quote:Origineel van vitamin: Thierry ga jij niet mee?
Ik beantwoordt deze wel voor hem: Hij zei ergens dat het warmer dan 5 graden boven nul moest zijn..dan zou die wel komen
|
quote:Origineel van vitamin: geen gezeur, Thierry komt ook gewoon nou nog Aart zien mee te krijgen...
Die kan denk ik echt niet Karen...want Aart heeft tentamens dan die week erop...dus hij gaat flink blokken
|
geplaatst
Gegarandeerd dat ik dat ook zal hebben... :S Aart gaat maar gewoon een beetje goed plennen, zodat ie zaterdag iig 4 uurtjes vrij kan maken, want hij mag niet ontbreken vind ik !!
quote:Origineel van vitamin: Gegarandeerd dat ik dat ook zal hebben... :S Aart gaat maar gewoon een beetje goed plennen, zodat ie zaterdag iig 4 uurtjes vrij kan maken, want hij mag niet ontbreken vind ik !!
Jij heb elke dag wel een toets..als ik je moet/mag geloven...wat is die middelbare school toch veranderd zeg
quote:Origineel van vitamin: THIERRY EN AART MOETEN MEE!!!
HELEMAAL MEE EENS!
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
is het niet koud ben ik der waarschijnlijk wel, maar laat ik wel blijken een paar dagen van te voren als het weer bekend is...
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van Smoker: is het niet koud ben ik der waarschijnlijk wel, maar laat ik wel blijken een paar dagen van te voren als het weer bekend is...
kennelijk mist hier iemand het Canadese bloed tis niet koud joh hier in Ned.
|
quote:Origineel van Smoker: is het niet koud ben ik der waarschijnlijk wel, maar laat ik wel blijken een paar dagen van te voren als het weer bekend is...
Ik wist wel dat er zo'n antw. zou komen van Thierry...maar deze eigenwijze mensen geloven mij niet
|
Ik wist wel dat er zo'n antw. zou komen van Thierry...maar deze eigenwijze mensen geloven mij niet
Eigenwijs zijn is goed. anders zouden we allemaal meelopertjes zijn
|
geplaatst
maar goed..we horen het vanzelf wie er meegaan. Het meerendeel gaat al mee gelukkig.
|
Het is niet koud! Want we gaan naar nemo, de bios en het restorant. Das allemaal binnen en lekker warm!
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|