Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Welke pillen? (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   
Auteur Onderwerp: Welke pillen?
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja, weer pillen en het gebruik. Ben sinds Qlimax (6 april red.) echt veel gaan gebruiken voor mijn idee. vrienden van mij zijn dan ook redelijk bezorgd en nu ik dat zo hoor heb ik toch zo iets van, Neel, doe eens rustig aan. maar ja het feesten vind ik té leuk en bij mij horen bij feesten pillen. misschien stom dat ik het zo zeg, maar dat is mijn ervaring tenminste. mijn slechtste ervaring heb ik met Ankertjes, hiervan begon ik echt helemaal te trippen en dat was dus écht niet luek. Hiervan had ik er ook drie gehad en dat doe ik dus nooit weer, plus de combi met alcohol en jointjes verbeterd de situatie natuurlijk niet. Weest echt niet meer veel van de avond/ochtend, heb echt zware black outs. Weet alleen nog dat ik echt drie/vier uur lang superbang voor mijn toenmalige virendje was. En dat is dus echt niet leuk. Koop eigenlijk alleen maar van bekenden, haal meestal bij één vriend en deze waren dus niet bij diegene vandaan en dat heeft zijn tol geeist. Als ik een pil wil op een feest zal ik nooit naar vreemden toegaan om te vragen of deze of gene toevallig snoepjes bij zich heeft. Als mijn 'dealertje' niet toevallig in de buurt is en mijn p'tjes zijn op dan maar niet, dan drink ik idd wel Red bull en stamp ik daar wel op verder!!!
Wat betreft de nasleep daar heb ik niet zo heel erg veel last van, meestal moet ik de dag na een feest werken en dat gaat vaak ook nog wel goed, niemand die het merkt (ideaal natuurlijk), maandags ben ik wel een beetje suf, maar dat lost zich wel weer snel op!!! Alleen mijn mond, daar heb ik echt dagenlang last van, beetje jammer [Frown] [Frown] [Frown]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
TechnoBabe
Junior Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor TechnoBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Pillen.... Ik heb ze niet nodig en ook nooit de behoefte gehad om het uit te proberen eerlijk gezegd en aangezien ik op feesten tot het eind toe sta te springen en de rest inmiddels voor bijna-dood ligt, hoef ik die dingen niet. Ik heb er wel makkelijk aan kunnen komen mijn ex handelde in die troep als ghb, pilletjes, weed etc.. [Confused] hij heeft me ooit geprobeerd ghb aan te smeren en hij bleef maar aandringen totdat ik zo boos ben geworden dat ik dat en nog wat van die rotzooi door de wc heb gespoeld... was ie niet blij mee maar ja dat boeit me weinig.. twas niet lang daarna ook uit... [Smile]

[ 21-07-2002, 12:56: Message edited by: TechnoBabe ]

--------------------
Venus Attack "M@ke Love not War" kusje Chrissy

Berichten: 7 | Plaats: Tussen Rotterdam en Den Haag | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 12 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat ben je toch een verstandige meid technobabe [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by TechnoBabe:
de rest inmiddels voor bijna-dood ligt

Dit lees/hoor ik dus wel vaker, heb zelf alleen niet die ervaring en het valt mij ook nooit echt op, maar ja dat zal zijn redenen hebben. Zelf sta ik tenminste altijd te stuiteren tot het einde en ja, ook zonder die zooi!!!

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nou natasha je hebt wel een iets andere visie vind ik, je schilderd gebruikers meer af als minderwaardige mensen en dat vind ik niet terecht, met of zonder hou ik het wel vol. Met geeft alleen iets extra's dus jah... Laat gewoon iedereen in zijn waarde en ga alsjeblieft niet zeggen dat mensen die vaker gebruiken niet volledig party minded zijn, en als je dat wel meent ben je wel erg kortzichtig

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wie kent hier de pillen genaamd: Jumbo's..
Ik wil graag weten hoe deze zijn als iemand ze al geprobeerd heeft..
Ik hoor het wel

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jumbo's:
http://www.pillreports.com/

posted 19-Apr-2002 by maddox:

Matige pil
Werkt binnen een uur in
goede top maar wordt snel
minder. Voor de rest geen
vertiefd gevoel de volgende
dag WERKT ERG KORT
later pater

--------------------------

Name: Jumbo
Area: Zoetermeer
Color: White / gray
Logo: Elephant
Shape: Round & thick
Rating: 6

Comments: I took around a hour before I felt something. My girlfriend felt something after a half an hour. Spacey but not so good. EZ Test Result:
Pill Consumed: unknown
Suspected Contents: MDxA - Unknown substance, but MDMA-like

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Bedankt NiMS, maar hoorde gister van iemand dat ze super waren...maar ja ik zie wel
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hhmmzz how come dat de meiden hier niet eg veel van pillen moeten hebben? techno eg goed van je joh zou psies tzelfde hebben gedaan. Jumbo's , die heeft mijn ex een keer geprobeerd en vond ze echt gigantisch goed lil wiz Maar ja voor mij blijft n pil n pil en hij snoept ze echt als smarties moet ie lekker zelf weten ik zie t wel als dr iets gebeurd.Je kan toch moeilijk ieder weekend met hem beginnen te praten over zn gedrag he... Er zou eerst iets moeten gebeuren met hem voordat ie t pas in gaat zien dat zijn gebruik (min 1 tot 2 in de WEEK)overdreven veel is. [Not Ok]
Jumbo's t klinkt veel belovend... haha never never neem ik meer n pil maar zeg nooit nooit....... [Crazy]

bubyee
Natas

[ 24-08-2002, 09:14: Message edited by: Natasha ]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 8 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Stokkie ik geef alleen mijn mening en omdat ik al echt genoeg mensen naar de klote heb zien gaan door pillen heb ik dr n negatieve mening over. Nou ja, das mijn probleem. Ik wil helemaal niet zeggen dat mensen die pillen slikken minderwaadig zijn, of gewoon afdoen . Echt niet, lekker zelf weten, als jij dat wil moet je dat doen toch? Dit is gewoon echt weer zo'n onderwerp, net zoals roken. Je vraagt gewoon om 2 meningen hiero. nogmaals, ik schilder niemand als minderwaardig af, ik heb alleen mijn mening erover. normaal spreek ik die niet snel uit, maar aangezien ik em nu es op papier ken zetten, doe ik dat. Sorry als t iets té over komt, maar zo ben ik nou eenmaal.
Kus, natasha.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Natasha:
hhmmzz how come dat de meiden hier niet eg veel van pillen moeten hebben? techno eg goed van je joh zou psies tzelfde hebben gedaan. Jumbo's , die heeft mijn ex een keer geprobeerd en vond ze echt gigantisch goed lil wiz Maar ja voor mij blijft n pil n pil en hij snoept ze echt als smarties moet ie lekker zelf weten ik zie t wel als dr iets gebeurd.Je kan toch moeilijk ieder weekend met hem beginnen te praten over zn gedrag he... Er zou eerst iets moeten gebeuren met hem voordat ie t pas in gaat zien dat zijn gebruik (min 1 tot 2 in de WEEK)overdreven veel is. [Not Ok]
Jumbo's t klinkt veel belovend... haha never never neem ik meer n pil maar zeg nooit nooit....... [Crazy]

bubyee
Natas

Bedankt, Natas
Kom je ook naar Qlimax??

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kalluf
Junior Member


Beoordeel
Icoon 3 geplaatst      Profiel voor kalluf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik gebruik 0,nada meer aan harddrugs!
helaas lust ik gen redbull [Confused]
maareh vroeger natuurlijk wel pillen pep en sos
op medisch advies toch maar niet meer, insane in the brain u know [Wink]

--------------------
je moeder is een kerel!

Berichten: 2 | Plaats: hoevelaken | Geregistreerd: Sep 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
respect Q
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor respect Q     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik gebruik alleen op feesten meestal pillen zoals bijv op Qlimax roze olifantjes die zijn me zeer goed bevallen, maar ik heb liever supermannetjes... verder heb ik in totaal 4 keer coke gehad ofzo maar ben niet van plan dat al te vaak te doen misschien nog 3 keer per jaar ofzo.
Berichten: 3 | Geregistreerd: Sep 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Darkside
Becoming Member


Beoordeeld:
2
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Darkside     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind marlboro'tjes erg goed [Ok] Op XQ had ik rolexjes en daar wordt je zo heeeerlijk vaag van, die gaan ook zeker mee naar ILT!!!!
Berichten: 20 | Plaats: Amsterdam | Geregistreerd: Okt 2016  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
FUBAR
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor FUBAR   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
malboroltjes zijn zeker top pillen..erg vermaakt. daarop... verder hebn ik nog rolexjes liggen.. maar die heb ik nog niet geprobeert maar dat komt op ILT wel denk ik.. lekker spacen op TECHNO [Big Grin] [Big Grin]

--------------------
TERROR-----

Berichten: 25 | Plaats: Wageningen/Amsterdam | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS