quote:Origineel van Natasha: hahahhaha lekker dan haha k zie nog wel ff wa'k doe
en waar spreken jullie meestal af dan..... Utreg ofzo?
Aangezien er nog nooit een Nims forum meeting dag is geweest, hebben we geen vast ritueel. Iig was volgens mij uiteten en een bios wel een ideetje. Eerst maar kijken wanneer iederen nu echt kan.
Het handigste is denk ik te reageren en dan de data weg te halen wanneer je niet kan. Als iedereen dat doet, dan blijven er vanzelf data over wanneer iedereen kan.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
ja owkeej maar ik heb geen voorkeur ik bedoel k maak dr wel tijd voor vrij oor!
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
ff up houden ditte...want ik heb er zekers zin in...ik ben best benieuwd naar budha en natas als ze komen e.a.
klein technisch probleempje..... natas zit nog wel op school he..... :S
nou maakt me dat niet zoveel uit maar als me ma me weg ziet gaan zonder tas met boeken heb je vermoedelijk wel kans dat ze iets gaat denken ja weet ook niet hoor als ik om half 10 savonds weer es binnen kom en vertel hoe leuk SCHOOL was geweest uh........
pleurt et maar in n vakantie ofsow! (please?)
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
klein technisch probleempje..... natas zit nog wel op school he..... :S
nou maakt me dat niet zoveel uit maar als me ma me weg ziet gaan zonder tas met boeken heb je vermoedelijk wel kans dat ze iets gaat denken ja weet ook niet hoor als ik om half 10 savonds weer es binnen kom en vertel hoe leuk SCHOOL was geweest uh........
pleurt et maar in n vakantie ofsow! (please?)
Euhh lieve schat wij regelen dit zoveel mogelijk in het weekend, want zelf moet ik ook naar school. Of in de vakanties kan ook, maar dat moet NiMS ook uitkomen ivm zijn werk
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
" Ik vond Nims veel liever toen ie dat stomme diploma nog niet had... Lekker Puh!!!!!! "
MuHAhaHHAhhHAHhHHAHa
It's my way or the highway