quote:Origineel van Red Girl: vind hand vasthouden intiem...
Handje vasthouden intiemer dan knuffelen?
jepz, knuffelen das normaal, dat doe ik al jaren met wie dan ook. das lekker belangrijk, amar ik loop niet met iedereen hand in hand door de kroeg discotheek of over een feest. hand vasthouden is zoiets van, je hoort bij mij. Snappen jullie wat ik bedoel? knuffelen is gewoon meestal vriendschappelijk, of je moet natuurlijk de hele avond om iemands nek hangen. Even ter verduidelijking, ik zge niet dat hand vasthouden vreemdgaan is, zou er waarschijnlijk niks van zeggen, amar zou er wel heel erg jaloers op kunnen worden... (erg he?)
geplaatst
tja moeilijk, in principe is het natuurlijk vreemdgaan, maar net zoals ik al zei over mijn eigen gedrag, das ook vreemdgaan al voelde ik mij er hartstikke goed bij, is toch ook weird!!!
quote:Origineel van The-Q: Heb wel s met een andere meid gekust terwijl ik een vriendin had..gewoon voor de lol..is dit ook meteen vreemdgaan??ik vind van niet
quote:Origineel van Red Girl: Even ter verduidelijking, ik zge niet dat hand vasthouden vreemdgaan is, zou er waarschijnlijk niks van zeggen, amar zou er wel heel erg jaloers op kunnen worden... (erg he?)
Ik zou dan ook heel erg jaloers kunnen worden hoor! en zo erg is dat niet tog?
quote:Origineel van The-Q: Heb wel s met een andere meid gekust terwijl ik een vriendin had..gewoon voor de lol..is dit ook meteen vreemdgaan??ik vind van niet
quote:Origineel van Red Girl: Even ter verduidelijking, ik zge niet dat hand vasthouden vreemdgaan is, zou er waarschijnlijk niks van zeggen, amar zou er wel heel erg jaloers op kunnen worden... (erg he?)
Ik zou dan ook heel erg jaloers kunnen worden hoor! en zo erg is dat niet tog?
Jaloers dat is ieder van ons wel..dus daarvoor hoef jij je niet te schamen..misschien wordt ik zelf dan ook wel jaloers als ik zoiets meemaak.
|
geplaatst
Ik vind het wel vreemdgaan als je met iemand kust.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
als je een relatie hebt moet je als persoon zelf je grenzen kennen en dus ook niet extreem klef met naderen gaan doen zoiets kun je niet maken dus ook niet handjes vasthouden en nog meer van die onzin.... en als mijn vriendin zou zoenen met iemand anders vrouw of kerel stamp ik haar meteen de keet uit:)
no mercy.......
|
geplaatst
Ben (nog) nooit vreemdgegaan, heb nooit behoefte gehad om naast een relatie met een andere meid beetje dingen te gaan doen. Maak het wel eerst uit als ik die behoefte toch krijg.
Gelukkig heeft ook nooit iemand zoiets bij mij geflikt.
|
quote:Origineel van X-Ception: als je een relatie hebt moet je als persoon zelf je grenzen kennen
tuurijk, alleen die grenzen liggen niet bij iedereen op t zelfde punt lijkt mij
Heel belangrijk in een relatie dat je weet hoe ver je kan gaan met een ander zonder dat je je partner kwetst. Ik heb ook een vriend die met zīn ex afspraak had dat ze op vakantie mochten doen waar ze allebei zin in hadden. Gingen gescheiden op vakantie met vrienden.
|