geplaatst
Pcies Stokkie...met Multi dan wensen we elkaar gelukkig nieuwjaar.. NiMSje jij bent dan de 18e aan de beurt
|
geplaatst
Idd, ik kan jullie allemaal de 18e een gelukkig nieuwjaar wensen. Maar dus even opsommen wie kunnen en komen er allemaal de 18e?
nims lilwiz karen Steven-H@rddrive ???
[ 11.12.2002, 01:07: Bericht ge-edit door: NiMS ]
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Voor mij maakt het niet uit wat we gaan doen..A'dam onveilig maken?? En 's avonds maakt me ook niet zoveel uit, als ik maar bij Steven kan pitten dan komt alles goed Iemand een idee wat er zoal te doen is in A'dam rond deze tijd? Misschien gezelli eten met elkaar na afloop of zo? Ik stel alleen maar voor he
quote:Origineel van LilWiz: Voor mij maakt het niet uit wat we gaan doen..A'dam onveilig maken?? En 's avonds maakt me ook niet zoveel uit, als ik maar bij Steven kan pitten dan komt alles goed Iemand een idee wat er zoal te doen is in A'dam rond deze tijd? Misschien gezelli eten met elkaar na afloop of zo? Ik stel alleen maar voor he
Ze hebben hier mooie hotels in Almere Pat! neehoor, hier kan je blijven slapen, A'dam vind ik leuk plan. Ik ga ff wat ideetjes verzinnen om te doen en anders reizen we gewoon door naar Almere
|
quote:Origineel van vitamin: dat we daar gaan eten staat natuurlijk al vast daar kan ik zo al mijn hele dag mee vullen
Een hele dag eten???
|