is ook maar alleen
Maar het blijft altijd knagen, waarom ging hij vreemd, wat heeft hij gedaan, hoe vaak is het gebeurd, hebben ze nu nog wel is contact, vind hij haar mooier, is zij beter in bed. En ga zo maar door. Voor mijn kinderen blijf ik, hij verdiend en onderhoud ons gezin en alleen red ik dat niet. Maar weegt dat op tegen dat knaag gevoel
Wat vind jij en wat zou jij doen?

Berichten: 1 | Plaats: Badhoevedorp | Geregistreerd: Mei 2009  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gracie
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gracie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Erg genoeg heb ik het 2x meegemaakt... ik was nooit jaloers maar merk dat ik nu toch een beetje moeilijkheden heb om een nieuwe vriend te vertrouwen.
Berichten: 1 | Plaats: heerlen | Geregistreerd: Dec 2010  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  ...  10  11  12  13   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS