In principe is dit ok al inet echt fair tegenover je vriend(in), denk niet dat als ik een vrienjde zou hebben hij het leuk zou vinden als ik hand in hand ergens loop
geplaatst
Ik vind handjes vasthouden niet vreemdgaan. Dat moet toch kunnen?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van NiMS: Als je sexuele handelingen vericht met iemand anders dan je partner. Bij mij ligt de echte grens als je met iemand naar bed zou gaan. Dan zou het meteen uit zijn. Kussen zou ik nog wel kunnen vergeven.[/QB]
is toch beide vreemdgaan...?
enige verschil met verder gaan dan zoenen is het meteen over... (volgens mij bedoel je dat ook maar goed...)
geplaatst
Wat dat handjes vasthouden betreft, dan ben ik dus wel jaloers aangelegd. het hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe het is dat handjes vast houden. Als je met zijnallen door een menigte moet, ja dan lijkt het me nog wel logisch dat je elkaar even vasthoudt (meestal die ik ht zelf dan toch wel bij de mouw en niet bij de hand zelf), maar als je, ik noem maar een voorbeeld, door een rustige gang bij een feest hand in hand gaat lopen. ik zou het waarschijnlijk niet echt trekken als mijn potentiele vriend dat zou doen. ik zou ook niet weten waar bij mij de grens ligt aangezien een mens zo ontzettend verliefd kan zijn dat hij/zij niet meer ziet wat zijn/haar vriend(in) allemaal doet en dat het niet uitmaakt. Begrijpen jullie wat ik bedoel. Soms kun je namliujek zoveel hebben van iemand, das gewoon ziekelijk...
[ 17.11.2002, 22:01: Bericht ge-edit door: Red Girl ]
geplaatst
Maar als iemand je dan bij je rug / schouders vastpakt als je achter elkaar loopt?
En ja stok: Dat bedoelde ik ja. Het is in mijn ogen allebei vreemdgaan, maar kussen zou ik nog wel kunnen vergeven.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Of een knuffel geven? Dat moet toch wel kunnen? Ik geef namelijk graag knuffels. Alhoewel ik wel denk dat mijn vriendin dat niet zo leuk vind.
|
quote:Origineel van NiMS: Of een knuffel geven? Dat moet toch wel kunnen? Ik geef namelijk graag knuffels. Alhoewel ik wel denk dat mijn vriendin dat niet zo leuk vind.
geplaatst
ik heb afgelopen zaterdag nog handjes vastgehouden en geknuffeld..maar dat stelt nix voor vindt ik zelf
|
quote:Origineel van Red Girl: vind hand vasthouden intiem...
Handje vasthouden intiemer dan knuffelen?
|