Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Welke pillen? (Pagina 9)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   
Auteur Onderwerp: Welke pillen?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Misschien kan je er niet zo goed tegen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Misschien kan je er niet zo goed tegen?

Wat een uitspraak van je NiMS...vaak ligt het ook daadwerkelijk aan of je er goed of niet goed tegen kunt en ook hangt het vaak af wat voor pillen het zijn
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van NiMS:
Misschien kan je er niet zo goed tegen?

Wat een uitspraak van je NiMS...
Scherp he [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gekkie
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gekkie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
pillen mja, wat kan je daar van zeggen, heel veel gedaan vroeger (een tijdje geleden dus)
nu lekker aan het weedje, pillen hoeft van mij niet echt meer eigenlijk.

(alhoewel je dr nog wel vet van uit je tetter gaat als je ff niks meer gebruikt heb)

eeeeeuh ik is nieuw trouwens, stokkie en smokertje, en beter bekend onder dismaffie. [Wink]

--------------------
melk met smaak, "banaan"

Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Welkom, gekkie. Stel je even voor in het nieuwkomers forum zou ik zeggen [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gekkie
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gekkie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
heej nims, ik heb ff gekeken, maarre [Embarrassed] waar zit dat dan?

--------------------
melk met smaak, "banaan"

Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van gekkie:
heej nims, ik heb ff gekeken, maarre [Embarrassed] waar zit dat dan?

Het zit onder gezellig kletsen, maar speciaal voor jou:
Klik hier voor het onderwerp [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gekkie
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gekkie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
allright, thanks
net ff uitleg gedaan over mezelf.....

--------------------
melk met smaak, "banaan"

Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS