Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Vreemdgaan?? (Pagina 4)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  ...  11  12  13   
Auteur Onderwerp: Vreemdgaan??
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmmm

*snapt er niks meer van*

wat bedoelen julie nou met handjes vast houden?

In principe is dit ok al inet echt fair tegenover je vriend(in), denk niet dat als ik een vrienjde zou hebben hij het leuk zou vinden als ik hand in hand ergens loop

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Dus als je op het einde van de avond haar handje vasthoud is dat ook al vreemd gaan [Confused] Want je zegt alles vanaf zoenen?!?

nee natuurlijk niet, ik bedoel dus zoenen = vreemdgaan (en uiteraard alles wat verder gaat dan dat)

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
hmmm

*snapt er niks meer van*

wat bedoelen julie nou met handjes vast houden?

dat snap ik nou ook niet meer [Confused]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van LilWiz:
Dus als je op het einde van de avond haar handje vasthoud is dat ook al vreemd gaan [Confused] Want je zegt alles vanaf zoenen?!?

nee natuurlijk niet, ik bedoel dus zoenen = vreemdgaan (en uiteraard alles wat verder gaat dan dat)
Ja dat vind ik dan vreemdgaan ja, zoenen en verder..maar dan weet ze ook waar de deur is
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind handjes vasthouden niet vreemdgaan. Dat moet toch kunnen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik vind handjes vasthouden niet vreemdgaan. Dat moet toch kunnen?

Mja vind ik ook wel kunnen hoor!

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Als je sexuele handelingen vericht met iemand anders dan je partner.
Bij mij ligt de echte grens als je met iemand naar bed zou gaan. Dan zou het meteen uit zijn. Kussen zou ik nog wel kunnen vergeven.[/QB]

is toch beide vreemdgaan...?

enige verschil met verder gaan dan zoenen is het meteen over...
(volgens mij bedoel je dat ook maar goed...)

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat dat handjes vasthouden betreft, dan ben ik dus wel jaloers aangelegd. het hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe het is dat handjes vast houden. Als je met zijnallen door een menigte moet, ja dan lijkt het me nog wel logisch dat je elkaar even vasthoudt (meestal die ik ht zelf dan toch wel bij de mouw en niet bij de hand zelf), maar als je, ik noem maar een voorbeeld, door een rustige gang bij een feest hand in hand gaat lopen. ik zou het waarschijnlijk niet echt trekken als mijn potentiele vriend dat zou doen. ik zou ook niet weten waar bij mij de grens ligt aangezien een mens zo ontzettend verliefd kan zijn dat hij/zij niet meer ziet wat zijn/haar vriend(in) allemaal doet en dat het niet uitmaakt. Begrijpen jullie wat ik bedoel. Soms kun je namliujek zoveel hebben van iemand, das gewoon ziekelijk...

[ 17.11.2002, 22:01: Bericht ge-edit door: Red Girl ]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maar als iemand je dan bij je rug / schouders vastpakt als je achter elkaar loopt?

En ja stok: Dat bedoelde ik ja. Het is in mijn ogen allebei vreemdgaan, maar kussen zou ik nog wel kunnen vergeven.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Maar als iemand je dan bij je rug / schouders vastpakt als je achter elkaar loopt?

En ja stok: Dat bedoelde ik ja. Het is in mijn ogen allebei vreemdgaan, maar kussen zou ik nog wel kunnen vergeven.

Oke dan, dan begrijpen we elkaar iig...
Wat dat betreft denk ik er hetzelfde over...

En wat betreft die varag moet dat kunnen, ligt ook aan de situatie op dat moment waarin het plaatsvind

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Of een knuffel geven? Dat moet toch wel kunnen? Ik geef namelijk graag knuffels. Alhoewel ik wel denk dat mijn vriendin dat niet zo leuk vind.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Of een knuffel geven? Dat moet toch wel kunnen? Ik geef namelijk graag knuffels. Alhoewel ik wel denk dat mijn vriendin dat niet zo leuk vind.

dat kan ook wel [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
vind hand vasthouden intiem...

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb afgelopen zaterdag nog handjes vastgehouden en geknuffeld..maar dat stelt nix voor vindt ik zelf
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
vind hand vasthouden intiem...

Handje vasthouden intiemer dan knuffelen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  ...  11  12  13   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS