Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 26)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja ik heb het niet helemaal gevolgd hoor maar ik wist ook wel dat er niks gaande was tusse jou en Steelo...maar je doet me wel aan iemand anders denken [Wink] ik nou geen namen verder hoor [emot-angel]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
cinderella
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor cinderella     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
vertel, vertel!
Berichten: 13 | Plaats: roosendaal | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van cinderella:
vertel, vertel!

hahaha...is goed...had/heb jij iets met Kazz...weet zijn echte naam ff niet meer
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahahahahahahahahhahahahahahahahahahgahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] :

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
cinderella
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor cinderella     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
kasper...
Berichten: 13 | Plaats: roosendaal | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
cinderella
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor cinderella     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
niet lachen, mark! :@
anders haal je de 18 jaar niet eens...

Berichten: 13 | Plaats: roosendaal | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Mar
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Mar   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahahah oei...
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik hou me mond ook verder maar hoor dat was jullie bezigheidje niet de mijne...maar ik weet wel wie cinderella is enzo dus geen nieuwe voor me...alleen verder nog nooit op een meeting ontmoet ofzo
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
heeh ik zeg al niets meer popje [Razz] ben ik ff blij dat je me pas ziet in april [Razz]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
cinderella
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor cinderella     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ken ik jou dan ook?
Berichten: 13 | Plaats: roosendaal | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van cinderella:
ken ik jou dan ook?

nope denk het niet...ben al heeel lang niet meer naar een meeting geweest van Q
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmm moet je tog maar eens gaan wil je miss big smile zien

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja me volgende feesje is denk ik Multigroove of MoH
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van cinderella:
ok, zal k me dan ook maar ff voorstellen?
ik ben claudia, 21 jaar jong [Wink] en de nieuwste fan van Mark [Big Grin]
sinds Impulz Outdoor 2002 ben ik verslaafd aan feesten (te erg zelfs)
maar ja, je moet toch ergens je geld aan uitgeven...
o ja: en ik ben eeuwig vrijgezel [Big Grin]

Welkom claudia! Leuk dat je ook wat van je laat horen hier [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van cinderella:
zou je denken?
nu nog niet, da's illegaal [Razz]

Je bent toch ouder dan 16? Dat mag volgens de NL wet.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS