Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Welke pillen? (Pagina 8)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   
Auteur Onderwerp: Welke pillen?
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
kan toch zijn dat je liever niet wil dat bepaalde personen het weten, misschien gewoon voor jezelf, en gaat het helemaal niet om het gebruik zelf...

ja, dat zal t ook wel zijn dan..

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
waarschijnlijk wel ja..

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
bla bla bla..zullen we het over iemand anders hebben nu? [Confused] [Eek!] [Frown] [Mad]

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
bla bla bla..zullen we het over iemand anders hebben nu? [Confused] [Eek!] [Frown] [Mad]

Erg he Emiel..het onderwerp zijn..dat was ik ook een keer
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
bla bla bla..zullen we het over iemand anders hebben nu? [Confused] [Eek!] [Frown] [Mad]

Erg he Emiel..het onderwerp zijn..dat was ik ook een keer
nee hoor, nog steeds

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
owjah stokkie...waarover dan nu weer allemaal??
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
owjah stokkie...waarover dan nu weer allemaal??

over die vriend waarop je verliefd bent...maar maakt niet uit verder hoor...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
jesus..wat mompel je nu weer allemaal...ik verliefd op mijn vriend [Confused] ....ga es een ei leggen jij [Big Grin]

[ 22.11.2002, 13:18: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
jesus..wat mompel je nu weer allemaal...ik verliefd op mijn vriend [Confused] ....ga es een ei leggen jij [Big Grin]

sorry, dat kunnen alleen vogels....

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
owjah klopt...bij jou groeien alleen blaadjes [Razz] en volgens bouwen een nest in jou...whahaha en gebruiken jou ook als startbaan om te leren vliegen [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
owjah klopt...bij jou groeien alleen blaadjes [Razz] en volgens bouwen een nest in jou...whahaha en gebruiken jou ook als startbaan om te leren vliegen [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

Nee das in een boom zelf....ik heet geen boompie....ben maar een heel klein niet eessencieel stukkie ervan... [Wink]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja jij hangt net onder het nest om de schijt op te vangen [Wink] [Wink] just kidding enzow.

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
is ben de redding van de vogels als ze vallen als ik eronder hang. En de schijt laat ik opvangen door mijn bladeren...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
is ben de redding van de vogels als ze vallen als ik eronder hang. En de schijt laat ik opvangen door mijn bladeren...

Tis maar waar je trots op bent [Confused]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
big_eyed
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor big_eyed     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ff ontopic: Ben na DB-outdoor gestopt,liep allemaal uit de hand. En voelde me heel erg naar van de pillen op db-outdoor. Hoe zit het trouwens met aantal pillen op een avond, af en toe hoor je van die sterke verhalen van 12 pillen ofzo. Zelf ga ik echt al veeeels te hard van 1 pil. Voor Db-outdoor had ik 1 1/2 maand niet gebruikt en voor het eerst weer op DB en nam eerst een halve en 20 min. later weer een halve. Ik ga echt zo retehard dat het a-relaxed werd. Ik moest zitten,kreeg ademhalingsproblemen.Heb dat altijd al gehad dat ik weinig nodig, waar mn vrienden 3 a 4 namen nam ik er 1 en ik ging harder.echt wazig....

--------------------
Ik haat clowns!

Berichten: 10 | Plaats: Apeldoorn | Geregistreerd: Dec 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS