Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Meetings » NiMS Forum meeting dag?? (Pagina 11)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 14 pagina's: 1  2  3  ...  8  9  10  11  12  13  14   
Auteur Onderwerp: NiMS Forum meeting dag??
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van tt:
Als marja en karen komen kom ik ook  -  -

ken ik jou dan?
Nee jij kent hem niet. Hij heeft wel zijn foto geplaatst in het foto topic.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van tt:
Als marja en karen komen kom ik ook  -  -

ken ik jou dan?
Nee jij kent hem niet. Hij heeft wel zijn foto geplaatst in het foto topic.
nou dan! wats dat dan voor domme opmerking van em [Confused]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van tt:
Als marja en karen komen kom ik ook  -  -

ken ik jou dan?
Nee jij kent hem niet. Hij heeft wel zijn foto geplaatst in het foto topic.
nou dan! wats dat dan voor domme opmerking van em [Confused]
hihihi [Big Grin] !*fight*!

rustig ka...denk aan je bloeddruk [Wink] [Razz]

Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
nou dan! wats dat dan voor domme opmerking van em [Confused]

Nou toevallig sprak ik hem vandaag aan over zijn gedrag op het forum. En hij was van mening dat het "humor" was allemaal. Ik vertelde hem dat hij toch wat genuanceerder moest zijn. Hierop was hij zo gepikeerd, dat hij niet meer terug wilde komen op het forum.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van vitamin:
nou dan! wats dat dan voor domme opmerking van em [Confused]

Nou toevallig sprak ik hem vandaag aan over zijn gedrag op het forum. En hij was van mening dat het "humor" was allemaal. Ik vertelde hem dat hij toch wat genuanceerder moest zijn. Hierop was hij zo gepikeerd, dat hij niet meer terug wilde komen op het forum.
Whahahahahaahhahaa dat is pas humor! [Smile]
(tnx juul [Wink] )

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van vitamin:
nou dan! wats dat dan voor domme opmerking van em [Confused]

Nou toevallig sprak ik hem vandaag aan over zijn gedrag op het forum. En hij was van mening dat het "humor" was allemaal. Ik vertelde hem dat hij toch wat genuanceerder moest zijn. Hierop was hij zo gepikeerd, dat hij niet meer terug wilde komen op het forum.
pfff...naja...Ka vs. TT 1-0 eindstand [Razz]

ontopic weer maar?

Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Staat dit nog in de planning enzo??? [blink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben wel weer voor een forum meeting dag, aangezien hij nooit is doorgegaan. Heeft een bepaalde dag nog voorkeur bij jullie?
vr, za, zo?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
absoluut geen Zondag NiMS...zondag is voor mij een chill dag of anders moet je in de vakantie een zondag hebbe

Vrijdag zit ik met school denk ik..ligt eraan wanneer we dit willen organiseren

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 4 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind het nog steeds een leuk idee!, Alleen is het allereerst misschien handig om eerst data neer te keilen en dan eens kijken welke datum de meeste animo/belangstelling oplevert?
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ok de volgende dagen heb ik:
Mei: 2,3 of 4.
Mei: 9,10 of 11.
Mei: 23,24 of 25.
Mei: 30 of 31.
Juni: 1
Juni: 6, 7 of 8
Juni: 13, 14 of 15
Juni: 20, 21 of 22
Juni: 27, 28 of 29

Wie kan wanneer wel, en niet?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ok ik zal ff kijken of een van deze dagen mij het beste uitkomt enzo
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 12 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
en wa wille ge dan gaan doen ? [Big Grin]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
en wa wille ge dan gaan doen ? [Big Grin]

eerst gaan we een dag plannen en dan gaan we besluiten wat we gaan doen enzo en er moet ook animo zijn voor de plannen die we willen gaan doen he
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 9 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahahhaha lekker dan haha k zie nog wel ff wa'k doe

en waar spreken jullie meestal af dan..... Utreg ofzo?

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 14 pagina's: 1  2  3  ...  8  9  10  11  12  13  14   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS