Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Meetings » NiMS Forum meeting dag?? (Pagina 4)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 14 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  ...  12  13  14   
Auteur Onderwerp: NiMS Forum meeting dag??
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 4 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
(week 1) 4 januari: Juul op vakantie
(week 2) 11 januari: Aart naar Venlo? (wat ga je daar doen btw??)
(week 3) 18 januari: Qlubtempo #14
(week 4) 25 januari: XQ + HC4L
(week 5) 1 februari: verjaardag papa en schoonpapa Juul?
(week 6) 8 februari: Hardbass
(week 7) 15 februari: Qlubtempo #15 + TE + verjaardag vriendin Juul?
(week 8) 22 februari: HQ + zou ik in noodgevallen ook nog wel kunnen als ik maar op tijd thuis ben want ik moet dan de volgende dag al vroeg op vakantie
(week 9) 1 maart: ben ik op vakantie

welke van de dik gedrukte wordt t ?

[ 05.12.2002, 15:14: Bericht ge-edit door: Karen ]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoelang ben je op vakantie Karen? Anders pakken we wel iets in maart
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Hoelang ben je op vakantie Karen? Anders pakken we wel iets in maart

ja 1 weekje maar, maar maart is al zo druk enzow dus liever niet eigenlijk

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van LilWiz:
Hoelang ben je op vakantie Karen? Anders pakken we wel iets in maart

ja 1 weekje maar, maar maart is al zo druk enzow dus liever niet eigenlijk
April?? (is wel mooi weer [Big Grin] )
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 3 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
voor de duidelijkheid: t wordt dus 1 van de vet gedrukte data/datums [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
FUBAR
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor FUBAR   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
[Ok] ben er ook wel alleen even kijken hoe het zit met de [Euro] tjes maar dat komt wel goed denk ik

--------------------
TERROR-----

Berichten: 25 | Plaats: Wageningen/Amsterdam | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Deze dan maar: (week 3) 18 januari: Qlubtempo #14
Want ik ga misschien nog maar TE en HardBass verder komt carnaval nog es om de hoek kijken en dan komt Steven hier...dus de 18e jan. ligt me wel een goed idee(ff snel geld verdienen dan)

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat mij betreft is 18 januari ook wel ok.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Smokr
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Smokr     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
als het kouder is dan 5 graden kom ik niet, ik haat de kou [Mad]

--------------------
Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan.

Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Smoker:
als het kouder is dan 5 graden kom ik niet, ik haat de kou [Mad]

Ik haat ook die koud Thierry..je bent niet de enigste...maar ik kom wel geef me maar een plaats dan ben ik er wel
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 12 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik wens jullie vast veel plezier de 18e, gaat wel goedkomen. Ik heb de week erna tentamens dus ik kom zeker niet. Ik zit dus fijn te leren enzo...
Dan weten jullie dat...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
Ik wens jullie vast veel plezier de 18e, gaat wel goedkomen. Ik heb de week erna tentamens dus ik kom zeker niet. Ik zit dus fijn te leren enzo...
Dan weten jullie dat...

Tis jammer Stokkie...maar we zullen aan je denken dan [Big Grin]
Suc6 alvast met je tentamens

[ 07.12.2002, 18:42: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
18 januari is ok [Big Grin]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Smokr
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Smokr     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
18 januari zeg je he...

zou ik ff me agenda moeten checken

--------------------
Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan.

Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Smoker:
18 januari zeg je he...

zou ik ff me agenda moeten checken

Laat het ons weten [Smile] In mijn agenda staat ie nu iig [Smile] kunnen we meteen allemaal nieuwjaar wensen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 14 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  ...  12  13  14   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS