geplaatst
ok, zal k me dan ook maar ff voorstellen? ik ben claudia, 21 jaar jong en de nieuwste fan van Mark sinds Impulz Outdoor 2002 ben ik verslaafd aan feesten (te erg zelfs) maar ja, je moet toch ergens je geld aan uitgeven... o ja: en ik ben eeuwig vrijgezel Berichten: 13 | Plaats: roosendaal | Geregistreerd: Feb 2004
| IP: Gelogd |
quote:Origineel van cinderella: ok, zal k me dan ook maar ff voorstellen? ik ben claudia, 21 jaar jong en de nieuwste fan van Mark sinds Impulz Outdoor 2002 ben ik verslaafd aan feesten (te erg zelfs) maar ja, je moet toch ergens je geld aan uitgeven... o ja: en ik ben eeuwig vrijgezel
Hmm daar gaat echt wel verandering in komen
-------------------- Mag ik van jou de honing? Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004
quote:Origineel van cinderella: ok, zal k me dan ook maar ff voorstellen? ik ben claudia, 21 jaar jong en de nieuwste fan van Mark sinds Impulz Outdoor 2002 ben ik verslaafd aan feesten (te erg zelfs) maar ja, je moet toch ergens je geld aan uitgeven... o ja: en ik ben eeuwig vrijgezel
hahaha...laat ik jou kenne van foto's op Qdance...hahaha...je had een romantische valentijns dag met Stephen (Steelo)...ja toch?
geplaatst
st33lo is echt een schat, hoor! maar niet mn vriendje... heb mn hart verloren aan Mark Berichten: 13 | Plaats: roosendaal | Geregistreerd: Feb 2004