Dit is onderwerp Welke pillen? in forum Feesten & Concerten. bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/7/t/000001.html

Gereageerd door NiMS op :
 
Omdat deze thread niet schijnt te mogen, is er dan toch de pillen thread [Wink]

Dus mensen.....
 
Gereageerd door Red girl op :
 
Waarom zou deze thread niet mogen, je bedoeld bij Q-dance of zo.
Pillen, ja ze gaan er lekker bij me in op een feestje, met vrienden of in de locale discotheek hoeft het niet hoor. Wat betreft coke o.i.d. daar doe ik dus echt niet aan!!!
 
Gereageerd door Budha op :
 
Ben je niet bang dat er een keer een heel foute pil tussen zit? Of wat de effecten ervan op den duur zijn?

Zelfs legale medicijnen blijken later verschikkelijke neveneffecten te hebben.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Koop nooit van een vreemde.
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Originally posted by NiMS:
Koop nooit van een vreemde.

Ik ken geen drugsdealers [Smile]

[ July 03, 2002, 06:57 PM: Message edited by: Budha ]
 
Gereageerd door mr.Qlimax op :
 
ik ben vanaf 15 december (mmde) gestopt met slikken van pillen...doe het nu dus echt nooit meer! heb er vele slechte dingen aan overgehouden....gaatje in mijn maagwand onder andere...maar goed...ik kan er nog wel aan komen en de verleiding is erg groot hoor....maar toch...geen drugs meer voor mij [Big Grin]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Wat is dan voor jou het grootste argument geweest om te stoppen? En hoe ben je ooit eraan begonnen?
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
Tsja...wat ik erover te zeggen heb, ik alleen op groote feesten dus en niet in een plaatselijke discotheek...
Heb geen last van bijeffecten ofzo en heb nu nog geen reden te stoppen, maar die zal wel komen met de tijd..
 
Gereageerd door Budha op :
 
Hoe kun je nou weten of je last hebt van bijeffecten? Er kunnen ook dingen met je gebeuren die je niet ziet of voelt.

Denk bijvoorbeeld aan onvruchtbaarheid, aantasting van de hersenen, beschadiging van maagwand of verhoging van je bloeddruk.
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
ja daar heb je gelijk in...maar voel me verder goed. Genoeg over mij...back on topic..
Welcome 2 a fact in the housing society...

[ July 03, 2002, 09:43 PM: Message edited by: Stokkie ]
 
Gereageerd door Budha op :
 
Ik slik thuis alleen pijnstillers [Wink]
 
Gereageerd door Smoker op :
 
ik heb op dit moment alleen maar devils 175 mg en iglootjes 200 mg,en die pillen heb ik eerst voordat ik een grote hoeveelheid koop laten testen door 10 man, er was niemand neergegaan en alleen maar goeie reacties gehad. dus maar groot ingekocht en die verdeel/verkoop ik dan weer aan me vriendenkring...ben geen dealer verkoop alleen aan me directevriendenkring.

dus ik slik "maar" 2 soorten en slik 1 soort in de maand, en max 2 x in de maand
en het risico dat er 1 verkeerde bijzit.....ach ja waarom stop je ook niet meteen met fietsen want dan ken je toch ook lelijk je nek breken.
en nare bijeffecten heb ik nog niet, komt vast ooit nog wel, bij sos is me neus al snel kapot gegaan maar van pillen heb ik nog geen side-effects gevonden.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Originally posted by Budha:
Ik slik thuis alleen pijnstillers [Wink]

Maar wie zegt dat er geen bij-effecten in bij pijnstillers zit? Ik denk dat het nooit goed is om middelen te gebruiken die je lichaam stimuleren. (Maar goed ik blijf ook gewoon koffie drinken [Wink] )

Ik denk eerder dat je moet uitkijken dat het geen verslaving wordt. Dan ben je denk ik pas echt fout bezig.
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
Ja zolang meneertje verslaving komt kijken ben ik weg
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Originally posted by Stokkie:
Ja zolang meneertje verslaving komt kijken ben ik weg

Maar is het niet zo dat wanneer meneer verslaving komt kijken, dat je al eigenlijk verslaafd bent?
Ik kan me niet voorstellen dat je ineens verslaafd bent. Dat gaat volgens mij geleidelijk.
Dus hoe kun je dat moment (als er al van een moment te spreken valt) voor zijn?
 
Gereageerd door LPChip op :
 
quote:
Voorkomen is beter dan genezen!

 
Gereageerd door DukeBoy op :
 
Heb tegenwoordig blauwe armani's en krijg er alleen maar complimenten over dus zit wel goed he ik ga er iig behoorlijk goed op
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Algemene vragen:
Hoe lang doet een pil erover om te gaan werken?
Hoe lang blijft ie werken?
Wanneer ben je alles weer uit je lichaam kwijt?
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Originally posted by NiMS:
Algemene vragen:
Hoe lang doet een pil erover om te gaan werken?
Hoe lang blijft ie werken?
Wanneer ben je alles weer uit je lichaam kwijt?

...en kun je je nog iets heinneren van voor je tiende levensjaar?
 
Gereageerd door DukeBoy op :
 
quote:
Originally posted by NiMS:
Algemene vragen:
Hoe lang doet een pil erover om te gaan werken?
Hoe lang blijft ie werken?
Wanneer ben je alles weer uit je lichaam kwijt?

goeie pil doet er russen half uur en ander half uur over, als ie sterk genoeg is(140 150 mg) werkt ie zo'n drie uur maar dat is voor een ieder anders omdat je er steeds meer aan gewend raakt en hoe snel het uit je lichaam is ik heb geen idee dus daar ga ik maar niet naar raden!!
 
Gereageerd door melv op :
 
ik gebruik al jaren lang V2 tjes niet bekend bij iemand hier denk ik, behalve iro, haar vrienden vonden ze wel super, maar na QT heb ik niks meer gehad, wil ff tijdje rustig aan doen, heb daarom laatst eens wat gehaald bij de smartshop op de hoek, E caps, natuurlijk maar echt wel toppie
 
Gereageerd door Remy-gsus op :
 
Ik heb eerst batmannetjes gebruikt, waren van die trip pillen. Ogen die helemaal gingen trippen, wel lavhen, maar niet echt toppie.
Daarna had ik m3tjes. Hier ging je kei en kei hard van, volgens mij van die speedpillen, waren wel ok.
Daarna eurotjes. Je voelt je er moeilijk chill van, maar gaat er niet echt hard van, beter om lekker thuis te nemen [Smile] .
Vervolgens Marlborotjes. Een van de betere. Je krijgt er een energiekick van niet normaal, en ook lekker trippend effect
En nu, pillen zonder opdruk. Helemaal oranje met spikkeltjes. Zijn wel hele goede kletsers moet ik zeggen. Je gaat er en hard van en lekker trippend. Nou dat waren ze tot nu toe.
 
Gereageerd door Gabbazzz op :
 
hey me too here
pillen, ja wat moet ik er van zeggen? ze zijn lekker en ik heb al aardig wat verschillende op, zoals m3, V2(toch wel he melv), MCdonalds, OK, euro, mitshubitshi(driehoek en normale), rolex en ga zo maar door. als je het een keer hebt gedaan wil je het zeker vaker, maar ik heb de laatste twee parties nix genomen en vond het ook zonder wel leuk. maar met is gewoon beter. en het is wel spannend om niet te weten wat er met je gebeurd over 20 jaar [Big Grin] misschien een leuk idee om een reunie te organiseren over 30 jaar [Eek!]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Cool, een reunie! Das lachen.
1 juli 2033 gaan we een reunie houden [Smile]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Originally posted by Budha:
...en kun je je nog iets heinneren van voor je tiende levensjaar?

stel niet van die domme vragen he!!!
tuurlijk herinner je dat wel...
en duurt iets van een dag of 2/3 voordat het weg is!!!

[ 07-07-2002, 01:20: Message edited by: NiMS ]
 
Gereageerd door Erik op :
 
quote
-------------------------------------------------
Ja zolang meneertje verslaving komt kijken ben ik weg
-------------------------------------------------

2 stokkie, tuurlijk als jij verslaafd ben zeg jij dat je meteen stopt dat kan toch niet als je verslaafd bent!!??
 
Gereageerd door Natasha op :
 
De enige pil die ik ooit in me leven heb gehad was n Dolphin en ik ben dr zo ontzettend ziek van geworden dat ik nu al van die dingen kots zodra ik de naam al hoor. Ik heb die dingen niet nodig, ik vind t sfeerverknoeiers. Voorbeeld: Impuls last year, al mn vrienden namen n pil, ikke niet. Ik stond om 5 uur sochtends nogsteeds net zo heftig te dansen als om 1 uur, terwijl al mn vrienden echt ene niet normale zieke indruk op me maakten. Ik heb ze nogmaals eg niet nodig, mensen die die krengen eg nodig hebben , maar dan ook ECHT! die hebben naar mijn denken iets teveel van die zooi gehad en zijn geen echte party-freaks. een echte partyfreak neemt n pil voor de sfeer te vergroten, of juist om meer te durven. en de echte, de "diehards" hahaha die nemen helemaal geen pil omdat ze alles zonder pil willen ervaren zodat ze alles nog weten de dag van tevoren.
En dan kan je heel tof n lijste op gaan noemen alsof t smarties zijn, maar ik sta dan mezelf eg aftevragen tot hoever je wil gaan. Pillen zijn leuk voor een keer, voor drie keer nog en voor 4 keer, na de 5 keer worden ze verslavend en verneuken ze de dag daarna behoorlijk.
Probeer es n nachtje op RedBull, je zal zien dat t net zo lekker is.

Natasha.
 
Gereageerd door Natasha op :
 
Natasha moet es van de pijnstillers afblijven want ik bedoel natuurlijk de dag erna, en niet de dag van tevoren.
 
Gereageerd door Erik op :
 
ik vind dat iedereen zelf moet weten hoeveel en hoevaak ie gebruikt, het is toch het lichaam van diegene, jaamer dan hoor als het kapot gaat!!
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Originally posted by Natasha:
Natasha moet es van de pijnstillers afblijven want ik bedoel natuurlijk de dag erna, en niet de dag van tevoren.

Je kan natuurlijk ook gewoon op de edit knop
 - drukken [Wink]
 
Gereageerd door Red girl op :
 
Tja, weer pillen en het gebruik. Ben sinds Qlimax (6 april red.) echt veel gaan gebruiken voor mijn idee. vrienden van mij zijn dan ook redelijk bezorgd en nu ik dat zo hoor heb ik toch zo iets van, Neel, doe eens rustig aan. maar ja het feesten vind ik té leuk en bij mij horen bij feesten pillen. misschien stom dat ik het zo zeg, maar dat is mijn ervaring tenminste. mijn slechtste ervaring heb ik met Ankertjes, hiervan begon ik echt helemaal te trippen en dat was dus écht niet luek. Hiervan had ik er ook drie gehad en dat doe ik dus nooit weer, plus de combi met alcohol en jointjes verbeterd de situatie natuurlijk niet. Weest echt niet meer veel van de avond/ochtend, heb echt zware black outs. Weet alleen nog dat ik echt drie/vier uur lang superbang voor mijn toenmalige virendje was. En dat is dus echt niet leuk. Koop eigenlijk alleen maar van bekenden, haal meestal bij één vriend en deze waren dus niet bij diegene vandaan en dat heeft zijn tol geeist. Als ik een pil wil op een feest zal ik nooit naar vreemden toegaan om te vragen of deze of gene toevallig snoepjes bij zich heeft. Als mijn 'dealertje' niet toevallig in de buurt is en mijn p'tjes zijn op dan maar niet, dan drink ik idd wel Red bull en stamp ik daar wel op verder!!!
Wat betreft de nasleep daar heb ik niet zo heel erg veel last van, meestal moet ik de dag na een feest werken en dat gaat vaak ook nog wel goed, niemand die het merkt (ideaal natuurlijk), maandags ben ik wel een beetje suf, maar dat lost zich wel weer snel op!!! Alleen mijn mond, daar heb ik echt dagenlang last van, beetje jammer [Frown] [Frown] [Frown]
 
Gereageerd door TechnoBabe op :
 
Pillen.... Ik heb ze niet nodig en ook nooit de behoefte gehad om het uit te proberen eerlijk gezegd en aangezien ik op feesten tot het eind toe sta te springen en de rest inmiddels voor bijna-dood ligt, hoef ik die dingen niet. Ik heb er wel makkelijk aan kunnen komen mijn ex handelde in die troep als ghb, pilletjes, weed etc.. [Confused] hij heeft me ooit geprobeerd ghb aan te smeren en hij bleef maar aandringen totdat ik zo boos ben geworden dat ik dat en nog wat van die rotzooi door de wc heb gespoeld... was ie niet blij mee maar ja dat boeit me weinig.. twas niet lang daarna ook uit... [Smile]

[ 21-07-2002, 12:56: Message edited by: TechnoBabe ]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Wat ben je toch een verstandige meid technobabe [Wink]
 
Gereageerd door Red girl op :
 
quote:
Originally posted by TechnoBabe:
de rest inmiddels voor bijna-dood ligt

Dit lees/hoor ik dus wel vaker, heb zelf alleen niet die ervaring en het valt mij ook nooit echt op, maar ja dat zal zijn redenen hebben. Zelf sta ik tenminste altijd te stuiteren tot het einde en ja, ook zonder die zooi!!!
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
Nou natasha je hebt wel een iets andere visie vind ik, je schilderd gebruikers meer af als minderwaardige mensen en dat vind ik niet terecht, met of zonder hou ik het wel vol. Met geeft alleen iets extra's dus jah... Laat gewoon iedereen in zijn waarde en ga alsjeblieft niet zeggen dat mensen die vaker gebruiken niet volledig party minded zijn, en als je dat wel meent ben je wel erg kortzichtig
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Wie kent hier de pillen genaamd: Jumbo's..
Ik wil graag weten hoe deze zijn als iemand ze al geprobeerd heeft..
Ik hoor het wel
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Jumbo's:
http://www.pillreports.com/

posted 19-Apr-2002 by maddox:

Matige pil
Werkt binnen een uur in
goede top maar wordt snel
minder. Voor de rest geen
vertiefd gevoel de volgende
dag WERKT ERG KORT
later pater

--------------------------

Name: Jumbo
Area: Zoetermeer
Color: White / gray
Logo: Elephant
Shape: Round & thick
Rating: 6

Comments: I took around a hour before I felt something. My girlfriend felt something after a half an hour. Spacey but not so good. EZ Test Result:
Pill Consumed: unknown
Suspected Contents: MDxA - Unknown substance, but MDMA-like
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Bedankt NiMS, maar hoorde gister van iemand dat ze super waren...maar ja ik zie wel
 
Gereageerd door Natasha op :
 
hhmmzz how come dat de meiden hier niet eg veel van pillen moeten hebben? techno eg goed van je joh zou psies tzelfde hebben gedaan. Jumbo's , die heeft mijn ex een keer geprobeerd en vond ze echt gigantisch goed lil wiz Maar ja voor mij blijft n pil n pil en hij snoept ze echt als smarties moet ie lekker zelf weten ik zie t wel als dr iets gebeurd.Je kan toch moeilijk ieder weekend met hem beginnen te praten over zn gedrag he... Er zou eerst iets moeten gebeuren met hem voordat ie t pas in gaat zien dat zijn gebruik (min 1 tot 2 in de WEEK)overdreven veel is. [Not Ok]
Jumbo's t klinkt veel belovend... haha never never neem ik meer n pil maar zeg nooit nooit....... [Crazy]

bubyee
Natas

[ 24-08-2002, 09:14: Message edited by: Natasha ]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
Stokkie ik geef alleen mijn mening en omdat ik al echt genoeg mensen naar de klote heb zien gaan door pillen heb ik dr n negatieve mening over. Nou ja, das mijn probleem. Ik wil helemaal niet zeggen dat mensen die pillen slikken minderwaadig zijn, of gewoon afdoen . Echt niet, lekker zelf weten, als jij dat wil moet je dat doen toch? Dit is gewoon echt weer zo'n onderwerp, net zoals roken. Je vraagt gewoon om 2 meningen hiero. nogmaals, ik schilder niemand als minderwaardig af, ik heb alleen mijn mening erover. normaal spreek ik die niet snel uit, maar aangezien ik em nu es op papier ken zetten, doe ik dat. Sorry als t iets té over komt, maar zo ben ik nou eenmaal.
Kus, natasha.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Originally posted by Natasha:
hhmmzz how come dat de meiden hier niet eg veel van pillen moeten hebben? techno eg goed van je joh zou psies tzelfde hebben gedaan. Jumbo's , die heeft mijn ex een keer geprobeerd en vond ze echt gigantisch goed lil wiz Maar ja voor mij blijft n pil n pil en hij snoept ze echt als smarties moet ie lekker zelf weten ik zie t wel als dr iets gebeurd.Je kan toch moeilijk ieder weekend met hem beginnen te praten over zn gedrag he... Er zou eerst iets moeten gebeuren met hem voordat ie t pas in gaat zien dat zijn gebruik (min 1 tot 2 in de WEEK)overdreven veel is. [Not Ok]
Jumbo's t klinkt veel belovend... haha never never neem ik meer n pil maar zeg nooit nooit....... [Crazy]

bubyee
Natas

Bedankt, Natas
Kom je ook naar Qlimax??
 
Gereageerd door kalluf op :
 
ik gebruik 0,nada meer aan harddrugs!
helaas lust ik gen redbull [Confused]
maareh vroeger natuurlijk wel pillen pep en sos
op medisch advies toch maar niet meer, insane in the brain u know [Wink]
 
Gereageerd door respect Q op :
 
ik gebruik alleen op feesten meestal pillen zoals bijv op Qlimax roze olifantjes die zijn me zeer goed bevallen, maar ik heb liever supermannetjes... verder heb ik in totaal 4 keer coke gehad ofzo maar ben niet van plan dat al te vaak te doen misschien nog 3 keer per jaar ofzo.
 
Gereageerd door Darkside op :
 
Ik vind marlboro'tjes erg goed [Ok] Op XQ had ik rolexjes en daar wordt je zo heeeerlijk vaag van, die gaan ook zeker mee naar ILT!!!!
 
Gereageerd door FUBAR op :
 
malboroltjes zijn zeker top pillen..erg vermaakt. daarop... verder hebn ik nog rolexjes liggen.. maar die heb ik nog niet geprobeert maar dat komt op ILT wel denk ik.. lekker spacen op TECHNO [Big Grin] [Big Grin]
 
Gereageerd door Red girl op :
 
Ben er sinds kort achter dat ik niet meer altijd p'tjes wil gebruiken. Deed het vrij regelmatig, alten we zeggen ieder weekend en ja, moet toch echt wel slim genoeg zijn om te weten dat dat verkeerd is. ik heb maar besloten om alleen nog maar te slikken tijdens grotere feesten. Dan bedoel ik dus feesten als Qlimax, TD en XQ. Eigenlijk schaam ik me ervoor om toe te moeten geven dat ik ook wel in de plaatstelijke discotheek gebruik, daarom geen drugs meer voor mij op plaatselijke feestje!!!
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Originally posted by Red girl:
Ben er sinds kort achter dat ik niet meer altijd p'tjes wil gebruiken. Deed het vrij regelmatig, alten we zeggen ieder weekend en ja, moet toch echt wel slim genoeg zijn om te weten dat dat verkeerd is. ik heb maar besloten om alleen nog maar te slikken tijdens grotere feesten. Dan bedoel ik dus feesten als Qlimax, TD en XQ. Eigenlijk schaam ik me ervoor om toe te moeten geven dat ik ook wel in de plaatstelijke discotheek gebruik, daarom geen drugs meer voor mij op plaatselijke feestje!!!

heel verstandig rooie dame!!!!
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
idd t kan ook zonder Spook..
ben zelf ook poosje zonder..
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
idd t kan ook zonder Spook..
ben zelf ook poosje zonder..

poosje = 1 week;)
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik d8 dat danafan helemaal niet gebruikte?
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik d8 dat danafan helemaal niet gebruikte?

Vanaf dat ik em ken doet ie dat ook niet hoor, van daarvoor weet ik eigenlijk niet echt? maar iig wel blowen doet hij wel
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Volgens het vorige bericht van stokkie is ie pas net een week niet gebruiker. Stok? Lees ik het fout? Hoe zit het nu?
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Volgens het vorige bericht van stokkie is ie pas net een week niet gebruiker. Stok? Lees ik het fout? Hoe zit het nu?

ja zo lees ik t ook hoor
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
idd t kan ook zonder Spook..
ben zelf ook poosje zonder..

poosje = 1 week;)
voor Red Girl...hmm das een korte pauze..
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Het gaat nu over red girl? Jij reply-de toch?
 
Gereageerd door The-Q op :
 
Ik gebruik ook alleen maar op feesten..t geeft toch iets xtra's...laatste tijd gebruik ik echt teveel op feestjes 8/9.ik wil maar harder en harder gaan..is echt niet meer leuk..daarom heb ik besloten om minder(1/2) of niet meer te doen.als ik slik..slik ik meestal supermannetjes...TeQ word een nuchter feesie:)
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van The-Q:
Ik gebruik ook alleen maar op feesten..t geeft toch iets xtra's...laatste tijd gebruik ik echt teveel op feestjes 8/9.ik wil maar harder en harder gaan..is echt niet meer leuk..daarom heb ik besloten om minder(1/2) of niet meer te doen.als ik slik..slik ik meestal supermannetjes...TeQ word een nuchter feesie:)

8-9? Serieus? Ieder uur eentje?
 
Gereageerd door The-Q op :
 
k hou de tijd niet eens bij...**schaam**

maar iig ik minder nu dus echt wel...
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik d8 dat danafan helemaal niet gebruikte?

Waarom denk je dat hij ~~**SPOOK**~~ bij zijn naam heeft staan ???

[ 17.11.2002, 18:08: Bericht ge-edit door: Red Girl ]
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
idd t kan ook zonder Spook..
ben zelf ook poosje zonder..

poosje = 1 week;)
voor Red Girl...hmm das een korte pauze..
Nee joh, hier staat gewoon het volgende:

Het kan ook zonder Spook (spook ben ik [Big Grin] )
ben zelf ook een poosje zonder (hiermee bedoeld hij dat hij mij een ti9jdje niet ziet en dus slikt zonder mij)

nee hoor, ik weet het niet, snapte het ook niet echt goed. Maar dat LDF (ik vond DF toch makkeljker hoor) nooit slikte das dus echt niet waar Karen!!!
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van Red Girl:
quote:
Origineel van NiMS:
Ik d8 dat danafan helemaal niet gebruikte?

Waarom denk je dat hij ~~**SPOOOK**~~ bij zijn naam heeft staan ???
daar wist ik echt helemaal nix van? Emiel DUIDELIJKHEID graag?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik d8 al dat dat niet waar was. Niets blijft voor het nf verborgen.
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Red Girl:
quote:
Origineel van NiMS:
Ik d8 dat danafan helemaal niet gebruikte?

Waarom denk je dat hij ~~**SPOOOK**~~ bij zijn naam heeft staan ???
daar wist ik echt helemaal nix van? Emiel DUIDELIJKHEID graag?
hmmm, heeft-ie tegen je gelogen? Hij is volgens mij niet zo'n massa gebruiker, maar hij kan goed van de kaart gaan. Hoe zit dat trouewns met jou karen?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Karen is heel verstandig bezig..denk ik zo..
Ze drinkt alleen water, dus geen alcohol en drugs voor haar..
Of vergis ik me [Confused]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Als het goed is gebruikt Karen alleen maar water ja.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Als het goed is gebruikt Karen alleen maar water ja.

Nou...je kan weg space overkomen...whahah
 -
*kijk niet te lang naar de foto, anders space jezelf ook weg [Wink] *

[ 17.11.2002, 15:48: Bericht ge-edit door: LilWiz ]
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van Red Girl:
hmmm, heeft-ie tegen je gelogen? Hij is volgens mij niet zo'n massa gebruiker, maar hij kan goed van de kaart gaan. Hoe zit dat trouewns met jou karen?

hm vind ik wel minder van em, ik heb er op zich nix tegen als mensen dat doen, dus om daar nou over te liegen?
maar okej, ik heb zelf dus nooit wat genomen en ben dat ook niet van plan
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Nou...je kan weg space overkomen...whahah
*kijk niet te lang naar de foto, anders space jezelf ook weg [Wink] *

nou deze valt nog best mee! die ander is echt veel erger [Confused]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Red Girl:
hmmm, heeft-ie tegen je gelogen? Hij is volgens mij niet zo'n massa gebruiker, maar hij kan goed van de kaart gaan. Hoe zit dat trouewns met jou karen?

hm vind ik wel minder van em, ik heb er op zich nix tegen als mensen dat doen, dus om daar nou over te liegen?
maar okej, ik heb zelf dus nooit wat genomen en ben dat ook niet van plan

Houwen zo meid :y:
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van LilWiz:
Nou...je kan weg space overkomen...whahah
*kijk niet te lang naar de foto, anders space jezelf ook weg [Wink] *

nou deze valt nog best mee! die ander is echt veel erger [Confused]
Het gaat hoofdzakelijk om de achtergrond [Big Grin]
(msn van je dood ofzo?)
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
Nah ja, weird, zal hij zelf het beste weten, is die jongen hier niet of zo???
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van Red Girl:
Nah ja, weird, zal hij zelf het beste weten, is die jongen hier niet of zo???

hij durft zich hier niet meer te vertonen [Wink]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Red Girl:
Nah ja, weird, zal hij zelf het beste weten, is die jongen hier niet of zo???

hij durft zich hier niet meer te vertonen [Wink]
Mis ik iets of zo hier?!?! Vertel es... [Big Grin]
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
ew weten nou eindelijk wie de grote leugenaar van Q-dance is [Wink]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Red Girl:
ew weten nou eindelijk wie de grote leugenaar van Q-dance is [Wink]

Kan het ff niet meer volgen, Neel [Confused] [Confused]
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
hehe ik ben hier wel..
maar niet de hele tijd.
tijd om wat dingen recht te zetten..
liegen is niet het zelfde als dingen achter houden.
dat jullie ervan uit zijn gegaan dat ik niet gebruik..dat ligt niet aan mij.
ik vertel er niet open over, ben er niet trots op en ben al aan t minderen enzo.
vannacht hadden we een goed gesprek in de SOH op Q...
dus dat van de grootste leugenaar van t Q-dance forum sil vou plait..INTREKKEN!
Ik dank U.
Als je nog iets wil vragen moet je dat maar over MSN doen,want ik zit niet constant op dit forum..zoals nu wel duidelijk was.
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Red Girl:
ew weten nou eindelijk wie de grote leugenaar van Q-dance is [Wink]

Kan het ff niet meer volgen, Neel [Confused] [Confused]
hm, wat is er dan niet duidelijk pcies ?
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
hehe ik ben hier wel..
maar niet de hele tijd.
tijd om wat dingen recht te zetten..
liegen is niet het zelfde als dingen achter houden.
dat jullie ervan uit zijn gegaan dat ik niet gebruik..dat ligt niet aan mij.
ik vertel er niet open over, ben er niet trots op en ben al aan t minderen enzo.
vannacht hadden we een goed gesprek in de SOH op Q...
dus dat van de grootste leugenaar van t Q-dance forum sil vou plait..INTREKKEN!
Ik dank U.
Als je nog iets wil vragen moet je dat maar over MSN doen,want ik zit niet constant op dit forum..zoals nu wel duidelijk was.

das niet waar wat je zegt, want je hebt toch echt tegen mij gezegd dat je niet gebruikte hoor! dus ik was er echt niet gewoon van uitgegaan hoor [Confused]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Red Girl:
ew weten nou eindelijk wie de grote leugenaar van Q-dance is [Wink]

Kan het ff niet meer volgen, Neel [Confused] [Confused]
hm, wat is er dan niet duidelijk pcies ?
Laat maar ik weet het nu al...het ging over emiel toch?
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
Jeetje zeg, dat van die leugenaar was een geintjuuuuuuh moet je toch weten...

edit: toch trek ik het in om vriendjes te blijven met mijn spookje [Smile] [Smile] [Smile]

SCUSA 2 LDF

[ 17.11.2002, 18:19: Bericht ge-edit door: Red Girl ]
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
dan wil ik wel weten wanneer...(behalve gisteren.)
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
quote:
Origineel van Red Girl:
Jeetje zeg, dat van die leugenaar was een geintjuuuuuuh moet je toch weten...

jah weet ik ook wel,maar wist ff niet meer wie t had geschreven toen ik de reply tikte [Wink]
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
quote:
Origineel van Red Girl:
Jeetje zeg, dat van die leugenaar was een geintjuuuuuuh moet je toch weten...

jah weet ik ook wel,maar wist ff niet meer wie t had geschreven toen ik de reply tikte [Wink]
never mind, exscuses is gemaakt [Smile]

Kussie op, over
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
idd ...({)

Julien werk is aan de ({) en (}) Smilies...ik mis ze nog [Smile] [Wink]
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
je kunt ook zeggen, L:DF geeft RG nu een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke HUG!!!!

RG geeft LDF een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke HUG terug

[Smile] [Smile] [Smile]
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
oke wanneer in t echt wweer enzo ?? [Smile] [Smile]

TeQnology toch??
Krijg je dan een dikke knuffel oke

Hmm LDF lijkt wel op LPF he [Razz]
straks moet je hele LPF knuffelen [Razz]
lijkt me niks,al die stropdassen...

oke nu weer ontopic...

[ 17.11.2002, 18:50: Bericht ge-edit door: LaDY DaNaFaN ]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
hehe ik ben hier wel..
maar niet de hele tijd.
,want ik zit niet constant op dit forum..zoals nu wel duidelijk was.

Nee dat kan niet, je moet hier vaker komen, zeker nu je ook moderator bent [Wink] dus dat is geen excuus meer.

Ik wil niet vervelend zijn, maar je hebt via msn ook een keer tegen mij gezegd dat je niet gebruikte. Maar het maakt mij echt helemaal niets uit hoor, je moet doen wat je zelf wilt!
 
Gereageerd door Karen op :
 
nouja dan toch geen duidelijkheid..
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
Ach boeiuh, of iemand wel of niet gebruikt, op een feest zie je eht zo aan iemand...
Doen jullie goed dat jullie het niet eerder is opgevallen...
Als we het saampies maar gezellig hebben he...
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
Het blijft een aardige gozer die LDF
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van Red Girl:
Het blijft een aardige gozer die LDF

Precies, lekker dolen enzo....ronddwalen....en de weg kwijt raken...

Het gezellig samen niet meer snappen [Razz]
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
Het gezellig samen niet meer snappen [Razz] [/QB]

Hoe bedoel je??? [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Absoluut LDF is super gezellig. Altijd leuk als je naast hem voor het podium staat te springen! Mij maakt het ook helemaal niets uit!
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
hmm kan me niet herinneren Julien dat dat ik dat had gezegd maar goed dat zal dan wel.
En dat jullie niet zagen komt denk ik omdat ik me net ff wat meer in hou als anderen..noem geen namen.
Moet je voor jezelf maar zien wie dat zijn.
En zoals ik al zei..poosje zonder he.. [Smile]
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
Count me in... [Wink]
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
of nee, let maar liever niet op mij...
 
Gereageerd door The-Q op :
 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
hmm kan me niet herinneren Julien dat dat ik dat had gezegd maar goed dat zal dan wel.
En dat jullie niet zagen komt denk ik omdat ik me net ff wat meer in hou als anderen..noem geen namen.
Moet je voor jezelf maar zien wie dat zijn.
En zoals ik al zei..poosje zonder he.. [Smile]

hhhmmm...wie bedoel je Miel??? [Razz]
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
quote:
Origineel van The-Q:
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
hmm kan me niet herinneren Julien dat dat ik dat had gezegd maar goed dat zal dan wel.
En dat jullie niet zagen komt denk ik omdat ik me net ff wat meer in hou als anderen..noem geen namen.
Moet je voor jezelf maar zien wie dat zijn.
En zoals ik al zei..poosje zonder he.. [Smile]

hhhmmm...wie bedoel je Miel??? [Razz]
misschien nu jou wel... Of toch ik??? nee ikke niet, ikke doe altijd rustig aan, schrok trouwens van je aantal lino9, had ik niet achter je gezocht!!! but never mind, we're still having fun [Smile]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
Stelletje junkies!!!
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
[QB]Ach boeiuh, of iemand wel of niet gebruikt[QB]

ben ik t mee eens, maar nogmaals, om daar nou over te liegen? [Confused]
 
Gereageerd door The-Q op :
 
quote:
Origineel van Red Girl:
quote:
Origineel van The-Q:
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
hmm kan me niet herinneren Julien dat dat ik dat had gezegd maar goed dat zal dan wel.
En dat jullie niet zagen komt denk ik omdat ik me net ff wat meer in hou als anderen..noem geen namen.
Moet je voor jezelf maar zien wie dat zijn.
En zoals ik al zei..poosje zonder he.. [Smile]

hhhmmm...wie bedoel je Miel??? [Razz]
misschien nu jou wel... Of toch ik??? nee ikke niet, ikke doe altijd rustig aan, schrok trouwens van je aantal lino9, had ik niet achter je gezocht!!! but never mind, we're still having fun [Smile]
is ook teveel he??ik weet t daarom ga ik ook stoppen/minderen met die zooi...
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Stokkie:
[QB]Ach boeiuh, of iemand wel of niet gebruikt[QB]

ben ik t mee eens, maar nogmaals, om daar nou over te liegen? [Confused]
ja hou het daar maar op [Mad]
 
Gereageerd door Red Girl op :
 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Stokkie:
[QB]Ach boeiuh, of iemand wel of niet gebruikt[QB]

ben ik t mee eens, maar nogmaals, om daar nou over te liegen? [Confused]
ja hou het daar maar op [Mad]
~~ ** !! SPOOKY !! ** ~~
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
ja hou het daar maar op [Mad]

???
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Stokkie:
[QB]Ach boeiuh, of iemand wel of niet gebruikt[QB]

ben ik t mee eens, maar nogmaals, om daar nou over te liegen? [Confused]
kan toch zijn dat je liever niet wil dat bepaalde personen het weten, misschien gewoon voor jezelf, en gaat het helemaal niet om het gebruik zelf...
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
kan toch zijn dat je liever niet wil dat bepaalde personen het weten, misschien gewoon voor jezelf, en gaat het helemaal niet om het gebruik zelf...

ja, dat zal t ook wel zijn dan..
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
waarschijnlijk wel ja..
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
bla bla bla..zullen we het over iemand anders hebben nu? [Confused] [Eek!] [Frown] [Mad]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
bla bla bla..zullen we het over iemand anders hebben nu? [Confused] [Eek!] [Frown] [Mad]

Erg he Emiel..het onderwerp zijn..dat was ik ook een keer
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
bla bla bla..zullen we het over iemand anders hebben nu? [Confused] [Eek!] [Frown] [Mad]

Erg he Emiel..het onderwerp zijn..dat was ik ook een keer
nee hoor, nog steeds
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
owjah stokkie...waarover dan nu weer allemaal??
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
owjah stokkie...waarover dan nu weer allemaal??

over die vriend waarop je verliefd bent...maar maakt niet uit verder hoor...
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
jesus..wat mompel je nu weer allemaal...ik verliefd op mijn vriend [Confused] ....ga es een ei leggen jij [Big Grin]

[ 22.11.2002, 13:18: Bericht ge-edit door: LilWiz ]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
jesus..wat mompel je nu weer allemaal...ik verliefd op mijn vriend [Confused] ....ga es een ei leggen jij [Big Grin]

sorry, dat kunnen alleen vogels....
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
owjah klopt...bij jou groeien alleen blaadjes [Razz] en volgens bouwen een nest in jou...whahaha en gebruiken jou ook als startbaan om te leren vliegen [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
owjah klopt...bij jou groeien alleen blaadjes [Razz] en volgens bouwen een nest in jou...whahaha en gebruiken jou ook als startbaan om te leren vliegen [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

Nee das in een boom zelf....ik heet geen boompie....ben maar een heel klein niet eessencieel stukkie ervan... [Wink]
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
ja jij hangt net onder het nest om de schijt op te vangen [Wink] [Wink] just kidding enzow.
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
is ben de redding van de vogels als ze vallen als ik eronder hang. En de schijt laat ik opvangen door mijn bladeren...
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
is ben de redding van de vogels als ze vallen als ik eronder hang. En de schijt laat ik opvangen door mijn bladeren...

Tis maar waar je trots op bent [Confused]
 
Gereageerd door big_eyed op :
 
ff ontopic: Ben na DB-outdoor gestopt,liep allemaal uit de hand. En voelde me heel erg naar van de pillen op db-outdoor. Hoe zit het trouwens met aantal pillen op een avond, af en toe hoor je van die sterke verhalen van 12 pillen ofzo. Zelf ga ik echt al veeeels te hard van 1 pil. Voor Db-outdoor had ik 1 1/2 maand niet gebruikt en voor het eerst weer op DB en nam eerst een halve en 20 min. later weer een halve. Ik ga echt zo retehard dat het a-relaxed werd. Ik moest zitten,kreeg ademhalingsproblemen.Heb dat altijd al gehad dat ik weinig nodig, waar mn vrienden 3 a 4 namen nam ik er 1 en ik ging harder.echt wazig....
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Misschien kan je er niet zo goed tegen?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Misschien kan je er niet zo goed tegen?

Wat een uitspraak van je NiMS...vaak ligt het ook daadwerkelijk aan of je er goed of niet goed tegen kunt en ook hangt het vaak af wat voor pillen het zijn
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van NiMS:
Misschien kan je er niet zo goed tegen?

Wat een uitspraak van je NiMS...
Scherp he [Wink]
 
Gereageerd door gekkie op :
 
pillen mja, wat kan je daar van zeggen, heel veel gedaan vroeger (een tijdje geleden dus)
nu lekker aan het weedje, pillen hoeft van mij niet echt meer eigenlijk.

(alhoewel je dr nog wel vet van uit je tetter gaat als je ff niks meer gebruikt heb)

eeeeeuh ik is nieuw trouwens, stokkie en smokertje, en beter bekend onder dismaffie. [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Welkom, gekkie. Stel je even voor in het nieuwkomers forum zou ik zeggen [Smile]
 
Gereageerd door gekkie op :
 
heej nims, ik heb ff gekeken, maarre [Embarrassed] waar zit dat dan?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van gekkie:
heej nims, ik heb ff gekeken, maarre [Embarrassed] waar zit dat dan?

Het zit onder gezellig kletsen, maar speciaal voor jou:
Klik hier voor het onderwerp [Wink]
 
Gereageerd door gekkie op :
 
allright, thanks
net ff uitleg gedaan over mezelf.....
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS