Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Welke pillen? (Pagina 5)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   
Auteur Onderwerp: Welke pillen?
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
quote:
Origineel van NiMS:
Ik d8 dat danafan helemaal niet gebruikte?

Waarom denk je dat hij ~~**SPOOOK**~~ bij zijn naam heeft staan ???
daar wist ik echt helemaal nix van? Emiel DUIDELIJKHEID graag?

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik d8 al dat dat niet waar was. Niets blijft voor het nf verborgen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Red Girl:
quote:
Origineel van NiMS:
Ik d8 dat danafan helemaal niet gebruikte?

Waarom denk je dat hij ~~**SPOOOK**~~ bij zijn naam heeft staan ???
daar wist ik echt helemaal nix van? Emiel DUIDELIJKHEID graag?
hmmm, heeft-ie tegen je gelogen? Hij is volgens mij niet zo'n massa gebruiker, maar hij kan goed van de kaart gaan. Hoe zit dat trouewns met jou karen?

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Karen is heel verstandig bezig..denk ik zo..
Ze drinkt alleen water, dus geen alcohol en drugs voor haar..
Of vergis ik me [Confused]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als het goed is gebruikt Karen alleen maar water ja.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Als het goed is gebruikt Karen alleen maar water ja.

Nou...je kan weg space overkomen...whahah
 -
*kijk niet te lang naar de foto, anders space jezelf ook weg [Wink] *

[ 17.11.2002, 15:48: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
hmmm, heeft-ie tegen je gelogen? Hij is volgens mij niet zo'n massa gebruiker, maar hij kan goed van de kaart gaan. Hoe zit dat trouewns met jou karen?

hm vind ik wel minder van em, ik heb er op zich nix tegen als mensen dat doen, dus om daar nou over te liegen?
maar okej, ik heb zelf dus nooit wat genomen en ben dat ook niet van plan

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Nou...je kan weg space overkomen...whahah
*kijk niet te lang naar de foto, anders space jezelf ook weg [Wink] *

nou deze valt nog best mee! die ander is echt veel erger [Confused]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Red Girl:
hmmm, heeft-ie tegen je gelogen? Hij is volgens mij niet zo'n massa gebruiker, maar hij kan goed van de kaart gaan. Hoe zit dat trouewns met jou karen?

hm vind ik wel minder van em, ik heb er op zich nix tegen als mensen dat doen, dus om daar nou over te liegen?
maar okej, ik heb zelf dus nooit wat genomen en ben dat ook niet van plan

Houwen zo meid :y:
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van LilWiz:
Nou...je kan weg space overkomen...whahah
*kijk niet te lang naar de foto, anders space jezelf ook weg [Wink] *

nou deze valt nog best mee! die ander is echt veel erger [Confused]
Het gaat hoofdzakelijk om de achtergrond [Big Grin]
(msn van je dood ofzo?)

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nah ja, weird, zal hij zelf het beste weten, is die jongen hier niet of zo???

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 9 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
Nah ja, weird, zal hij zelf het beste weten, is die jongen hier niet of zo???

hij durft zich hier niet meer te vertonen [Wink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Red Girl:
Nah ja, weird, zal hij zelf het beste weten, is die jongen hier niet of zo???

hij durft zich hier niet meer te vertonen [Wink]
Mis ik iets of zo hier?!?! Vertel es... [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ew weten nou eindelijk wie de grote leugenaar van Q-dance is [Wink]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
ew weten nou eindelijk wie de grote leugenaar van Q-dance is [Wink]

Kan het ff niet meer volgen, Neel [Confused] [Confused]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS