Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Meetings » NiMS Forum meeting dag?? (Pagina 7)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 14 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  12  13  14   
Auteur Onderwerp: NiMS Forum meeting dag??
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van LilWiz:
Moeten er ook foto's genomen worden??
Zeg het dan ff

ja! goed idee van je [Smile] had ik zelf nog niet eens aan ged8.
Joh..wat ben ik toch goed he [Crazy]
ff ontopic blijven jij [Smile] , we maken bij ergens anders wel een topic over hoe goed je bent aan ok [Wink] [Wink] [drool]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Na lang nagedacht te hebben kan ik geen goeie ideen verzinnen om te doen in a'dam [Embarrassed] [cry] . iemand anders briljante ideeen?
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
ff ontopic blijven jij [Smile] , we maken bij ergens anders wel een topic over hoe goed je bent aan ok [Wink] [Wink] [drool] [/QB]

Ok meneertje Steven..ik blijf ontopic, maar kom maar op met die thread over mij [Roll Eyes] [Razz]
Misschien weet Karen wel wat leuks? Sjuul stelde al voor om naar de bios te gaan daar bij de arena

[ 15.12.2002, 11:36: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hm tja, is moeilijk om wat te verzinnen wat je overdag kunt doen in A'dam.. alhoewel, we zouden natuurlijk musea's kunnen bezoeken... [Wink]
nee bios lijkt mij dan wel een goed plan denk ik?
ik zou weinig anders kunnen bedenken. en daarna gewoon ff ergens eten dan [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
hm tja, is moeilijk om wat te verzinnen wat je overdag kunt doen in A'dam.. alhoewel, we zouden natuurlijk musea's kunnen bezoeken... [Wink]
nee bios lijkt mij dan wel een goed plan denk ik?
ik zou weinig anders kunnen bedenken. en daarna gewoon ff ergens eten dan [Smile]

Musea's?? Dan krijg ik volgens mij korting [Big Grin] Nee, maar bios en eten...dat is zo afgelopen toch?
Maar weten jullie echt nix daar in A'dam?? Ik kom er bij nooit omdat dat meestal te ver is voor mij en voor jullie best dichtbij [Confused] Is er nix fatsoenlijks daar in A'dam dan?

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
bios en eten kort? neemt toch minstens 5 uur in in beslag.
en t moet natuurlijk niet te duur worden..
geen idee wat er verder nog te doen valt, iig ik ga niet naar de wallen, dat weet ik wel! [Razz]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Op zich is er in adam weinig anders te doen dan door de stad heen te slenteren. Alhoewel we zouden wel naar Nemo kunnen gaan, dat is zo'n doe museum en best wel leuk. Het is dan open van 10.00 tot 17.00. Wat vinden jullie er van?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
bios en eten kort? neemt toch minstens 5 uur in in beslag.
en t moet natuurlijk niet te duur worden..
geen idee wat er verder nog te doen valt, iig ik ga niet naar de wallen, dat weet ik wel! [Razz]

Nah oke wat jij wilt...vrouwen gaan voor bij mij iig.

Dus het wordt bios en eten?? eventueel museum erbij..LoL

Maar het wordt geen fastfood eten of wel?

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van vitamin:
bios en eten kort? neemt toch minstens 5 uur in in beslag.
en t moet natuurlijk niet te duur worden..
geen idee wat er verder nog te doen valt, iig ik ga niet naar de wallen, dat weet ik wel! [Razz]

Nah oke wat jij wilt...vrouwen gaan voor bij mij iig.

Dus het wordt bios en eten?? eventueel museum erbij..LoL

Maar het wordt geen fastfood eten of wel?

Ik ben wel voor een gezellig (niet te duur) restorant

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van vitamin:
bios en eten kort? neemt toch minstens 5 uur in in beslag.
en t moet natuurlijk niet te duur worden..
geen idee wat er verder nog te doen valt, iig ik ga niet naar de wallen, dat weet ik wel! [Razz]

Nah oke wat jij wilt...vrouwen gaan voor bij mij iig.

Dus het wordt bios en eten?? eventueel museum erbij..LoL

Maar het wordt geen fastfood eten of wel?

Ik ben wel voor een gezellig (niet te duur) restorant
is bios savonds niet leuker?
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Sjuul: Daarmee ben ik het wel eens met dat restorant

Steven: Bios is idd veel leuker 's avonds, maar Karen heeft iets op die trugweg 's avonds met de treinen..misschien kunnen we dr overhalen [naughty]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Sjuul: Daarmee ben ik het wel eens met dat restorant

Steven: Bios is idd veel leuker 's avonds, maar Karen heeft iets op die trugweg 's avonds met de treinen..misschien kunnen we dr overhalen [naughty]

anders komt ze maar met ons mee naar almere [Wink] nee, dr gaan treinen tot 00;30 en daarna nog nachtbussen alle richtingen op toch? iig wel naar Almere (uiteraard [Smile] ). maar Als Karen op bepaald tijdstip thuis wi zijn hou ik r niet tegen, al zal het flink pijn doen in mn [Love] [cry] [Wink]

[ 15.12.2002, 21:28: Bericht ge-edit door: Steven-H@rddrive ]

Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik kan mijn ouders nooit meer zover krijgen volgens mij haha
en k heb t zelf liever ook niet trouwens
neemt niet weg dat jullie natuurlijk wel tot diep in de n8 wat zouden kunnen doen [Razz]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
We maken er gewoon een heel leuke gezellige dag van..of niet dan?
Tis maar dat ik bij Steven kan blijven anders was ik ook weer vroeg naar huis toe gegaan [Frown]
Maar bedankt alvast Steven voor je gastvrijheid (hou me op de hoogte)
Anders gaan we toch in Almere uit [Big Grin]

[ 16.12.2002, 11:10: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 9 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Thierry ga jij niet mee? [Frown]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 14 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  12  13  14   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS