Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Meetings » NiMS Forum meeting dag?? (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 14 pagina's: 1  2  3  4  5  6  ...  12  13  14   
Auteur Onderwerp: NiMS Forum meeting dag??
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Maar belangrijker is de datum, want ik heb niet zoveel meer vrij voor het nieuwe jaar. Dus het zal waarschijnlijk wel het nieuwe jaar worden voor mij althans.

ja ik wil het ook in het nieuwe jaar

[ 04.12.2002, 15:32: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Januari/Februari? roept u maar datums

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
Januari/Februari? roept u maar datums

doe maar in januari (voor mij dan), maakt niet uit welke week verder. februari zit ik met het zoeken naar n bijbaantje dus financieel gezien wordt feb. voor mij al geen goeie maand [cry] , vandaar januari.
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
Januari/Februari? roept u maar datums

Data jongedame

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van Karen:
Januari/Februari? roept u maar datums

Data jongedame
pcies Stokkie, het is DATA niet datums
(damn waarom zag ik dat nu niet [Confused] )

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik ben wel voor Utrecht, of zeist. Kunnen we daarna gaan stappen in Brothers [Razz]

Dan ben ik er dus ZEKER niet...

Maar voor de rest kom ik wel langs hoor [Big Grin]
Ergens in januari, hmmmm moeilijk....denk ik
11 januari ga ik waarschijnlijk naar venlo, de week erop leren, die week daarop dana, de week daarop naar joyce, de week erna Hard bass extreme, week daarna TE, week daarna HQ...

5 januari dan maar? [Confused]

offe....veel plezier zonder mij...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
5 januari kan niet voor mij want dan ben ik nog op wintersport en 7 jan is mijn stief pa jarig dus dat zal ook wel ergens in het weekend ervoor / erna worden gevierd. Dan de 25e dana.
Februari: 2 feb schoon papa en papa jarig,
14 feb vriendin jarig

Dus ik heb nog open, 8 feb, 22 feb, 1 maart.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
5 januari kan niet voor mij want dan ben ik nog op wintersport en 7 jan is mijn stief pa jarig dus dat zal ook wel ergens in het weekend ervoor / erna worden gevierd. Dan de 25e dana.
Februari: 2 feb schoon papa en papa jarig,
14 feb vriendin jarig

Dus ik heb nog open, 8 feb, 22 feb, 1 maart.

Als februari ieder1 beter uitkomt, dan leg ik wel een winstreservepotje aan ofzo voor feb. [Smile] wil er zeker bij zijn nl.
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik wil wel dat het mooi weer is het..geen sneeuw of van die vieze regen [Frown]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Ik wil wel dat het mooi weer is het..geen sneeuw of van die vieze regen [Frown]

Data patrick! [Big Grin] we zijn (nog) niet geinteresseerd in het weerbericht [Razz]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
quote:
Origineel van LilWiz:
Ik wil wel dat het mooi weer is het..geen sneeuw of van die vieze regen [Frown]

Data patrick! [Big Grin] we zijn (nog) niet geinteresseerd in het weerbericht [Razz]
22 feb, 1 maart.
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik zie van zelf wel wat het wordt

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 8 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van Karen:
Januari/Februari? roept u maar datums

Data jongedame
pcies Stokkie, het is DATA niet datums
(damn waarom zag ik dat nu niet [Confused] )

Jammer voor jullie! nieuwe spelling: zowel data als datums is goed, zo stom ben ik niet hoor! [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 3 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
zowel 22 feb/1 maart denk ik niet dat ik kan ivm vakantie en dus wintersport
dus 8/15 februari misschien ?

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
zowel 22 feb/1 maart denk ik niet dat ik kan ivm vakantie en dus wintersport
dus 8/15 februari misschien ?

Van die, kan ik alleen 8 feb.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 14 pagina's: 1  2  3  4  5  6  ...  12  13  14   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS