Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Welke pillen? (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   
Auteur Onderwerp: Welke pillen?
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Voorkomen is beter dan genezen!


--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
DukeBoy
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor DukeBoy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heb tegenwoordig blauwe armani's en krijg er alleen maar complimenten over dus zit wel goed he ik ga er iig behoorlijk goed op

--------------------
I can't help it

Berichten: 10 | Plaats: Hoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Algemene vragen:
Hoe lang doet een pil erover om te gaan werken?
Hoe lang blijft ie werken?
Wanneer ben je alles weer uit je lichaam kwijt?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
Algemene vragen:
Hoe lang doet een pil erover om te gaan werken?
Hoe lang blijft ie werken?
Wanneer ben je alles weer uit je lichaam kwijt?

...en kun je je nog iets heinneren van voor je tiende levensjaar?

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
DukeBoy
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor DukeBoy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
Algemene vragen:
Hoe lang doet een pil erover om te gaan werken?
Hoe lang blijft ie werken?
Wanneer ben je alles weer uit je lichaam kwijt?

goeie pil doet er russen half uur en ander half uur over, als ie sterk genoeg is(140 150 mg) werkt ie zo'n drie uur maar dat is voor een ieder anders omdat je er steeds meer aan gewend raakt en hoe snel het uit je lichaam is ik heb geen idee dus daar ga ik maar niet naar raden!!

--------------------
I can't help it

Berichten: 10 | Plaats: Hoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
melv
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor melv     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik gebruik al jaren lang V2 tjes niet bekend bij iemand hier denk ik, behalve iro, haar vrienden vonden ze wel super, maar na QT heb ik niks meer gehad, wil ff tijdje rustig aan doen, heb daarom laatst eens wat gehaald bij de smartshop op de hoek, E caps, natuurlijk maar echt wel toppie
Berichten: 13 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Remy-gsus
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Remy-gsus     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb eerst batmannetjes gebruikt, waren van die trip pillen. Ogen die helemaal gingen trippen, wel lavhen, maar niet echt toppie.
Daarna had ik m3tjes. Hier ging je kei en kei hard van, volgens mij van die speedpillen, waren wel ok.
Daarna eurotjes. Je voelt je er moeilijk chill van, maar gaat er niet echt hard van, beter om lekker thuis te nemen [Smile] .
Vervolgens Marlborotjes. Een van de betere. Je krijgt er een energiekick van niet normaal, en ook lekker trippend effect
En nu, pillen zonder opdruk. Helemaal oranje met spikkeltjes. Zijn wel hele goede kletsers moet ik zeggen. Je gaat er en hard van en lekker trippend. Nou dat waren ze tot nu toe.

Berichten: 3 | Plaats: Wassenaar | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Gabbazzz
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Gabbazzz     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hey me too here
pillen, ja wat moet ik er van zeggen? ze zijn lekker en ik heb al aardig wat verschillende op, zoals m3, V2(toch wel he melv), MCdonalds, OK, euro, mitshubitshi(driehoek en normale), rolex en ga zo maar door. als je het een keer hebt gedaan wil je het zeker vaker, maar ik heb de laatste twee parties nix genomen en vond het ook zonder wel leuk. maar met is gewoon beter. en het is wel spannend om niet te weten wat er met je gebeurd over 20 jaar [Big Grin] misschien een leuk idee om een reunie te organiseren over 30 jaar [Eek!]

Berichten: 5 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Cool, een reunie! Das lachen.
1 juli 2033 gaan we een reunie houden [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Budha:
...en kun je je nog iets heinneren van voor je tiende levensjaar?

stel niet van die domme vragen he!!!
tuurlijk herinner je dat wel...
en duurt iets van een dag of 2/3 voordat het weg is!!!

[ 07-07-2002, 01:20: Message edited by: NiMS ]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
househof
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor househof   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote
-------------------------------------------------
Ja zolang meneertje verslaving komt kijken ben ik weg
-------------------------------------------------

2 stokkie, tuurlijk als jij verslaafd ben zeg jij dat je meteen stopt dat kan toch niet als je verslaafd bent!!??

Berichten: 22 | Plaats: Amersfoort | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 8 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De enige pil die ik ooit in me leven heb gehad was n Dolphin en ik ben dr zo ontzettend ziek van geworden dat ik nu al van die dingen kots zodra ik de naam al hoor. Ik heb die dingen niet nodig, ik vind t sfeerverknoeiers. Voorbeeld: Impuls last year, al mn vrienden namen n pil, ikke niet. Ik stond om 5 uur sochtends nogsteeds net zo heftig te dansen als om 1 uur, terwijl al mn vrienden echt ene niet normale zieke indruk op me maakten. Ik heb ze nogmaals eg niet nodig, mensen die die krengen eg nodig hebben , maar dan ook ECHT! die hebben naar mijn denken iets teveel van die zooi gehad en zijn geen echte party-freaks. een echte partyfreak neemt n pil voor de sfeer te vergroten, of juist om meer te durven. en de echte, de "diehards" hahaha die nemen helemaal geen pil omdat ze alles zonder pil willen ervaren zodat ze alles nog weten de dag van tevoren.
En dan kan je heel tof n lijste op gaan noemen alsof t smarties zijn, maar ik sta dan mezelf eg aftevragen tot hoever je wil gaan. Pillen zijn leuk voor een keer, voor drie keer nog en voor 4 keer, na de 5 keer worden ze verslavend en verneuken ze de dag daarna behoorlijk.
Probeer es n nachtje op RedBull, je zal zien dat t net zo lekker is.

Natasha.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Natasha moet es van de pijnstillers afblijven want ik bedoel natuurlijk de dag erna, en niet de dag van tevoren.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
househof
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor househof   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik vind dat iedereen zelf moet weten hoeveel en hoevaak ie gebruikt, het is toch het lichaam van diegene, jaamer dan hoor als het kapot gaat!!
Berichten: 22 | Plaats: Amersfoort | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Natasha:
Natasha moet es van de pijnstillers afblijven want ik bedoel natuurlijk de dag erna, en niet de dag van tevoren.

Je kan natuurlijk ook gewoon op de edit knop
 - drukken [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS