geplaatst
hehe ik ben hier wel.. maar niet de hele tijd. tijd om wat dingen recht te zetten.. liegen is niet het zelfde als dingen achter houden. dat jullie ervan uit zijn gegaan dat ik niet gebruik..dat ligt niet aan mij. ik vertel er niet open over, ben er niet trots op en ben al aan t minderen enzo. vannacht hadden we een goed gesprek in de SOH op Q... dus dat van de grootste leugenaar van t Q-dance forum sil vou plait..INTREKKEN! Ik dank U. Als je nog iets wil vragen moet je dat maar over MSN doen,want ik zit niet constant op dit forum..zoals nu wel duidelijk was.
-------------------- ~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~ Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002
|
quote:Origineel van LaDY DaNaFaN: hehe ik ben hier wel.. maar niet de hele tijd. tijd om wat dingen recht te zetten.. liegen is niet het zelfde als dingen achter houden. dat jullie ervan uit zijn gegaan dat ik niet gebruik..dat ligt niet aan mij. ik vertel er niet open over, ben er niet trots op en ben al aan t minderen enzo. vannacht hadden we een goed gesprek in de SOH op Q... dus dat van de grootste leugenaar van t Q-dance forum sil vou plait..INTREKKEN! Ik dank U. Als je nog iets wil vragen moet je dat maar over MSN doen,want ik zit niet constant op dit forum..zoals nu wel duidelijk was.
das niet waar wat je zegt, want je hebt toch echt tegen mij gezegd dat je niet gebruikte hoor! dus ik was er echt niet gewoon van uitgegaan hoor
quote:Origineel van LaDY DaNaFaN: hehe ik ben hier wel.. maar niet de hele tijd. ,want ik zit niet constant op dit forum..zoals nu wel duidelijk was.
Nee dat kan niet, je moet hier vaker komen, zeker nu je ook moderator bent dus dat is geen excuus meer.
Ik wil niet vervelend zijn, maar je hebt via msn ook een keer tegen mij gezegd dat je niet gebruikte. Maar het maakt mij echt helemaal niets uit hoor, je moet doen wat je zelf wilt!
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Ach boeiuh, of iemand wel of niet gebruikt, op een feest zie je eht zo aan iemand... Doen jullie goed dat jullie het niet eerder is opgevallen... Als we het saampies maar gezellig hebben he...