Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Welke pillen? (Pagina 4)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   
Auteur Onderwerp: Welke pillen?
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ben er sinds kort achter dat ik niet meer altijd p'tjes wil gebruiken. Deed het vrij regelmatig, alten we zeggen ieder weekend en ja, moet toch echt wel slim genoeg zijn om te weten dat dat verkeerd is. ik heb maar besloten om alleen nog maar te slikken tijdens grotere feesten. Dan bedoel ik dus feesten als Qlimax, TD en XQ. Eigenlijk schaam ik me ervoor om toe te moeten geven dat ik ook wel in de plaatstelijke discotheek gebruik, daarom geen drugs meer voor mij op plaatselijke feestje!!!

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Red girl:
Ben er sinds kort achter dat ik niet meer altijd p'tjes wil gebruiken. Deed het vrij regelmatig, alten we zeggen ieder weekend en ja, moet toch echt wel slim genoeg zijn om te weten dat dat verkeerd is. ik heb maar besloten om alleen nog maar te slikken tijdens grotere feesten. Dan bedoel ik dus feesten als Qlimax, TD en XQ. Eigenlijk schaam ik me ervoor om toe te moeten geven dat ik ook wel in de plaatstelijke discotheek gebruik, daarom geen drugs meer voor mij op plaatselijke feestje!!!

heel verstandig rooie dame!!!!

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
idd t kan ook zonder Spook..
ben zelf ook poosje zonder..

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
idd t kan ook zonder Spook..
ben zelf ook poosje zonder..

poosje = 1 week;)

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik d8 dat danafan helemaal niet gebruikte?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik d8 dat danafan helemaal niet gebruikte?

Vanaf dat ik em ken doet ie dat ook niet hoor, van daarvoor weet ik eigenlijk niet echt? maar iig wel blowen doet hij wel

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Volgens het vorige bericht van stokkie is ie pas net een week niet gebruiker. Stok? Lees ik het fout? Hoe zit het nu?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Volgens het vorige bericht van stokkie is ie pas net een week niet gebruiker. Stok? Lees ik het fout? Hoe zit het nu?

ja zo lees ik t ook hoor

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
idd t kan ook zonder Spook..
ben zelf ook poosje zonder..

poosje = 1 week;)
voor Red Girl...hmm das een korte pauze..

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het gaat nu over red girl? Jij reply-de toch?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
The-Q
Half way Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor The-Q     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik gebruik ook alleen maar op feesten..t geeft toch iets xtra's...laatste tijd gebruik ik echt teveel op feestjes 8/9.ik wil maar harder en harder gaan..is echt niet meer leuk..daarom heb ik besloten om minder(1/2) of niet meer te doen.als ik slik..slik ik meestal supermannetjes...TeQ word een nuchter feesie:)

--------------------
Vaag???niet meer... ;)

Berichten: 34 | Plaats: venlo | Geregistreerd: Sep 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van The-Q:
Ik gebruik ook alleen maar op feesten..t geeft toch iets xtra's...laatste tijd gebruik ik echt teveel op feestjes 8/9.ik wil maar harder en harder gaan..is echt niet meer leuk..daarom heb ik besloten om minder(1/2) of niet meer te doen.als ik slik..slik ik meestal supermannetjes...TeQ word een nuchter feesie:)

8-9? Serieus? Ieder uur eentje?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
The-Q
Half way Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor The-Q     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
k hou de tijd niet eens bij...**schaam**

maar iig ik minder nu dus echt wel...

--------------------
Vaag???niet meer... ;)

Berichten: 34 | Plaats: venlo | Geregistreerd: Sep 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik d8 dat danafan helemaal niet gebruikte?

Waarom denk je dat hij ~~**SPOOK**~~ bij zijn naam heeft staan ???

[ 17.11.2002, 18:08: Bericht ge-edit door: Red Girl ]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
idd t kan ook zonder Spook..
ben zelf ook poosje zonder..

poosje = 1 week;)
voor Red Girl...hmm das een korte pauze..
Nee joh, hier staat gewoon het volgende:

Het kan ook zonder Spook (spook ben ik [Big Grin] )
ben zelf ook een poosje zonder (hiermee bedoeld hij dat hij mij een ti9jdje niet ziet en dus slikt zonder mij)

nee hoor, ik weet het niet, snapte het ook niet echt goed. Maar dat LDF (ik vond DF toch makkeljker hoor) nooit slikte das dus echt niet waar Karen!!!

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS