Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Meetings » NiMS Forum meeting dag?? (Pagina 5)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 14 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  ...  12  13  14   
Auteur Onderwerp: NiMS Forum meeting dag??
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Smoker:
18 januari zeg je he...

zou ik ff me agenda moeten checken

Laat het ons weten [Smile] In mijn agenda staat ie nu iig [Smile] kunnen we meteen allemaal nieuwjaar wensen.
Hahahaha, pikkie ook he, dat hebben wij allemaal al gedaan. Want wij gaan gewoon allemaal naar Multigroove hoor met oud en nieuw!!!!

Whehe... [naughty]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Pcies Stokkie...met Multi dan wensen we elkaar gelukkig nieuwjaar..
NiMSje jij bent dan de 18e aan de beurt

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Idd, ik kan jullie allemaal de 18e een gelukkig nieuwjaar wensen. Maar dus even opsommen wie kunnen en komen er allemaal de 18e?

nims
lilwiz
karen
Steven-H@rddrive
???

[ 11.12.2002, 01:07: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik zal ff uitzoeken of ik dan cker weten nix anders heb enzo, maar wel onwijs jammer dat Aart dan niet kan enzow.. [Frown]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
ik zal ff uitzoeken of ik dan cker weten nix anders heb enzo, maar wel onwijs jammer dat Aart dan niet kan enzow.. [Frown]

Je kan toc wel..je stelde zelf voor van die datum [Confused] [blink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben er ook he..
kom ook langs strompelen ja net als Thierry [Smile]

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
Ik ben er ook he..
kom ook langs strompelen ja net als Thierry [Smile]

Doe je goed Emiel...maar ik ging er al vanuit dat je ook meeging [Wink]
Alleen waar is het nu?

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
we houden t bijvoorbeeld in A'dam? [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat mij betreft is A'dam [Ok]

[ 12.12.2002, 22:29: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Samengevat tot nu toe:

Mensen:
nims
lilwiz
karen
Steven-H@rddrive
Ex-DaNaFaN

Plaats:
Amsterdam

Tijd:
????

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Samengevat tot nu toe:

Mensen:
nims
lilwiz
karen
Steven-H@rddrive
Ex-DaNaFaN
Fubar

Plaats:
Amsterdam

Tijd:
's middags, heb slechte ervaringen met 's avonds laat naar a'dam en dan met trein naar huis [Razz]

wat we gaan doen:
?

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Voor mij maakt het niet uit wat we gaan doen..A'dam onveilig maken?? En 's avonds maakt me ook niet zoveel uit, als ik maar bij Steven kan pitten dan komt alles goed [Big Grin]
Iemand een idee wat er zoal te doen is in A'dam rond deze tijd? Misschien gezelli eten met elkaar na afloop of zo? Ik stel alleen maar voor he [Wink]

[ 13.12.2002, 16:50: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Voor mij maakt het niet uit wat we gaan doen..A'dam onveilig maken?? En 's avonds maakt me ook niet zoveel uit, als ik maar bij Steven kan pitten dan komt alles goed [Big Grin]
Iemand een idee wat er zoal te doen is in A'dam rond deze tijd? Misschien gezelli eten met elkaar na afloop of zo? Ik stel alleen maar voor he [Wink]

Ze hebben hier mooie hotels in Almere Pat! [Wink] neehoor, hier kan je blijven slapen, A'dam vind ik leuk plan. Ik ga ff wat ideetjes verzinnen om te doen en anders reizen we gewoon door naar Almere [Big Grin] [Wink]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 4 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
dat we daar gaan eten staat natuurlijk al vast [Big Grin] daar kan ik zo al mijn hele dag mee vullen [Wink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
dat we daar gaan eten staat natuurlijk al vast [Big Grin] daar kan ik zo al mijn hele dag mee vullen [Wink]

Een hele dag eten???

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 14 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  ...  12  13  14   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS