Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Vreemdgaan?? (Pagina 9)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  ...  6  7  8  9  10  11  12  13   
Auteur Onderwerp: Vreemdgaan??
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Wat nou als je vreemdgaat onder invloed van Pillen??
Zijn dit verzachtende omstandigheden ??

Nee...dat zijn geen smoesjes onder invloed van..
Wel een leuk smoes voor je vriendin dan [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Nee...dat zijn geen smoesjes onder invloed van..
Wel een leuk smoes voor je vriendin dan [Big Grin]

Moet je wel eerst aan je vriendin uitleggen dat je aan de pillen bent.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dan krijg ik me toch een veeg in me gezicht als ik dat nog es als smoes zou bij verzinnen
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Dan krijg ik me toch een veeg in me gezicht als ik dat nog es als smoes zou bij verzinnen

ik zou iig cker dan een veeg voor het gezicht uitdelen [Razz]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van LilWiz:
Dan krijg ik me toch een veeg in me gezicht als ik dat nog es als smoes zou bij verzinnen

ik zou iig cker dan een veeg voor het gezicht uitdelen [Razz]
Dat zou ik wel willen zien [Smile] Volgens mij als Karen boos is, dan kan ze ook echt super boos zijn, of niet?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van LilWiz:
Dan krijg ik me toch een veeg in me gezicht als ik dat nog es als smoes zou bij verzinnen

ik zou iig cker dan een veeg voor het gezicht uitdelen [Razz]
hahaha...heb er geen gekregen op Multi van je hoor toen ik je foon aanraakte [Big Grin]
Maar een veeg van je hoef ik niet...nee dankje...kusje is wel genoeg maar geen veeg

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Wat nou als je vreemdgaat onder invloed van Pillen??
Zijn dit verzachtende omstandigheden ??

Nee...dat zijn geen smoesjes onder invloed van..
Wel een leuk smoes voor je vriendin dan [Big Grin]

Meisjes worden ook geil van pillen,
tis tenslotte love-drugs he.
Ik weet van mezelf dat ik niet voor mijn eigen daden insta wanneer ik helemaal gaar van de pillen bij een meisje in 1 kamer beland,
maar tis niet dat ik grip op de werkelijkheid verlies ofzo...

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wie is er wel is vreemdgegaan?? eerlijk zeggen ? ?recentelijk nog??


Ik begin wel.. IK niet nooit gedaan ook.. Als ik de drang krijg om vreemd te gaan dan stop ik een relatie.. Kun je lekker doen wat je wil [Smile] Maar ik walg dus echt van vreemdgaan .. Geen vertrouwen = geen relatie

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
Wie is er wel is vreemdgegaan?? eerlijk zeggen ? ?recentelijk nog??


Ik begin wel.. IK niet nooit gedaan ook.. Als ik de drang krijg om vreemd te gaan dan stop ik een relatie.. Kun je lekker doen wat je wil [Smile] Maar ik walg dus echt van vreemdgaan .. Geen vertrouwen = geen relatie

ikke..maar ik heb je het al verteld en volgens mij heb ik het hier ook al es verteld..Maar ik zou zoiets iig nooit meer flikken
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Dat zou ik wel willen zien [Smile] Volgens mij als Karen boos is, dan kan ze ook echt super boos zijn, of niet? [/QB]

jup
oja en ik ben nooit vreemdgegaan en dat wil ik zo houden ook

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Okey als er eenmaal vreemdgegaan is ...Van wie wil je het horen je vriend(in) of van anderen?

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
Okey als er eenmaal vreemdgegaan is ...Van wie wil je het horen je vriend(in) of van anderen?

Van mijn vriendin zelf...via via is niet leuk en dan kan ik me dr alleen maar om ergeren..Heb dit al es meegemaakt nl. [Mad]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
Okey als er eenmaal vreemdgegaan is ...Van wie wil je het horen je vriend(in) of van anderen?

Ik zou het helemaal niet willen horen, als het niets voorsteld. Maar als het wel wat voorsteld dan wil ik het van haar horen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van BeachBabe:
Okey als er eenmaal vreemdgegaan is ...Van wie wil je het horen je vriend(in) of van anderen?

Ik zou het helemaal niet willen horen, als het niets voorsteld. Maar als het wel wat voorsteld dan wil ik het van haar horen.
Maar het stelt juist wel wat voor NiMS
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Maar het stelt juist wel wat voor NiMS

Er staat toch ook, dat ik het dan juist wel van haar wil horen !?!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  ...  6  7  8  9  10  11  12  13   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS