Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Welke pillen? (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   
Auteur Onderwerp: Welke pillen?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 12 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Omdat deze thread niet schijnt te mogen, is er dan toch de pillen thread [Wink]

Dus mensen.....

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Waarom zou deze thread niet mogen, je bedoeld bij Q-dance of zo.
Pillen, ja ze gaan er lekker bij me in op een feestje, met vrienden of in de locale discotheek hoeft het niet hoor. Wat betreft coke o.i.d. daar doe ik dus echt niet aan!!!

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 9 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ben je niet bang dat er een keer een heel foute pil tussen zit? Of wat de effecten ervan op den duur zijn?

Zelfs legale medicijnen blijken later verschikkelijke neveneffecten te hebben.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Koop nooit van een vreemde.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
Koop nooit van een vreemde.

Ik ken geen drugsdealers [Smile]

[ July 03, 2002, 06:57 PM: Message edited by: Budha ]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
mr.Qlimax
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor mr.Qlimax   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik ben vanaf 15 december (mmde) gestopt met slikken van pillen...doe het nu dus echt nooit meer! heb er vele slechte dingen aan overgehouden....gaatje in mijn maagwand onder andere...maar goed...ik kan er nog wel aan komen en de verleiding is erg groot hoor....maar toch...geen drugs meer voor mij [Big Grin]
Berichten: 2 | Plaats: duh haag | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat is dan voor jou het grootste argument geweest om te stoppen? En hoe ben je ooit eraan begonnen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tsja...wat ik erover te zeggen heb, ik alleen op groote feesten dus en niet in een plaatselijke discotheek...
Heb geen last van bijeffecten ofzo en heb nu nog geen reden te stoppen, maar die zal wel komen met de tijd..

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoe kun je nou weten of je last hebt van bijeffecten? Er kunnen ook dingen met je gebeuren die je niet ziet of voelt.

Denk bijvoorbeeld aan onvruchtbaarheid, aantasting van de hersenen, beschadiging van maagwand of verhoging van je bloeddruk.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja daar heb je gelijk in...maar voel me verder goed. Genoeg over mij...back on topic..
Welcome 2 a fact in the housing society...

[ July 03, 2002, 09:43 PM: Message edited by: Stokkie ]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 12 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik slik thuis alleen pijnstillers [Wink]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Smokr
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 4 geplaatst      Profiel voor Smokr     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb op dit moment alleen maar devils 175 mg en iglootjes 200 mg,en die pillen heb ik eerst voordat ik een grote hoeveelheid koop laten testen door 10 man, er was niemand neergegaan en alleen maar goeie reacties gehad. dus maar groot ingekocht en die verdeel/verkoop ik dan weer aan me vriendenkring...ben geen dealer verkoop alleen aan me directevriendenkring.

dus ik slik "maar" 2 soorten en slik 1 soort in de maand, en max 2 x in de maand
en het risico dat er 1 verkeerde bijzit.....ach ja waarom stop je ook niet meteen met fietsen want dan ken je toch ook lelijk je nek breken.
en nare bijeffecten heb ik nog niet, komt vast ooit nog wel, bij sos is me neus al snel kapot gegaan maar van pillen heb ik nog geen side-effects gevonden.

--------------------
Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan.

Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Budha:
Ik slik thuis alleen pijnstillers [Wink]

Maar wie zegt dat er geen bij-effecten in bij pijnstillers zit? Ik denk dat het nooit goed is om middelen te gebruiken die je lichaam stimuleren. (Maar goed ik blijf ook gewoon koffie drinken [Wink] )

Ik denk eerder dat je moet uitkijken dat het geen verslaving wordt. Dan ben je denk ik pas echt fout bezig.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja zolang meneertje verslaving komt kijken ben ik weg

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Stokkie:
Ja zolang meneertje verslaving komt kijken ben ik weg

Maar is het niet zo dat wanneer meneer verslaving komt kijken, dat je al eigenlijk verslaafd bent?
Ik kan me niet voorstellen dat je ineens verslaafd bent. Dat gaat volgens mij geleidelijk.
Dus hoe kun je dat moment (als er al van een moment te spreken valt) voor zijn?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS