geplaatst
(week 1) 4 januari: Juul op vakantie (week 2) 11 januari: Aart naar Venlo? (wat ga je daar doen btw??) (week 3) 18 januari: Qlubtempo #14 (week 4) 25 januari: XQ + HC4L (week 5) 1 februari: verjaardag papa en schoonpapa Juul? (week 6) 8 februari: Hardbass (week 7) 15 februari: Qlubtempo #15 + TE + verjaardag vriendin Juul? (week 8) 22 februari: HQ + zou ik in noodgevallen ook nog wel kunnen als ik maar op tijd thuis ben want ik moet dan de volgende dag al vroeg op vakantie (week 9) 1 maart: ben ik op vakantie
geplaatst
Deze dan maar: (week 3) 18 januari: Qlubtempo #14 Want ik ga misschien nog maar TE en HardBass verder komt carnaval nog es om de hoek kijken en dan komt Steven hier...dus de 18e jan. ligt me wel een goed idee(ff snel geld verdienen dan)
|
geplaatst
Wat mij betreft is 18 januari ook wel ok.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
als het kouder is dan 5 graden kom ik niet, ik haat de kou
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van Smoker: als het kouder is dan 5 graden kom ik niet, ik haat de kou
Ik haat ook die koud Thierry..je bent niet de enigste...maar ik kom wel geef me maar een plaats dan ben ik er wel
|
geplaatst
Ik wens jullie vast veel plezier de 18e, gaat wel goedkomen. Ik heb de week erna tentamens dus ik kom zeker niet. Ik zit dus fijn te leren enzo... Dan weten jullie dat...
quote:Origineel van Stokkie: Ik wens jullie vast veel plezier de 18e, gaat wel goedkomen. Ik heb de week erna tentamens dus ik kom zeker niet. Ik zit dus fijn te leren enzo... Dan weten jullie dat...
Tis jammer Stokkie...maar we zullen aan je denken dan Suc6 alvast met je tentamens
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van Smoker: 18 januari zeg je he...
zou ik ff me agenda moeten checken
Laat het ons weten In mijn agenda staat ie nu iig kunnen we meteen allemaal nieuwjaar wensen.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|