Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Vreemdgaan?? (Pagina 5)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  ...  11  12  13   
Auteur Onderwerp: Vreemdgaan??
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Knuffelen is juist relaxed, en moet zeker kunnen...

Anders is het maar saai hoor...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Red Girl:
vind hand vasthouden intiem...

Handje vasthouden intiemer dan knuffelen?
jepz, knuffelen das normaal, dat doe ik al jaren met wie dan ook. das lekker belangrijk, amar ik loop niet met iedereen hand in hand door de kroeg discotheek of over een feest. hand vasthouden is zoiets van, je hoort bij mij. Snappen jullie wat ik bedoel? knuffelen is gewoon meestal vriendschappelijk, of je moet natuurlijk de hele avond om iemands nek hangen.
Even ter verduidelijking, ik zge niet dat hand vasthouden vreemdgaan is, zou er waarschijnlijk niks van zeggen, amar zou er wel heel erg jaloers op kunnen worden... (erg he?)

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
The-Q
Half way Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor The-Q     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heb wel s met een andere meid gekust terwijl ik een vriendin had..gewoon voor de lol..is dit ook meteen vreemdgaan??ik vind van niet

--------------------
Vaag???niet meer... ;)

Berichten: 34 | Plaats: venlo | Geregistreerd: Sep 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja das vreemdgaan...althans ten opzichte voor je vriendin dan toen
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
tja moeilijk, in principe is het natuurlijk vreemdgaan, maar net zoals ik al zei over mijn eigen gedrag, das ook vreemdgaan al voelde ik mij er hartstikke goed bij, is toch ook weird!!!

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van The-Q:
Heb wel s met een andere meid gekust terwijl ik een vriendin had..gewoon voor de lol..is dit ook meteen vreemdgaan??ik vind van niet

dat is het wel...vind ik

je trekt gewoon een andere grens dan denk ik

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
Even ter verduidelijking, ik zge niet dat hand vasthouden vreemdgaan is, zou er waarschijnlijk niks van zeggen, amar zou er wel heel erg jaloers op kunnen worden... (erg he?)

Ik zou dan ook heel erg jaloers kunnen worden hoor! en zo erg is dat niet tog?

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van The-Q:
Heb wel s met een andere meid gekust terwijl ik een vriendin had..gewoon voor de lol..is dit ook meteen vreemdgaan??ik vind van niet

absoluut wel! dat zou ik ook niet zomaar pikken..

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Red Girl:
Even ter verduidelijking, ik zge niet dat hand vasthouden vreemdgaan is, zou er waarschijnlijk niks van zeggen, amar zou er wel heel erg jaloers op kunnen worden... (erg he?)

Ik zou dan ook heel erg jaloers kunnen worden hoor! en zo erg is dat niet tog?
Jaloers dat is ieder van ons wel..dus daarvoor hoef jij je niet te schamen..misschien wordt ik zelf dan ook wel jaloers als ik zoiets meemaak.
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind het wel vreemdgaan als je met iemand kust.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik vind het wel vreemdgaan als je met iemand kust.

True true
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
X-Ception
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor X-Ception     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
als je een relatie hebt moet je als persoon zelf je grenzen kennen en dus ook niet extreem klef met naderen gaan doen zoiets kun je niet maken dus ook niet handjes vasthouden en nog meer van die onzin....
en als mijn vriendin zou zoenen met iemand anders vrouw of kerel stamp ik haar meteen de keet uit:)

no mercy.......

Berichten: 7 | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van X-Ception:
als je een relatie hebt moet je als persoon zelf je grenzen kennen

tuurijk, alleen die grenzen liggen niet bij iedereen op t zelfde punt lijkt mij

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Thundrdaan
Becoming Member


Beoordeeld:
3
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Thundrdaan     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ben (nog) nooit vreemdgegaan, heb nooit behoefte gehad om naast een relatie met een andere meid beetje dingen te gaan doen. Maak het wel eerst uit als ik die behoefte toch krijg. [Wink]

Gelukkig heeft ook nooit iemand zoiets bij mij geflikt.

Berichten: 14 | Plaats: Apeldoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Thundrdaan
Becoming Member


Beoordeeld:
3
Icoon 4 geplaatst      Profiel voor Thundrdaan     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van X-Ception:
als je een relatie hebt moet je als persoon zelf je grenzen kennen

tuurijk, alleen die grenzen liggen niet bij iedereen op t zelfde punt lijkt mij
Heel belangrijk in een relatie dat je weet hoe ver je kan gaan met een ander zonder dat je je partner kwetst. Ik heb ook een vriend die met zīn ex afspraak had dat ze op vakantie mochten doen waar ze allebei zin in hadden. Gingen gescheiden op vakantie met vrienden.
Berichten: 14 | Plaats: Apeldoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  ...  11  12  13   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS