Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Vreemdgaan?? (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  4  ...  11  12  13   
Auteur Onderwerp: Vreemdgaan??
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Iemand die dit ooit heeft gedaan of meegemaakt?

[ 06.03.2004, 01:42: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by LilWiz:
Iemand die dit ooit heeft gedaan of meegemaakt?

meegemaakt wel, ik zou t zelf nooit doen

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Karen:
quote:
Originally posted by LilWiz:
Iemand die dit ooit heeft gedaan of meegemaakt?

meegemaakt wel, ik zou t zelf nooit doen
Was zeker geen pretje of wel toen hij vreemdging met je?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Karen:
quote:
Originally posted by LilWiz:
Iemand die dit ooit heeft gedaan of meegemaakt?

meegemaakt wel, ik zou t zelf nooit doen
Hoe voelde dat? En als je zou mogen kiezen of je het wel of niet willen weten, wat zou je dan kiezen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by LilWiz:
Was zeker geen pretje of wel toen hij vreemdging met je?

vreemdging met je ???

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
Hoe voelde dat? En als je zou mogen kiezen of je het wel of niet willen weten, wat zou je dan kiezen?

nou t scheelde dat t in die tijd minder ging tussen ons, dus t was niet echt zoooooooo onverwachts ofzow
ik hoorde t via zijn vrienden en ik was superkwaad en toen op dat moment punt achter gezet.
ik zou t altijd willen weten

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zelf heb ik dit ook meegemaakt en ook zelf een keer gedaan.
Maar toen ik dat meemaakte, was het voor mij ook geen pretje, want ze ging al 2 weken met die andere, zonder dat ik het wist, en later moest ik het ook nog es horen van iemand anders dat het uit was..en dat was de druppel. Daarna heb ik wraak genomen en voerde toen een relatie met 2 meisjes tegelijk [Embarrassed]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zelf nooit gedaan, weel megemaakt dat me ex dus met iemand anders gezoend heeft, dat was het eigenlijk wel zo'n beetje...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maar zou je het ook willen weten als het niet zoveel voorsteld (dus als je partner bijvoorbeeld een keertje met iemand heeft gekust terwijl er niets achter zat). Ik zou het namelijk niet willen weten als er niets achter zit.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja..eigenlijk wel ik wil wel een relatie met iemand die eerlijk alles verteld tegen me en me niet aan het lijntje wilt houden
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
Maar zou je het ook willen weten als het niet zoveel voorsteld (dus als je partner bijvoorbeeld een keertje met iemand heeft gekust terwijl er niets achter zat). Ik zou het namelijk niet willen weten als er niets achter zit.

ja dan nog ! daar heb ik namelijk geen zin in om zo'n vriend te hebben

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Karen:
quote:
Originally posted by NiMS:
Maar zou je het ook willen weten als het niet zoveel voorsteld (dus als je partner bijvoorbeeld een keertje met iemand heeft gekust terwijl er niets achter zat). Ik zou het namelijk niet willen weten als er niets achter zit.

ja dan nog ! daar heb ik namelijk geen zin in om zo'n vriend te hebben
Maar als je nou heel veel van hem houdt en hem niet kwijt wilt, en het betekende niets voor hem, heb je dan niet liever dat je het niet weet? Het kan namelijk een enorme deuk in je relatie veroorzaken die eigenlijk overbodig is,

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
Maar als je nou heel veel van hem houdt en hem niet kwijt wilt, en het betekende niets voor hem, heb je dan niet liever dat je het niet weet? Het kan namelijk een enorme deuk in je relatie veroorzaken die eigenlijk overbodig is,

als hij er ontzettend veel spijt van zou hebben dan zou t nog wel goedkomen denk ik. Maar ik vind t geen overbodige deuk ofzow hoor, hij heeft dat nou eenmaal gedaan dus dan zal hij daar voor boeten ook!

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Karen:
quote:
Originally posted by NiMS:
Maar als je nou heel veel van hem houdt en hem niet kwijt wilt, en het betekende niets voor hem, heb je dan niet liever dat je het niet weet? Het kan namelijk een enorme deuk in je relatie veroorzaken die eigenlijk overbodig is,

als hij er ontzettend veel spijt van zou hebben dan zou t nog wel goedkomen denk ik. Maar ik vind t geen overbodige deuk ofzow hoor, hij heeft dat nou eenmaal gedaan dus dan zal hij daar voor boeten ook!
Maar boet hij er juist niet extra door wanneer hij het niet verteld? Waarom zou jij er ook nog voor moeten boeten (als hij het verteld heb jij er ook moeite mee). Het staat toch los van jou, dus waarom zou je dan onnodig pijn moeten lijden?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
Maar boet hij er juist niet extra door wanneer hij het niet verteld? Waarom zou jij er ook nog voor moeten boeten (als hij het verteld heb jij er ook moeite mee). Het staat toch los van jou, dus waarom zou je dan onnodig pijn moeten lijden?

Nee, ik vind niet dat hij extra boet door het niet te vertellen, en t maakt me niet uit dat ik daar onder zal lijden, ik wil gewoon per see weten hoe t zit.
Maar jij wil t dus niet weten van je vriendin als ze vreemd zal gaan wat nix betekende ?

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 13 pagina's: 1  2  3  4  ...  11  12  13   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS