Dit is onderwerp Vreemdgaan?? in forum Liefde bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/28/t/000003.html

Gereageerd door LilWiz op :
 
Iemand die dit ooit heeft gedaan of meegemaakt?

[ 06.03.2004, 01:42: Bericht ge-edit door: LilWiz ]
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Originally posted by LilWiz:
Iemand die dit ooit heeft gedaan of meegemaakt?

meegemaakt wel, ik zou t zelf nooit doen
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Originally posted by Karen:
quote:
Originally posted by LilWiz:
Iemand die dit ooit heeft gedaan of meegemaakt?

meegemaakt wel, ik zou t zelf nooit doen
Was zeker geen pretje of wel toen hij vreemdging met je?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Originally posted by Karen:
quote:
Originally posted by LilWiz:
Iemand die dit ooit heeft gedaan of meegemaakt?

meegemaakt wel, ik zou t zelf nooit doen
Hoe voelde dat? En als je zou mogen kiezen of je het wel of niet willen weten, wat zou je dan kiezen?
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Originally posted by LilWiz:
Was zeker geen pretje of wel toen hij vreemdging met je?

vreemdging met je ???
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Originally posted by NiMS:
Hoe voelde dat? En als je zou mogen kiezen of je het wel of niet willen weten, wat zou je dan kiezen?

nou t scheelde dat t in die tijd minder ging tussen ons, dus t was niet echt zoooooooo onverwachts ofzow
ik hoorde t via zijn vrienden en ik was superkwaad en toen op dat moment punt achter gezet.
ik zou t altijd willen weten
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Zelf heb ik dit ook meegemaakt en ook zelf een keer gedaan.
Maar toen ik dat meemaakte, was het voor mij ook geen pretje, want ze ging al 2 weken met die andere, zonder dat ik het wist, en later moest ik het ook nog es horen van iemand anders dat het uit was..en dat was de druppel. Daarna heb ik wraak genomen en voerde toen een relatie met 2 meisjes tegelijk [Embarrassed]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
Zelf nooit gedaan, weel megemaakt dat me ex dus met iemand anders gezoend heeft, dat was het eigenlijk wel zo'n beetje...
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Maar zou je het ook willen weten als het niet zoveel voorsteld (dus als je partner bijvoorbeeld een keertje met iemand heeft gekust terwijl er niets achter zat). Ik zou het namelijk niet willen weten als er niets achter zit.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ja..eigenlijk wel ik wil wel een relatie met iemand die eerlijk alles verteld tegen me en me niet aan het lijntje wilt houden
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Originally posted by NiMS:
Maar zou je het ook willen weten als het niet zoveel voorsteld (dus als je partner bijvoorbeeld een keertje met iemand heeft gekust terwijl er niets achter zat). Ik zou het namelijk niet willen weten als er niets achter zit.

ja dan nog ! daar heb ik namelijk geen zin in om zo'n vriend te hebben
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Originally posted by Karen:
quote:
Originally posted by NiMS:
Maar zou je het ook willen weten als het niet zoveel voorsteld (dus als je partner bijvoorbeeld een keertje met iemand heeft gekust terwijl er niets achter zat). Ik zou het namelijk niet willen weten als er niets achter zit.

ja dan nog ! daar heb ik namelijk geen zin in om zo'n vriend te hebben
Maar als je nou heel veel van hem houdt en hem niet kwijt wilt, en het betekende niets voor hem, heb je dan niet liever dat je het niet weet? Het kan namelijk een enorme deuk in je relatie veroorzaken die eigenlijk overbodig is,
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Originally posted by NiMS:
Maar als je nou heel veel van hem houdt en hem niet kwijt wilt, en het betekende niets voor hem, heb je dan niet liever dat je het niet weet? Het kan namelijk een enorme deuk in je relatie veroorzaken die eigenlijk overbodig is,

als hij er ontzettend veel spijt van zou hebben dan zou t nog wel goedkomen denk ik. Maar ik vind t geen overbodige deuk ofzow hoor, hij heeft dat nou eenmaal gedaan dus dan zal hij daar voor boeten ook!
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Originally posted by Karen:
quote:
Originally posted by NiMS:
Maar als je nou heel veel van hem houdt en hem niet kwijt wilt, en het betekende niets voor hem, heb je dan niet liever dat je het niet weet? Het kan namelijk een enorme deuk in je relatie veroorzaken die eigenlijk overbodig is,

als hij er ontzettend veel spijt van zou hebben dan zou t nog wel goedkomen denk ik. Maar ik vind t geen overbodige deuk ofzow hoor, hij heeft dat nou eenmaal gedaan dus dan zal hij daar voor boeten ook!
Maar boet hij er juist niet extra door wanneer hij het niet verteld? Waarom zou jij er ook nog voor moeten boeten (als hij het verteld heb jij er ook moeite mee). Het staat toch los van jou, dus waarom zou je dan onnodig pijn moeten lijden?
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Originally posted by NiMS:
Maar boet hij er juist niet extra door wanneer hij het niet verteld? Waarom zou jij er ook nog voor moeten boeten (als hij het verteld heb jij er ook moeite mee). Het staat toch los van jou, dus waarom zou je dan onnodig pijn moeten lijden?

Nee, ik vind niet dat hij extra boet door het niet te vertellen, en t maakt me niet uit dat ik daar onder zal lijden, ik wil gewoon per see weten hoe t zit.
Maar jij wil t dus niet weten van je vriendin als ze vreemd zal gaan wat nix betekende ?
 
Gereageerd door Budha op :
 
Als één van de twee is vreemdgegaan, dan moet je daar samen over praten. Het lijkt me namelijk een signaal als je jezelf aan een ander overgeeft.

Het kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon dronken was en niet helemaal jezelf op dat moment. Ook dan zou je met je partner moeten praten. Het is dan namelijk wel tijd om beide goed uit te spreken hoe je over vreemdgaan denkt.

Maar, voorkomen is beter dan genezen. Wees gewoon eerlijk naar elkaar en spreek het uit als je iets dwarszit. Een goede relatie wordt er alleen maar beter van. Een slechte wellicht minder, maar dan weet je wel waar je aan toe bent.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Originally posted by Karen:
Maar jij wil t dus niet weten van je vriendin als ze vreemd zal gaan wat nix betekende ?

Dat klopt ik wil het niet weten als het niets betekende.
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
Eindeloze discussie die ik irl ook al gevoerd heb met je sjuul, zodoende zeg ik er maar nix meer over... [Smile]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Eindeloos is hij niet, hij zal ooit een keer ophouden.
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Originally posted by NiMS:
Eindeloos is hij niet, hij zal ooit een keer ophouden.

zegt de man met de altijd bijdehante opmerkingen...
 
Gereageerd door NiMS op :
 
[Big Grin]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Originally posted by NiMS:
[Big Grin]

en nog trots ook
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Originally posted by Stokkie:
quote:
Originally posted by NiMS:
[Big Grin]

en nog trots ook
[Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]
 
Gereageerd door Gerben op :
 
Hmmmzzz ik heb t zelf ook meegemaakt, ik heb een x wat met een meisje gehad we waren allebei aardig into the blue, maarja zij wilde er stiekem mee doorgaan maar ik niet, vond t een teringstreek voor dr vriend enzo...wat gebeurd was kon ik niet meer terugdraaien maar ik kon er iig voor zogen dat t niet weer voor zou komen...

Owjah en ik heb t 1x gehad maar toen liep dat meisje tegen mij te vertellen dat ze nog vrijgezel was en mij hardstikke leuk vond, hoor ik een dag later van dr zusje dat ze een vriend had :s vond ik wel een hele slechte!
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van Gerben:
Owjah en ik heb t 1x gehad maar toen liep dat meisje tegen mij te vertellen dat ze nog vrijgezel was en mij hardstikke leuk vond, hoor ik een dag later van dr zusje dat ze een vriend had :s vond ik wel een hele slechte!

hm, das cker een rotstreek ja! [Confused]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Gerben:
Owjah en ik heb t 1x gehad maar toen liep dat meisje tegen mij te vertellen dat ze nog vrijgezel was en mij hardstikke leuk vond, hoor ik een dag later van dr zusje dat ze een vriend had :s vond ik wel een hele slechte!

hm, das cker een rotstreek ja! [Confused]
doe je niks aan, maar is eerder een rotstreek van haar tov haar vriend dan hem zegmaar denk ik
 
Gereageerd door Karen op :
 
Ja, ben ik t mee eens, tegenover haar vriend is t nog lulliger
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van Karen:
Ja, ben ik t mee eens, tegenover haar vriend is t nog lulliger

maar zulke dingen gebeuren nou eenmaal in het leven he...het is geen pretje wanneer het je overkomt...maar jah, tis niet anders
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
Heeft me Ex ook wel is gedaan [Mad]
[Confused]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Some ground rules to help people determine if the sex counted.

This list of rules can also be very helpful to determine if you have
cheated on your spouse or significant other.

1. Oral Sex does not count.

2. If you can't remember the person's name the following day...it
doesn't count...

3. If you failed to call the person back to have more sex...doesn't
count...

4. If neither of you achieved orgasm...it doesn't count...

5. Sex with a friend...it doesn't count...it's just another thing you
share...

6. If the act was so lame, you leave thinking "Did I shave my legs for
this"...it doesn't count...

7. An old flame...it doesn't count...

8. An ex-spouse...it doesn't count, refer to this as a "pity fuck".

9. Masturbating in front of someone while they do the same, sorry, not
sex...it doesn't count...

10. Cyber-sex - NO WAY - this is glorified masturbation...it doesn't
count...

11. 2 heterosexual women having fun, not sex...it doesn't count...

12. Kissing body parts is not cheating...it doesn't count...

13. An act to make a married person feel good about themselves, not sex,
BUT only if you do not know their significant
other...it doesn't count...

14. An act committed while you were intoxicated...it doesn't count.

15. An act committed with a family member of your significant other...it
doesn't count...this should be referred to as "a
skeleton in the family closet".

16. Acts committed in a public place...it doesn't count...(why should
it, it was public right?)

17. Phone sex...it doesn't count...(refer back to "glorified
masturbation")

18. In car...it doesn't count...way too cramped...if vehicle is in
motion and has a console or stick shift...this counts...way too kinky
and erotic not to count, unless the act was totally oral, then refer
back to rule 1...

19. An act committed in which the female of the encounter did not
achieve total satisfaction (orgasm)...it doesn't count.

20. An act committed in which total bodily fluids have not been
exchanged (pull'n pray method of birth control)...it
doesn't count...

21. An act in which no kissing takes place...it doesn't count... (not
considered to be intimate)

22. An act in which "you do all the work"...it doesn't count.

23. An act committed with your next door neighbor...it doesn't count,
this should be referred to as "being neighborly".

24. An act committed with an acquaintance because you are angry with
your significant other...it doesn't count.

25. An act which only happens on a random basis...it doesn't count, this
should be considered " getting aquatinted "...

26. An act with a US President...it doesn't count, unless the Senate
votes impeachment...

27. An act with your boss...it doesn't count, just considered career
enhancement; and/or additional employee benefits.
 
Gereageerd door Karen op :
 
Wat een onzin toch weer Juul haha [Smile]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Karen:
Wat een onzin toch weer Juul haha [Smile]

[Smile] [Big Grin] [Cool] [Crazy]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Sjuul...wat is dat voor rara engelse txt [Confused] Hoe wil ik dat lezen en begrijpen op een zondagochtend met een kater in mijn hoofd [Confused] [Confused]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Sjuul...wat is dat voor rara engelse txt [Confused] Hoe wil ik dat lezen en begrijpen op een zondagochtend met een kater in mijn hoofd [Confused] [Confused]

Probeer het morgen nog eens.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ik zal het dan maar doen
Back ontopic nu weer [Wink]
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
Vreemdgaan, tja ik vin het een beetje een raar onderwerp. Ik heb wel eens met een jongen gezoen terwijl hij een vriendin had, meerdere keren emt die jongen, amar het stelde voor ons alletwee niets voor. We hadden op dat moment niks beters te doen.
Zelf ben ik ook wel eens vreemdgegaan terwijl ik een relatie had. En ik kan dus niet meer zeggen dat ik het nooit zou doen. Ik vind het ook irrelevant als je dat zegt. Maar ja, die mening daarover is pas ook sinds die keer bijgeschaaft hoor. Daarvoor riep ik dat wslk ok altijd als hardste. Ik had al enige tijd een relatie, maar dat ging niet heel erg goed en ja, toen kwam ik dus een jongen tegen. in eerste instantie had ik ook nog wel tegen hem gezegd dat we toch niet konden zoenen met elkaar aangezien ik dus een vriend had. maar ja, had wel mijn telefoonnummer gegeven en zo hebben we heel wat af lopen sms-sen en bellen. Na een tijdje zagen we elkaar weer (hij woonde namelijk niet bij mij in de buurt) en toen hebben we voor het eerst gezoend. Dat is eigenlijk een beetje zo door blijven gaan, maw, ik had dus twee relaties tegelijk (slechter kun je bijna niet zijn volgens mij). Ik weet het, het is hartstikke fout wat ik gedaan heb, zeker omdat ik dus nog steeds met mijn vriendje ging. Maar ik was echt nog nooit zo verliefd geweest. ik weet het, misschien geen excuus, maar toch voor mijn gevoel wel. Ik heb de eignelijke reden waarom ik het uitmaakte nooit verteld, wat niet weet, wat niet deert. hj komt er toch nooit achter, hoeft ook niet, waarom zou ik hem onnodig pijn doen...
Met die andere jongen is het helaas nooit iets geworden, net toen ik het uit had gemaakt had hij een nieuw vriendinnetje gekregen :'( Tja, zo heb je alles en zo heb je niks... het kan raar lopen in de liefde.

Ik heb het naar mijn weten nog niet meegemaakt. misschien wel dat een voormalig vriendje met iemand andes gezoend heeft hoor, maar dan niet met mijn weten en dat is maar beter ook. Ik merk het wel bij vriendinnen, helemaal kapot zijn ze ervan. en dat kan ik me ook wel voorstellen. Dat is ook de reden waarom ik het nooit verteld heb aan mijn toenmalige vriendje...

Nog maals, ik ben zeker niet voor vreemdgaan, maar soms vind ik dat je ook wel eens gevoelsmatig ergens op mag reageren en niet alleen met je hoofd...

En dan heb ik nog een vraag:
Wat wordt er door jullie verstaan onder vreemdgaan
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Red Girl:
En dan heb ik nog een vraag:
Wat wordt er door jullie verstaan onder vreemdgaan

Voor mij is dat het volgende:
Als je sexuele handelingen vericht met iemand anders dan je partner.
Bij mij ligt de echte grens als je met iemand naar bed zou gaan. Dan zou het meteen uit zijn. Kussen zou ik nog wel kunnen vergeven.
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van Red Girl:
En dan heb ik nog een vraag:
Wat wordt er door jullie verstaan onder vreemdgaan

alles vanaf zoenen
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Red Girl:
En dan heb ik nog een vraag:
Wat wordt er door jullie verstaan onder vreemdgaan

alles vanaf zoenen
Dus als je op het einde van de avond haar handje vasthoud is dat ook al vreemd gaan [Confused] Want je zegt alles vanaf zoenen?!?

[ 17.11.2002, 15:35: Bericht ge-edit door: LilWiz ]
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
niet als dat handje wordt vast gehouden voiordat er gezoend wordt...
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Is dat nu een ander handje als dat ik denk? Dat is is mijn ogen wel degelijk vreemdgaan iig.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Red Girl:
niet als dat handje wordt vast gehouden voiordat er gezoend wordt...

Nou...dan loopt dat bij dus al verkeerd [Roll Eyes] Ben volgens mij handtastelijk [Confused]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Nou...dan loopt dat bij dus al verkeerd [Roll Eyes] Ben volgens mij handtastelijk [Confused]

Gelukkig nooit iets van gemerkt [Wink]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Naar meisjes toe..slimpie [Big Grin]
Haha..maar dat wist jezelf ook wel..jullie liggen me weer voor de gek aan het houden [Wink]
 
Gereageerd door X-Ception op :
 
Handjes horen in de broek te blijven [Wink]
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
hmmm

*snapt er niks meer van*

wat bedoelen julie nou met handjes vast houden?

In principe is dit ok al inet echt fair tegenover je vriend(in), denk niet dat als ik een vrienjde zou hebben hij het leuk zou vinden als ik hand in hand ergens loop
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Dus als je op het einde van de avond haar handje vasthoud is dat ook al vreemd gaan [Confused] Want je zegt alles vanaf zoenen?!?

nee natuurlijk niet, ik bedoel dus zoenen = vreemdgaan (en uiteraard alles wat verder gaat dan dat)
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van Red Girl:
hmmm

*snapt er niks meer van*

wat bedoelen julie nou met handjes vast houden?

dat snap ik nou ook niet meer [Confused]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van LilWiz:
Dus als je op het einde van de avond haar handje vasthoud is dat ook al vreemd gaan [Confused] Want je zegt alles vanaf zoenen?!?

nee natuurlijk niet, ik bedoel dus zoenen = vreemdgaan (en uiteraard alles wat verder gaat dan dat)
Ja dat vind ik dan vreemdgaan ja, zoenen en verder..maar dan weet ze ook waar de deur is
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik vind handjes vasthouden niet vreemdgaan. Dat moet toch kunnen?
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik vind handjes vasthouden niet vreemdgaan. Dat moet toch kunnen?

Mja vind ik ook wel kunnen hoor!
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Als je sexuele handelingen vericht met iemand anders dan je partner.
Bij mij ligt de echte grens als je met iemand naar bed zou gaan. Dan zou het meteen uit zijn. Kussen zou ik nog wel kunnen vergeven.[/QB]

is toch beide vreemdgaan...?

enige verschil met verder gaan dan zoenen is het meteen over...
(volgens mij bedoel je dat ook maar goed...)
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
Wat dat handjes vasthouden betreft, dan ben ik dus wel jaloers aangelegd. het hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe het is dat handjes vast houden. Als je met zijnallen door een menigte moet, ja dan lijkt het me nog wel logisch dat je elkaar even vasthoudt (meestal die ik ht zelf dan toch wel bij de mouw en niet bij de hand zelf), maar als je, ik noem maar een voorbeeld, door een rustige gang bij een feest hand in hand gaat lopen. ik zou het waarschijnlijk niet echt trekken als mijn potentiele vriend dat zou doen. ik zou ook niet weten waar bij mij de grens ligt aangezien een mens zo ontzettend verliefd kan zijn dat hij/zij niet meer ziet wat zijn/haar vriend(in) allemaal doet en dat het niet uitmaakt. Begrijpen jullie wat ik bedoel. Soms kun je namliujek zoveel hebben van iemand, das gewoon ziekelijk...

[ 17.11.2002, 22:01: Bericht ge-edit door: Red Girl ]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Maar als iemand je dan bij je rug / schouders vastpakt als je achter elkaar loopt?

En ja stok: Dat bedoelde ik ja. Het is in mijn ogen allebei vreemdgaan, maar kussen zou ik nog wel kunnen vergeven.
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Maar als iemand je dan bij je rug / schouders vastpakt als je achter elkaar loopt?

En ja stok: Dat bedoelde ik ja. Het is in mijn ogen allebei vreemdgaan, maar kussen zou ik nog wel kunnen vergeven.

Oke dan, dan begrijpen we elkaar iig...
Wat dat betreft denk ik er hetzelfde over...

En wat betreft die varag moet dat kunnen, ligt ook aan de situatie op dat moment waarin het plaatsvind
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Of een knuffel geven? Dat moet toch wel kunnen? Ik geef namelijk graag knuffels. Alhoewel ik wel denk dat mijn vriendin dat niet zo leuk vind.
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Of een knuffel geven? Dat moet toch wel kunnen? Ik geef namelijk graag knuffels. Alhoewel ik wel denk dat mijn vriendin dat niet zo leuk vind.

dat kan ook wel [Smile]
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
vind hand vasthouden intiem...
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ik heb afgelopen zaterdag nog handjes vastgehouden en geknuffeld..maar dat stelt nix voor vindt ik zelf
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Red Girl:
vind hand vasthouden intiem...

Handje vasthouden intiemer dan knuffelen?
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
Knuffelen is juist relaxed, en moet zeker kunnen...

Anders is het maar saai hoor...
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Red Girl:
vind hand vasthouden intiem...

Handje vasthouden intiemer dan knuffelen?
jepz, knuffelen das normaal, dat doe ik al jaren met wie dan ook. das lekker belangrijk, amar ik loop niet met iedereen hand in hand door de kroeg discotheek of over een feest. hand vasthouden is zoiets van, je hoort bij mij. Snappen jullie wat ik bedoel? knuffelen is gewoon meestal vriendschappelijk, of je moet natuurlijk de hele avond om iemands nek hangen.
Even ter verduidelijking, ik zge niet dat hand vasthouden vreemdgaan is, zou er waarschijnlijk niks van zeggen, amar zou er wel heel erg jaloers op kunnen worden... (erg he?)
 
Gereageerd door The-Q op :
 
Heb wel s met een andere meid gekust terwijl ik een vriendin had..gewoon voor de lol..is dit ook meteen vreemdgaan??ik vind van niet
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Ja das vreemdgaan...althans ten opzichte voor je vriendin dan toen
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
tja moeilijk, in principe is het natuurlijk vreemdgaan, maar net zoals ik al zei over mijn eigen gedrag, das ook vreemdgaan al voelde ik mij er hartstikke goed bij, is toch ook weird!!!
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van The-Q:
Heb wel s met een andere meid gekust terwijl ik een vriendin had..gewoon voor de lol..is dit ook meteen vreemdgaan??ik vind van niet

dat is het wel...vind ik

je trekt gewoon een andere grens dan denk ik
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van Red Girl:
Even ter verduidelijking, ik zge niet dat hand vasthouden vreemdgaan is, zou er waarschijnlijk niks van zeggen, amar zou er wel heel erg jaloers op kunnen worden... (erg he?)

Ik zou dan ook heel erg jaloers kunnen worden hoor! en zo erg is dat niet tog?
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van The-Q:
Heb wel s met een andere meid gekust terwijl ik een vriendin had..gewoon voor de lol..is dit ook meteen vreemdgaan??ik vind van niet

absoluut wel! dat zou ik ook niet zomaar pikken..
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Red Girl:
Even ter verduidelijking, ik zge niet dat hand vasthouden vreemdgaan is, zou er waarschijnlijk niks van zeggen, amar zou er wel heel erg jaloers op kunnen worden... (erg he?)

Ik zou dan ook heel erg jaloers kunnen worden hoor! en zo erg is dat niet tog?
Jaloers dat is ieder van ons wel..dus daarvoor hoef jij je niet te schamen..misschien wordt ik zelf dan ook wel jaloers als ik zoiets meemaak.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik vind het wel vreemdgaan als je met iemand kust.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik vind het wel vreemdgaan als je met iemand kust.

True true
 
Gereageerd door X-Ception op :
 
als je een relatie hebt moet je als persoon zelf je grenzen kennen en dus ook niet extreem klef met naderen gaan doen zoiets kun je niet maken dus ook niet handjes vasthouden en nog meer van die onzin....
en als mijn vriendin zou zoenen met iemand anders vrouw of kerel stamp ik haar meteen de keet uit:)

no mercy.......
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van X-Ception:
als je een relatie hebt moet je als persoon zelf je grenzen kennen

tuurijk, alleen die grenzen liggen niet bij iedereen op t zelfde punt lijkt mij
 
Gereageerd door Thundrdaan op :
 
Ben (nog) nooit vreemdgegaan, heb nooit behoefte gehad om naast een relatie met een andere meid beetje dingen te gaan doen. Maak het wel eerst uit als ik die behoefte toch krijg. [Wink]

Gelukkig heeft ook nooit iemand zoiets bij mij geflikt.
 
Gereageerd door Thundrdaan op :
 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van X-Ception:
als je een relatie hebt moet je als persoon zelf je grenzen kennen

tuurijk, alleen die grenzen liggen niet bij iedereen op t zelfde punt lijkt mij
Heel belangrijk in een relatie dat je weet hoe ver je kan gaan met een ander zonder dat je je partner kwetst. Ik heb ook een vriend die met z´n ex afspraak had dat ze op vakantie mochten doen waar ze allebei zin in hadden. Gingen gescheiden op vakantie met vrienden.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Thundrdaan:
[QUOTE]Heel belangrijk in een relatie dat je weet hoe ver je kan gaan met een ander zonder dat je je partner kwetst. Ik heb ook een vriend die met z´n ex afspraak had dat ze op vakantie mochten doen waar ze allebei zin in hadden. Gingen gescheiden op vakantie met vrienden.

Hebben ze toen ook wat gedaan toen ze op vakantie waren? En blijkbaar heeft het niet gewerkt want het zijn toch nu exen?
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van Thundrdaan:
Gelukkig heeft ook nooit iemand zoiets bij mij geflikt.

Denk je!!! .... [Smile] [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Thundrdaan:
Gelukkig heeft ook nooit iemand zoiets bij mij geflikt.

Denk je!!! .... [Smile] [Wink]
Heb jij wat met Daan gehad?
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Thundrdaan:
Gelukkig heeft ook nooit iemand zoiets bij mij geflikt.

Denk je!!! .... [Smile] [Wink]
Heb jij wat met Daan gehad?
gaat erom dat je zoiets eigenlijk nooit weet he...vertrouwen is erg belangrijk...
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Heb jij wat met Daan gehad?

nee! gelukkig niet!!! [Big Grin] [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van NiMS:
Heb jij wat met Daan gehad?

nee! gelukkig niet!!! [Big Grin] [Wink]
Dat zal die leuk vinden.
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Dat zal die leuk vinden

Ja maar dat zou jij ook vinden...
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van NiMS:
Dat zal die leuk vinden

Ja maar dat zou jij ook vinden...
Wat zou ik vinden?
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van NiMS:
Dat zal die leuk vinden

Ja maar dat zou jij ook vinden...
Wat zou ik vinden?
Nou dat Karen niet verliefd op je is....is vast een zwaar leven....phoehe!!! [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van NiMS:
Dat zal die leuk vinden

Ja maar dat zou jij ook vinden...
Wat zou ik vinden?
Nou dat Karen niet verliefd op je is....is vast een zwaar leven....phoehe!!! [Wink]
Dus jij zou willen dat Karen verliefd op je is stok?
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Dus jij zou willen dat Karen verliefd op je is stok?

Ja al sinds me geboorte maar ik ben erg geduldig dus ik wacht nog steeds af....volgende keer als ik haar zie krijg ik vast een kusje:)
 
Gereageerd door Thundrdaan op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Thundrdaan:
[QUOTE]Heel belangrijk in een relatie dat je weet hoe ver je kan gaan met een ander zonder dat je je partner kwetst. Ik heb ook een vriend die met z´n ex afspraak had dat ze op vakantie mochten doen waar ze allebei zin in hadden. Gingen gescheiden op vakantie met vrienden.

Hebben ze toen ook wat gedaan toen ze op vakantie waren? En blijkbaar heeft het niet gewerkt want het zijn toch nu exen?
Klopt, zijn exen maar heeft nix hiermee te maken meer met andere problemen.
 
Gereageerd door Thundrdaan op :
 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van NiMS:
Heb jij wat met Daan gehad?

nee! gelukkig niet!!! [Big Grin] [Wink]
Zo erg ben ik toch niet? [Mad] Maar ik ben er ook blij om hoor dat je geen ex van me bent [Wink]
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van NiMS:
Dus jij zou willen dat Karen verliefd op je is stok?

Ja al sinds me geboorte maar ik ben erg geduldig dus ik wacht nog steeds af....volgende keer als ik haar zie krijg ik vast een kusje:)
als je lief bent wel ja,
ps aardig dat je zoveel geduld voor me hebt hoor [Smile]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Krijgt alleen stok een kusje van je?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Je had er mij ook nog een beloofd toch?
 
Gereageerd door Karen op :
 
stelletje jaloerse ! [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Karen:
stelletje jaloerse ! [Wink]

Ik ben niet jaloers, ik weet toch dat ik een kusje van je krijg.
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik ben niet jaloers, ik weet toch dat ik een kusje van je krijg.

als je t toch al wist, wrom vroeg je t dan nog?? [Smile]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik vroeg het ook niet voor mezelf, maar voor de rest.
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik vroeg het ook niet voor mezelf, maar voor de rest.

sociaal toch weer van je! maar nou ontopic jij [Smile]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Vreemdgaan kan leuk zijn althans als je het goed kan spelen tussen 2 meisjes...Maar het is ook weer heel moeilijk van de ene kant.
Maar ik zal dit zeker nooit meer doen, vreemdgaan. Bespaard me veel zweet en tranen
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Vreemdgaan kan leuk zijn althans als je het goed kan spelen tussen 2 meisjes...Maar het is ook weer heel moeilijk van de ene kant.
Maar ik zal dit zeker nooit meer doen, vreemdgaan. Bespaard me veel zweet en tranen

verstandig
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
Handje vasthouden kan intiem zijn ,maar hoeft niet ligt er maar net aan vind ik.
Intressante nieuwe reacties enzo.

Karen mag ik ook een kusje ? [Wink] [Smile]

[ 27.11.2002, 10:49: Bericht ge-edit door: LaDY DaNaFaN ]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Zo doen je dat emiel: Karen mag ik een [kiss_1]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Zo doen je dat emiel: Karen mag ik een [kiss_1]

Das flauw, want die was er nog niet gisteren [naughty]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
of wil je deze dan [hug]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik denk deze [sex]
 
Gereageerd door Thundrdaan op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik denk deze [sex]

Die is wel soer [naughty]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik denk deze [sex]

Niet zo grof man [blink]
Pak dan liever deze [loveys]
 
Gereageerd door Karen op :
 
dubbelop..

[ 05.12.2002, 14:26: Bericht ge-edit door: Karen ]
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
Handje vasthouden kan intiem zijn ,maar hoeft niet ligt er maar net aan vind ik.
Intressante nieuwe reacties enzo.

Karen mag ik ook een kusje ? [Wink] [Smile]

Maar wanneer noem je een handje vasthouden nou intiem en wanneer nou niet? Zie jouw vriend(in) t verschil maar is uit te leggen dan.
p.s. [Kiss] je dan maar omdat je t zo lief vroeg [Wink]

[ 05.12.2002, 14:25: Bericht ge-edit door: Karen ]
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik denk deze [sex]

fout gedacht [Smile]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van NiMS:
Ik denk deze [sex]

fout gedacht [Smile]
Gelukkig maar [Smile] [smoke]
 
Gereageerd door ThApocalypse op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Zelf heb ik dit ook meegemaakt en ook zelf een keer gedaan.
Maar toen ik dat meemaakte, was het voor mij ook geen pretje, want ze ging al 2 weken met die andere, zonder dat ik het wist, en later moest ik het ook nog es horen van iemand anders dat het uit was..en dat was de druppel. Daarna heb ik wraak genomen en voerde toen een relatie met 2 meisjes tegelijk [Embarrassed]

Zo kom ik ook nog es wat te weten...

Wanneer was dat dan?????????
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
Zo kom ik ook nog es wat te weten...

Wanneer was dat dan?????????[/QB]

Toen kende ik jou nog niet...en was ik 13 jaartjes jong
 
Gereageerd door ThApocalypse op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van ThApocalypse:
Zo kom ik ook nog es wat te weten...

Wanneer was dat dan?????????

Toen kende ik jou nog niet...en was ik 13 jaartjes jong[/QB]
*zucht*

Die goeie oude tijd.....
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
zucht*

Die goeie oude tijd.....

Nee man dat was juist het erge toen het uit was, besef wel ff dat ik 13 was en hoe erg dat was voor me toen [Roll Eyes]
back ontopic...ga niet mijn liefdes verleden hier oplullen
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
Laten we het over je huidige hbben dan [naughty] [smoke]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
Laten we het over je huidige hbben dan [naughty] [smoke]

komen ze weer aan hoor..maar wel een andere thread openen dan [Razz]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
sorry, ik start geen nutteloze topics [smoke]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
sorry, ik start geen nutteloze topics [smoke]

Goed zo Aart...eindelijk beseft ie het in dat het geen zin heeft
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
of wil je deze dan [hug]

die is super ja..
2 Stokkie vet icoon!

@ vreemdgaan...ehm ff niks over te melden..
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
quote:
Origineel van Karen:
Maar wanneer noem je een handje vasthouden nou intiem en wanneer nou niet? Zie jouw vriend(in) t verschil maar is uit te leggen dan.
p.s. [Kiss] je dan maar omdat je t zo lief vroeg [Wink]

ja oke dat is misschien wel moeilijk..
t kan intiem zijn maar hoeft niet:S
maar ja.. [hug]
 
Gereageerd door GoedeWiet op :
 
Wat nou als je vreemdgaat onder invloed van Pillen??
Zijn dit verzachtende omstandigheden ??
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Wat nou als je vreemdgaat onder invloed van Pillen??
Zijn dit verzachtende omstandigheden ??

Nee...dat zijn geen smoesjes onder invloed van..
Wel een leuk smoes voor je vriendin dan [Big Grin]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Nee...dat zijn geen smoesjes onder invloed van..
Wel een leuk smoes voor je vriendin dan [Big Grin]

Moet je wel eerst aan je vriendin uitleggen dat je aan de pillen bent.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Dan krijg ik me toch een veeg in me gezicht als ik dat nog es als smoes zou bij verzinnen
 
Gereageerd door vitamin op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Dan krijg ik me toch een veeg in me gezicht als ik dat nog es als smoes zou bij verzinnen

ik zou iig cker dan een veeg voor het gezicht uitdelen [Razz]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van LilWiz:
Dan krijg ik me toch een veeg in me gezicht als ik dat nog es als smoes zou bij verzinnen

ik zou iig cker dan een veeg voor het gezicht uitdelen [Razz]
Dat zou ik wel willen zien [Smile] Volgens mij als Karen boos is, dan kan ze ook echt super boos zijn, of niet?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van LilWiz:
Dan krijg ik me toch een veeg in me gezicht als ik dat nog es als smoes zou bij verzinnen

ik zou iig cker dan een veeg voor het gezicht uitdelen [Razz]
hahaha...heb er geen gekregen op Multi van je hoor toen ik je foon aanraakte [Big Grin]
Maar een veeg van je hoef ik niet...nee dankje...kusje is wel genoeg maar geen veeg
 
Gereageerd door GoedeWiet op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Wat nou als je vreemdgaat onder invloed van Pillen??
Zijn dit verzachtende omstandigheden ??

Nee...dat zijn geen smoesjes onder invloed van..
Wel een leuk smoes voor je vriendin dan [Big Grin]

Meisjes worden ook geil van pillen,
tis tenslotte love-drugs he.
Ik weet van mezelf dat ik niet voor mijn eigen daden insta wanneer ik helemaal gaar van de pillen bij een meisje in 1 kamer beland,
maar tis niet dat ik grip op de werkelijkheid verlies ofzo...
 
Gereageerd door BeachBabe op :
 
Wie is er wel is vreemdgegaan?? eerlijk zeggen ? ?recentelijk nog??


Ik begin wel.. IK niet nooit gedaan ook.. Als ik de drang krijg om vreemd te gaan dan stop ik een relatie.. Kun je lekker doen wat je wil [Smile] Maar ik walg dus echt van vreemdgaan .. Geen vertrouwen = geen relatie
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van BeachBabe:
Wie is er wel is vreemdgegaan?? eerlijk zeggen ? ?recentelijk nog??


Ik begin wel.. IK niet nooit gedaan ook.. Als ik de drang krijg om vreemd te gaan dan stop ik een relatie.. Kun je lekker doen wat je wil [Smile] Maar ik walg dus echt van vreemdgaan .. Geen vertrouwen = geen relatie

ikke..maar ik heb je het al verteld en volgens mij heb ik het hier ook al es verteld..Maar ik zou zoiets iig nooit meer flikken
 
Gereageerd door vitamin op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Dat zou ik wel willen zien [Smile] Volgens mij als Karen boos is, dan kan ze ook echt super boos zijn, of niet? [/QB]

jup
oja en ik ben nooit vreemdgegaan en dat wil ik zo houden ook
 
Gereageerd door BeachBabe op :
 
Okey als er eenmaal vreemdgegaan is ...Van wie wil je het horen je vriend(in) of van anderen?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van BeachBabe:
Okey als er eenmaal vreemdgegaan is ...Van wie wil je het horen je vriend(in) of van anderen?

Van mijn vriendin zelf...via via is niet leuk en dan kan ik me dr alleen maar om ergeren..Heb dit al es meegemaakt nl. [Mad]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van BeachBabe:
Okey als er eenmaal vreemdgegaan is ...Van wie wil je het horen je vriend(in) of van anderen?

Ik zou het helemaal niet willen horen, als het niets voorsteld. Maar als het wel wat voorsteld dan wil ik het van haar horen.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van BeachBabe:
Okey als er eenmaal vreemdgegaan is ...Van wie wil je het horen je vriend(in) of van anderen?

Ik zou het helemaal niet willen horen, als het niets voorsteld. Maar als het wel wat voorsteld dan wil ik het van haar horen.
Maar het stelt juist wel wat voor NiMS
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Maar het stelt juist wel wat voor NiMS

Er staat toch ook, dat ik het dan juist wel van haar wil horen !?!
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
Maar het stelt juist wel wat voor NiMS

Er staat toch ook, dat ik het dan juist wel van haar wil horen !?!
kon ik ook wel lezen..maar ik bedoelde dat eerste stuk van je meer..sorry klein communicatie foutje van mijn kant uit
[Beer]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
sorry klein communicatie foutje van mijn kant uit
[Beer]

Is al goed [beerchug]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Wat is de vreemdgaan grens?

Hand in hand lopen, kus op de wang, kus op de mond, tong in de mond, hand onder de bloes, hand in de broek, .... in de broek?
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Ik vind dat je vreemdgaat als je zoals je het mooi kan verwoorde sjuul [Wink] "tong in de mond" Als mn vriend dat zou doen dan staat ie op straat..
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Dat denk je nu, maar als het echt zou gebeuren en je houdt enorm van hem en hij voelt zich enorm schuldig, maak je het dan echt uit?
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Ja das een regel en die ga ik niet verbreken, onder geen voorwaarde
 
Gereageerd door misterm op :
 
Vreemdgaan hmmm jah.... niet doen [Wink]
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Zo te leze heb je dat welleens gedaan misterM, of zie ik het verkeerd?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ja das een regel en die ga ik niet verbreken, onder geen voorwaarde

Tja dat kun je niet voor 100% zekerheid zeggen. Het ligt er maar net aan wie het is. Ik denk best dat jij het van bepaalde mensen nog best had kunnen accepteren.
 
Gereageerd door misterm op :
 
hmm nou mijn ex was vreemd gegaan en jaah toen was het voor mij eigenlijk al uit toen ik het hoorde dus ben ik ook maar vreemd gegaan [Razz]

maar ik zou het verder nooit doen....

maar jaah als der via via achterkomt..
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Tja vreemdgaan. Het kan af en toe best verleidelijk zijn.
 
Gereageerd door Mar op :
 
Owke, Wat als je zelf bent vreemgegaan? Vertel je het hem/haar of niet?? zo ja waarom en zo nee waarom niet..
 
Gereageerd door misterm op :
 
hmm ligt aan de situatie wat niet weet wat niet deerd en als niet in hield dus bijvoorbeeld je bent door hem/haar gezoend en jij duwde weg zou ik het nooit vertellen omdat verkeerd kan over komen....
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ja das een regel en die ga ik niet verbreken, onder geen voorwaarde

Tja dat kun je niet voor 100% zekerheid zeggen. Het ligt er maar net aan wie het is. Ik denk best dat jij het van bepaalde mensen nog best had kunnen accepteren.
Ja of nie
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Sweetammy:
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ja das een regel en die ga ik niet verbreken, onder geen voorwaarde

Tja dat kun je niet voor 100% zekerheid zeggen. Het ligt er maar net aan wie het is. Ik denk best dat jij het van bepaalde mensen nog best had kunnen accepteren.
Ja of nie
Zoals ik je ken? Als jij veel van iemand houdt, vergeef je diegene.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Mar:
Owke, Wat als je zelf bent vreemgegaan? Vertel je het hem/haar of niet?? zo ja waarom en zo nee waarom niet..

Ligt idd aan de situatie. Als je verder met die ander wilt, dan heb je niet veel keus. Als het niets voorstelde, why bother?
 
Gereageerd door misterm op :
 
idd
kan je alleen maar mensne mee kwetsen
 
Gereageerd door PIMP op :
 
Damn vreemd gaan,
k zou het zelf nooit doen denk ik,

k ken wel iemand die eigenlijk niets anders doet
(als tie een vriendin heb)
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van PIMP:
Damn vreemd gaan,
k zou het zelf nooit doen denk ik,

k ken wel iemand die eigenlijk niets anders doet
(als tie een vriendin heb)

Wat vind je daarvan dat ie dat doet?
 
Gereageerd door misterm op :
 
UBER GEIL JAH [Razz]
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
O jongens [blink]

[Wink]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
of ze hebbe gwoon een slechte vriendin en zijn daarom genoodzaakt om vreemd te gaan [Wink]

Nee zelf zou ik het niet meer kunnen en willen doen...waarom verdiend zo'n iemand het nu?
 
Gereageerd door Lotje op :
 
vreemdgaan vind ik echt KÁNSLOOS! [Smile]

Zo [Razz]
 
Gereageerd door Djuna op :
 
Ik heb altijd gezegt dat ik nooit zou vreemdgaan.. maar het is toch een keer gebeurd.. ik had er heel erg spijt van maar ik heb het niet verteld.. best zwak maar ik durfde het gewoon niet..
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
haha...ik daar integen heb het gwoon keihard in dr gezicht gezegd [Embarrassed]
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Hopelijk wel op een tactische manier??
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Hopelijk wel op een tactische manier??

wat is tactisch he...gwoon de waarheid voordat we verder gingen [Embarrassed] wilde geen gezeik hebbe verder...en je kent me toch...ik ben gewoon te eerlijk
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Ja okey maar je kan het als een botte boer brenge of het met gevoel uitlegge..
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
nee ik was aardig (zoals gewoonlijk) en heb dr precieze rede uitgelegd enzo naja wel een tranend gezicht maar tenminste niet zo tranend als ik het op een botte manier zei of helemaal niet
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Hopelijk wel op een tactische manier??

Zoiets kun je niet tactisch brengen. Stelt het niets voor houd dan je mond maar.
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Ja maar dat moet je wel met jezelf kunnen rechtvaarden, want op een gegeven moment knaagt het toch wel aan jezelf..
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ja maar dat moet je wel met jezelf kunnen rechtvaarden, want op een gegeven moment knaagt het toch wel aan jezelf..

Het zal niet knagen als het niets voorstelt toch?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ik denk dat jij je toch wel schuldig zal gaan voelen als je het niet zegt, ook al stelde het niet zoveel voor maar dan nog...in een beetje relatie vertrouw je elkaar toch wel op dit gebied. Althnas dat zou ik doen.
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Ik denk het wel, je geweten gaat heust wel spele, je hebt ten slotte iets gedaan wat niet mag..
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ik denk het wel, je geweten gaat heust wel spele, je hebt ten slotte iets gedaan wat niet mag..

yep dat ben ik het met je eens tam...zoiets kun je niet eeuwig blijven verbergen...vroeg of laat komt diegene er wel achter.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ik denk het wel, je geweten gaat heust wel spele, je hebt ten slotte iets gedaan wat niet mag..

Dit is wel erg persoons gebonden. Bij de één gaat het wel knagen bij de ander niet. Ik denk niet dat je kunt stellen dat het altijd gaat knagen / nooit zal gaan knagen.

En erachter komen, ja dat risico heb je altijd. Doe je niks aan.
 
Gereageerd door Mar op :
 
Als je het op een slimme manier speelt, zal die persoon en waarschijnlijk nooit achter komen...
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Mar:
Als je het op een slimme manier speelt, zal die persoon en waarschijnlijk nooit achter komen...

Waarschijnlijk niet. De vraag is wel, of dat nou echt slim is?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
hmm ik weet niet hoe je het goed wil spelen hoor..ik weet zeker dat je niet eeuwig kan blijven ontwijken. Geloof mij maar dat dit veel energie kost, hoe wil jij op twee plaatsen tegelijk zijn? Of als je blijft ontwijken vraagt diegene zich ook wel af waarom steeds enzo of het is gwoon een blond wicht die geen verstand heeft (voor de dames: een achterlijke sukkel)
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
hmm ik weet niet hoe je het goed wil spelen hoor..ik weet zeker dat je niet eeuwig kan blijven ontwijken. Geloof mij maar dat dit veel energie kost, hoe wil jij op twee plaatsen tegelijk zijn? Of als je blijft ontwijken vraagt diegene zich ook wel af waarom steeds enzo of het is gwoon een blond wicht die geen verstand heeft (voor de dames: een achterlijke sukkel)

Er zit wel een verschil tussen een keertje vreemd zijn gegaan en dit niet vertellen dan er een relatie ernaast houden. Dat kost idd teveel energie. Ik had het over dat ene keertje
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
hmm ik weet niet hoe je het goed wil spelen hoor..ik weet zeker dat je niet eeuwig kan blijven ontwijken. Geloof mij maar dat dit veel energie kost, hoe wil jij op twee plaatsen tegelijk zijn? Of als je blijft ontwijken vraagt diegene zich ook wel af waarom steeds enzo of het is gwoon een blond wicht die geen verstand heeft (voor de dames: een achterlijke sukkel)

Er zit wel een verschil tussen een keertje vreemd zijn gegaan en dit niet vertellen dan er een relatie ernaast houden. Dat kost idd teveel energie. Ik had het over dat ene keertje
eerste keer is juist het gevaarlijkste van allemaal...jij ziet/voelt dat het spannend is en daardoor zet je het door..gevolg je gaat van 2 walletjes eten. Wat je bij de ander niet krijgt haal je dan maar bij die andere he.
Nee dat dus echt niet meer voor mij he...bah...zal er ook bijzegge dat ik een relatie op afstand had toen en om toen aan me "trekke" te komen had ik af en toe een meisje hier (maar daar had ik niks mee verder...was gewoon opvulling [Embarrassed] )
 
Gereageerd door misterm op :
 
ik weet het niet of gevaarlijkl is op sommige momenten gebeuren gewoon dingen en mischien was dat helemaal niet de bedoeling je hebt van die situatie's denk niet dat je je dan schuldig gaat of moet voellen
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik ben dat met je eens MisterM. Het is maar net wat voor een indruk dit "uitstapje" op je maakt.
 
Gereageerd door Gizmootjuh op :
 
Vreemdgaan?

Het is mij pas voor de 2de keer overkomen. Nou ja, officieel niet, maar het voelde voor beide zo... We waren uit elkaar na anderhalf jaar want we hadden moeilijkheden. Ze woonde nog wel bij me in huis omdat ze nergens anders heen kon op dat moment. Ging ook nog gewoon met me naar bed en ondertussen bleek ze een ander te hebben waar ze ook sex mee had. We hadden afgesproken dat we niet meer met elkaar naar bed zouden gaan als er een ander was.

Nee vreemdgaan en het gevoel dat je de ander daarmee geeft is iets wat ik niemand gun. Ik heb de kans een paar keer gehad in mn leven om vreemd te gaan en kwa uiterlijk zou ik er behoorlijk op vooruit gaan, maar ik kon het gewoon niet. Het zit geloof ik niet in me. Ik geloof niet dat de verleiding ooit zo groot kan zijn dat ik dat er voor over heb om iemand aan te doen als die er ooit achter zou komen. En ook al komen ze er nooit achter, het gevoel waar je zelf mee moet leven is ook niet iets wat je in je kouwe kleren gaat zitten denk ik. Of je moet geen geweten hebben, dan kan het allemaal wel [Razz]

Enne, handjes vasthouden is zeker niet iets wat je in een platonische relatie doet als je in de stad loopt of wat. Knuffelen daarentegen zou me niks uitmaken, dat is vaker vriendschappelijk dan in een relatie. Zoenen en alles wat verder de intieme kant op gaat is vreemdgaan.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Handjes vasthouden vind ik wel kunnen. Ook bij een vriendschappelijke relatie voelt dat soms gewoon heel goed. Het is een soort uiting van, he ik ben blij dat je hier bent. Je handen zijn toch je energiepoorten, en bij de juiste hand voelt dat gewoon heel erg prettig.
 
Gereageerd door Gabriela op :
 
.

[ 23.10.2008, 10:28: Bericht ge-edit door: Gabriela ]
 
Gereageerd door nancym op :
 
Vreemdgaan, blijft een moeilijk onderwerp
Ga je weg of blijf je? Blijf je voor de kinderen, het geld of hou ik nog van hem
Alleen is ook maar alleen
Maar het blijft altijd knagen, waarom ging hij vreemd, wat heeft hij gedaan, hoe vaak is het gebeurd, hebben ze nu nog wel is contact, vind hij haar mooier, is zij beter in bed. En ga zo maar door. Voor mijn kinderen blijf ik, hij verdiend en onderhoud ons gezin en alleen red ik dat niet. Maar weegt dat op tegen dat knaag gevoel
Wat vind jij en wat zou jij doen?
 
Gereageerd door gracie op :
 
Erg genoeg heb ik het 2x meegemaakt... ik was nooit jaloers maar merk dat ik nu toch een beetje moeilijkheden heb om een nieuwe vriend te vertrouwen.
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS