quote:Origineel van LilWiz: Moeten er ook foto's genomen worden?? Zeg het dan ff
ja! goed idee van je had ik zelf nog niet eens aan ged8.
Joh..wat ben ik toch goed he
ff ontopic blijven jij , we maken bij ergens anders wel een topic over hoe goed je bent aan ok
|
geplaatst
Na lang nagedacht te hebben kan ik geen goeie ideen verzinnen om te doen in a'dam . iemand anders briljante ideeen?
|
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: ff ontopic blijven jij , we maken bij ergens anders wel een topic over hoe goed je bent aan ok [/QB]
Ok meneertje Steven..ik blijf ontopic, maar kom maar op met die thread over mij Misschien weet Karen wel wat leuks? Sjuul stelde al voor om naar de bios te gaan daar bij de arena
geplaatst
hm tja, is moeilijk om wat te verzinnen wat je overdag kunt doen in A'dam.. alhoewel, we zouden natuurlijk musea's kunnen bezoeken... nee bios lijkt mij dan wel een goed plan denk ik? ik zou weinig anders kunnen bedenken. en daarna gewoon ff ergens eten dan
quote:Origineel van vitamin: hm tja, is moeilijk om wat te verzinnen wat je overdag kunt doen in A'dam.. alhoewel, we zouden natuurlijk musea's kunnen bezoeken... nee bios lijkt mij dan wel een goed plan denk ik? ik zou weinig anders kunnen bedenken. en daarna gewoon ff ergens eten dan
Musea's?? Dan krijg ik volgens mij korting Nee, maar bios en eten...dat is zo afgelopen toch? Maar weten jullie echt nix daar in A'dam?? Ik kom er bij nooit omdat dat meestal te ver is voor mij en voor jullie best dichtbij Is er nix fatsoenlijks daar in A'dam dan?
|
geplaatst
bios en eten kort? neemt toch minstens 5 uur in in beslag. en t moet natuurlijk niet te duur worden.. geen idee wat er verder nog te doen valt, iig ik ga niet naar de wallen, dat weet ik wel!
geplaatst
Op zich is er in adam weinig anders te doen dan door de stad heen te slenteren. Alhoewel we zouden wel naar Nemo kunnen gaan, dat is zo'n doe museum en best wel leuk. Het is dan open van 10.00 tot 17.00. Wat vinden jullie er van?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van vitamin: bios en eten kort? neemt toch minstens 5 uur in in beslag. en t moet natuurlijk niet te duur worden.. geen idee wat er verder nog te doen valt, iig ik ga niet naar de wallen, dat weet ik wel!
Nah oke wat jij wilt...vrouwen gaan voor bij mij iig.
Dus het wordt bios en eten?? eventueel museum erbij..LoL
Maar het wordt geen fastfood eten of wel?
|
quote:Origineel van vitamin: bios en eten kort? neemt toch minstens 5 uur in in beslag. en t moet natuurlijk niet te duur worden.. geen idee wat er verder nog te doen valt, iig ik ga niet naar de wallen, dat weet ik wel!
Ik ben wel voor een gezellig (niet te duur) restorant
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
Ik ben wel voor een gezellig (niet te duur) restorant
is bios savonds niet leuker?
|
geplaatst
Sjuul: Daarmee ben ik het wel eens met dat restorant
Steven: Bios is idd veel leuker 's avonds, maar Karen heeft iets op die trugweg 's avonds met de treinen..misschien kunnen we dr overhalen
|
quote:Origineel van LilWiz: Sjuul: Daarmee ben ik het wel eens met dat restorant
Steven: Bios is idd veel leuker 's avonds, maar Karen heeft iets op die trugweg 's avonds met de treinen..misschien kunnen we dr overhalen
anders komt ze maar met ons mee naar almere nee, dr gaan treinen tot 00;30 en daarna nog nachtbussen alle richtingen op toch? iig wel naar Almere (uiteraard ). maar Als Karen op bepaald tijdstip thuis wi zijn hou ik r niet tegen, al zal het flink pijn doen in mn
geplaatst
ik kan mijn ouders nooit meer zover krijgen volgens mij haha en k heb t zelf liever ook niet trouwens neemt niet weg dat jullie natuurlijk wel tot diep in de n8 wat zouden kunnen doen
geplaatst
We maken er gewoon een heel leuke gezellige dag van..of niet dan? Tis maar dat ik bij Steven kan blijven anders was ik ook weer vroeg naar huis toe gegaan Maar bedankt alvast Steven voor je gastvrijheid (hou me op de hoogte) Anders gaan we toch in Almere uit