quote:Origineel van NiMS: Maar belangrijker is de datum, want ik heb niet zoveel meer vrij voor het nieuwe jaar. Dus het zal waarschijnlijk wel het nieuwe jaar worden voor mij althans.
quote:Origineel van Karen: Januari/Februari? roept u maar datums
doe maar in januari (voor mij dan), maakt niet uit welke week verder. februari zit ik met het zoeken naar n bijbaantje dus financieel gezien wordt feb. voor mij al geen goeie maand , vandaar januari.
|
quote:Origineel van NiMS: Ik ben wel voor Utrecht, of zeist. Kunnen we daarna gaan stappen in Brothers
Dan ben ik er dus ZEKER niet...
Maar voor de rest kom ik wel langs hoor Ergens in januari, hmmmm moeilijk....denk ik 11 januari ga ik waarschijnlijk naar venlo, de week erop leren, die week daarop dana, de week daarop naar joyce, de week erna Hard bass extreme, week daarna TE, week daarna HQ...
geplaatst
5 januari kan niet voor mij want dan ben ik nog op wintersport en 7 jan is mijn stief pa jarig dus dat zal ook wel ergens in het weekend ervoor / erna worden gevierd. Dan de 25e dana. Februari: 2 feb schoon papa en papa jarig, 14 feb vriendin jarig
Dus ik heb nog open, 8 feb, 22 feb, 1 maart.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van NiMS: 5 januari kan niet voor mij want dan ben ik nog op wintersport en 7 jan is mijn stief pa jarig dus dat zal ook wel ergens in het weekend ervoor / erna worden gevierd. Dan de 25e dana. Februari: 2 feb schoon papa en papa jarig, 14 feb vriendin jarig
Dus ik heb nog open, 8 feb, 22 feb, 1 maart.
Als februari ieder1 beter uitkomt, dan leg ik wel een winstreservepotje aan ofzo voor feb. wil er zeker bij zijn nl.
|
quote:Origineel van Karen: zowel 22 feb/1 maart denk ik niet dat ik kan ivm vakantie en dus wintersport dus 8/15 februari misschien ?
Van die, kan ik alleen 8 feb.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|