Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Welke pillen? (Pagina 6)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   
Auteur Onderwerp: Welke pillen?
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hehe ik ben hier wel..
maar niet de hele tijd.
tijd om wat dingen recht te zetten..
liegen is niet het zelfde als dingen achter houden.
dat jullie ervan uit zijn gegaan dat ik niet gebruik..dat ligt niet aan mij.
ik vertel er niet open over, ben er niet trots op en ben al aan t minderen enzo.
vannacht hadden we een goed gesprek in de SOH op Q...
dus dat van de grootste leugenaar van t Q-dance forum sil vou plait..INTREKKEN!
Ik dank U.
Als je nog iets wil vragen moet je dat maar over MSN doen,want ik zit niet constant op dit forum..zoals nu wel duidelijk was.

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Red Girl:
ew weten nou eindelijk wie de grote leugenaar van Q-dance is [Wink]

Kan het ff niet meer volgen, Neel [Confused] [Confused]
hm, wat is er dan niet duidelijk pcies ?

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
hehe ik ben hier wel..
maar niet de hele tijd.
tijd om wat dingen recht te zetten..
liegen is niet het zelfde als dingen achter houden.
dat jullie ervan uit zijn gegaan dat ik niet gebruik..dat ligt niet aan mij.
ik vertel er niet open over, ben er niet trots op en ben al aan t minderen enzo.
vannacht hadden we een goed gesprek in de SOH op Q...
dus dat van de grootste leugenaar van t Q-dance forum sil vou plait..INTREKKEN!
Ik dank U.
Als je nog iets wil vragen moet je dat maar over MSN doen,want ik zit niet constant op dit forum..zoals nu wel duidelijk was.

das niet waar wat je zegt, want je hebt toch echt tegen mij gezegd dat je niet gebruikte hoor! dus ik was er echt niet gewoon van uitgegaan hoor [Confused]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Red Girl:
ew weten nou eindelijk wie de grote leugenaar van Q-dance is [Wink]

Kan het ff niet meer volgen, Neel [Confused] [Confused]
hm, wat is er dan niet duidelijk pcies ?
Laat maar ik weet het nu al...het ging over emiel toch?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jeetje zeg, dat van die leugenaar was een geintjuuuuuuh moet je toch weten...

edit: toch trek ik het in om vriendjes te blijven met mijn spookje [Smile] [Smile] [Smile]

SCUSA 2 LDF

[ 17.11.2002, 18:19: Bericht ge-edit door: Red Girl ]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
dan wil ik wel weten wanneer...(behalve gisteren.)

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
Jeetje zeg, dat van die leugenaar was een geintjuuuuuuh moet je toch weten...

jah weet ik ook wel,maar wist ff niet meer wie t had geschreven toen ik de reply tikte [Wink]

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
quote:
Origineel van Red Girl:
Jeetje zeg, dat van die leugenaar was een geintjuuuuuuh moet je toch weten...

jah weet ik ook wel,maar wist ff niet meer wie t had geschreven toen ik de reply tikte [Wink]
never mind, exscuses is gemaakt [Smile]

Kussie op, over

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
idd ...({)

Julien werk is aan de ({) en (}) Smilies...ik mis ze nog [Smile] [Wink]

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
je kunt ook zeggen, L:DF geeft RG nu een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke HUG!!!!

RG geeft LDF een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke HUG terug

[Smile] [Smile] [Smile]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
oke wanneer in t echt wweer enzo ?? [Smile] [Smile]

TeQnology toch??
Krijg je dan een dikke knuffel oke

Hmm LDF lijkt wel op LPF he [Razz]
straks moet je hele LPF knuffelen [Razz]
lijkt me niks,al die stropdassen...

oke nu weer ontopic...

[ 17.11.2002, 18:50: Bericht ge-edit door: LaDY DaNaFaN ]

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
hehe ik ben hier wel..
maar niet de hele tijd.
,want ik zit niet constant op dit forum..zoals nu wel duidelijk was.

Nee dat kan niet, je moet hier vaker komen, zeker nu je ook moderator bent [Wink] dus dat is geen excuus meer.

Ik wil niet vervelend zijn, maar je hebt via msn ook een keer tegen mij gezegd dat je niet gebruikte. Maar het maakt mij echt helemaal niets uit hoor, je moet doen wat je zelf wilt!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nouja dan toch geen duidelijkheid..

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ach boeiuh, of iemand wel of niet gebruikt, op een feest zie je eht zo aan iemand...
Doen jullie goed dat jullie het niet eerder is opgevallen...
Als we het saampies maar gezellig hebben he...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het blijft een aardige gozer die LDF

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS